Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz nonsen5e #28 üzenetére

    A célréteg miatt csak az van megkövetelve, hogy olcsó gépen is elfusson, ami nyilván fontos, mert egy MMO-nál azt akarod, hogy sok legyen a felhasználód. Viszont ezt lehet jól is csinálni lásd az Armored Warfare is ugyanilyen MMO és CryEngine-t vettek alá. Ezzel maxon fut egy gyorsabb kétmagoson vagy lassabb négymagoson, 4 GB memóriával és egy tök átlag VGA-val. Nincs frame limit sem, így ha akarod 200+ fps-sel is döngetheted, és a motor jól felépített szinkronizációja miatt ez nem jelent problémát.
    Van más CryEngine-es MMO is, ami hasonló cipőben jár. Általában, ha valaki MMO-t csinál az első dolga a CryEngine licencelése, mert eléggé ki van erre gyúrva a rendszer.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • mekker

    őstag

    válasz nonsen5e #28 üzenetére

    Szerintem az MMO-k sok szempont miatt ilyen kukák. Egyrészt el kell futnia minden vason ~5 évre visszamenőleg (bár ez nem mindig sikerül). Aztán van egy csomó stúdió, aki saját motorral dolgozik, vagy licenszeli istentudja, és akkor azt polírozgatják évekig. Perfect Worldnél szerintem évente kiadnak 1,5 játékot ugyanazzal a technológiával hogy behozza az árát a fejlesztés.
    Plusz amíg ideér mondjuk Koreából (vagy akár NA-ból), és sikerül üzemeltetőt találni, egy szervert bepöccenteni meg patchelni, addigra már jó esetben is 1-2 év csúszásban vannak.

    Most azért jobb a helyzet, hogy mindenki rendes Unreal / Cry Engine-t rak a játékok alá, bár most sem tökéletes a helyzet (illetve a szerver-oldali dolgok is hagynak némi kívánnivalót maguk után).

    Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.

Új hozzászólás Aktív témák