Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kaiku

    senior tag

    válasz smkb #205 üzenetére

    Sajnos nem, az ATi driverek tényleg nem jók. Egyik hónapban kijavítanak valamit majd pár hónappal később megint előjön. Erőltetik a havi megjelenést majd a kiadás után jön az aktuális t@knyolása.

  • juzer78

    tag

    válasz smkb #205 üzenetére

    "Még jó, hogy fordítottja nem fordult elő Gaming Evolved játékoknál, ahol az AMD által készített DX11 patch fura mód NV driver hiányosságokat használt ki. Dragon Age 2. Na most annyi történt, hogy a Crysis 2 DX11 patch meg AMD hiányosságot használ ki."

    Ez nem hiányosság kihasználása, hanem 1-1 részegység szándékos túlterhelése, a vezérlő lassításának érdekében! Az nvidia csak a DX11 szigorúan előírt kötelező részeit támogatja, nem a teljes DX11 elvárásait. A Dragon Age esetében pedig használnak olyat ami nem tartozik a szigorú előírások közé.

    Nem véletlen hogy az nvidia mindenkit pénzel akit csak ér, mert ha a teljes DX11-re írt alkalmazást kellene futtatnia, ott szarná magát a fermi csuda össze vissza magát!

    Szándékosan túlterhelik a rop egységeket, pl ami borzalmas lassulást okoz.

    Amúgy Gamineg Evolved játék a DiRT 2, DiRT 3 és érdekes módon jobban fut nvidián.

    Mielőtt faszságokat írsz, bármennyire is nehéz, gondolkozz!

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz smkb #205 üzenetére

    Brutálisan nagy luftot lőttél, ugyanis a Dragon Age 2 teljesítményét az NVIDIA szoftverével monitorozták, következésképpen az NVIDIA-nak is tudnia kellett, hogy mennyire fut jól. [link] - Itt a hivatalos anyag erről, nyilván ehhez a méregdrága szoftverhez támogatás is tartozik, azaz programozókat kellett küldeni a Bioware-hez. Amit esetleg el tudok képzelni, hogy a Parallel Nsight homlokegyenest márt mutat, mint a valóság, és ez tréfálta meg az NV-t, de ennek kicsi az esélye, mivel ez a piac legdrágább monitorozó programja, ha szar lenne nem fizetnének érte.

    A másik, hogy azt javaslom olvasd el a cikket. Ugyanis az nem arról szól, hogy az NV rosszul optimalizált AMD-re, hanem erről, hogy a Crysis 2 olyan dolgokat számol, amelyek a végső képen nem látszanak, vagy egyes felületeket kétszer is megrajzol.
    Szerintem a cikk egy szóval sem említi, hogy a Crytek rosszat tett azzal, hogy a DirectX 11 többszálú feldolgozását kihasználja. Mint írtam, inkább az a baj, hogy láthatatlan geometriák számítása megy a háttérben és a tesszellált felületek kétszer kerülnek kirajzolásra. :)

    Egyébként az AMD drivere tudja a többszálú feldolgozást, csak profilból kell engedélyezni (a többi DX11-es játékra engedélyezve van). Az NVIDIA általánosan engedélyezi. Az AMD szerinte ez nem jó, mert az alkalmazások specifikus optimalizálást igényelnek, míg az NV szerint ez jó, mert az optimalizálátst hozzá lehet adni később is.

Új hozzászólás Aktív témák