Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Samott

    addikt

    válasz Abu85 #3 üzenetére

    Ja, igen ez is apple modszer kivereztetni a partnereket. Az Imagination is tudna meselni.

    (There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

  • Ezekiell

    veterán

    válasz Abu85 #3 üzenetére

    Egy ideiglenes határozatot kérnek első körben a bíróságtól, amiben a döntés idejéig megtiltja az Applenek, hogy végrehajtsa ezt a törlést. Ezekről a bíróságok általában gyorsan döntenek, mivel time sensitive a dolog.
    Szóval az ítéletig az idő nem számít, ha az ítéletig a bíró megtiltja az Applenek a törlést, és rendszerint ez szokott történni.

    Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

  • Ezekiell

    veterán

    válasz Abu85 #11 üzenetére

    Tudom, van ilyenem, utálom is :) Nem mondtam, hogy az Epicnek igaza van, de az az agreement nem törvény, simán támadható bíróságon. Az Epic 4 dologgal érvel itt most:

    - az Epicnek hátránya származna (tény, de kit érdekel)
    - az Epic fog vszeg nyerni a perben, mivel az Apple megsérti a Sherman Act-ot (feltételezés, és nem is feltétlen igaz)
    - a balance of equities az Epic felé áll (ebben mondjuk lehet igazság)
    - közérdek (ebben is van igazság, mert nem csak a Fortniteot érinti a dolog, de ahogy írtad is, az Unreal Engine-t is, ami nem sértett ToS-t).

    Az utolsó pont az, ami miatt egyátalán esélyük van erre a temporary restriction orderre - és sztem meg is fogják kapni. Ha nem, akkor jön az, amit te írtál.
    De a felfüggesztésről döntés hamarabb lesz nyilván, mint a végleges ítélet, szóval még nem tartunk a "ki bírja tovább" résznél.

    [ Szerkesztve ]

    Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

  • Piftuka

    veterán

    válasz Abu85 #3 üzenetére

    "Az fog dönteni, hogy az Epic partnerei fogynak-e el előbb, vagy az ítéletig az idő."

    És ha ítéletidő lesz...? (sic!) :P :DDD

    "Aquila non captat muscas."

  • azbest

    félisten

    válasz Abu85 #34 üzenetére

    Mondom, bárki készíthet bármit developer fiók nélkül is. Ez nem akadály.

    Ráadásul a másik cég, akinél kijön a bug, annak továbbra is lehet developer fiókja, ő kigyűjtheti az exceptionokat az éles környezetből és jelentheti a hibákat az epic felé, pont úgy mint ahogyan eddig is.

    Az epic eddig sem férhetett hozzá adatvédelem miatt a többi cég által gyűjtött adathoz közvetlenül. Legfejlebb az epic saját kiadású ue motoros játékaiból tudott éles környezetből adatokat gyűjteni.

    Full kamu az epic ködösítése.

    (#33) Ezekiell
    nem az enginet adják ki, hanem a játékot, ami tartalmaza az enginet. Nem minden ue játékot az epic ad ki.

    Az epic fejleszti az ue enginet. De nem kell hozzá dev acc a fejlesztéshez. Az engine meg tudtommal nem egy önálló entittás, azt nem kell publikálni a platformra. A vele készült játékokat egyénileg lehet kiadni. [link]

    [ Szerkesztve ]

  • azbest

    félisten

    válasz Abu85 #40 üzenetére

    Ha a normál fejlesztőknek elérhető eszközökön kívül az epicnek kiváltságai voltak és olyan információkhoz, eszközökhöz is kapott hozzáférést, amihez más fejlesztő nem, akkor ennek szerződésszegés miatti elvesztése kellemetlen lehet.
    De ettől függetlenül még nem lehetetlenül el a munka, hiszen más fejlesztőknek nincsenek előjogaik és mégis tudnak dolgozni. Amit bármelyik fejlesztő elérhet eszközöket, azok továbbra is elérhetőek maradnak.

    A lényeg, hogy bőven nem arról van szó, hogy ne lehetne unreal engine-re fejleszteni akkor, ha kivágják az epic dev fiókját.

    (#41) Ezekiell
    nono, megint ködösítést érzek. A developer accounthoz járnak azok a dolgok - felhős szolgátatások az appletől. De másik cég a saját appjaihoz a saját dev accountjával továbbra is használhat mindent.

    Természetes, hogy ha nem vagy tag, akkor te nem használhatod az apple felhős erőforrásait.
    Saját magának kell fenntartania olyat, vagy fizetnie más hasonló szolgáltatásért.

    Szóval, tényleg kellemetlen, ha a fejlesztési folyamatban nagy változások kellenek az adaptálódáshoz. De ne ezzel akarja kizsarolni az együttérzést az epic.

    [ Szerkesztve ]

  • azbest

    félisten

    válasz Abu85 #43 üzenetére

    igen... ez szívás. Viszont nem arra gondoltam, hogy a motort a felhasználóinak kéne fejlesztenie a motort. Hanem arra, hogy az epic attól, hogy nem tud a platformra kiadni játékot, még nincs ellehetetlenülve. A motor fejlesztése nehezebb lehet, de nem lehetetlen. Tudtommal nem apple-n keresztül kell kiadnia az unreal fejlesztőkörnyezetet, hogy azzal készíteni lehessen rá épülő dolgokat, hanem azt ő maga adja ki függetlenül.

    Például nem lennék olyan biztos benne, hogy ugyanazon fiók alól csinálják a fejlesztéseket, amint amivel a saját termékeiket kiadják a platformon. De akár pillanatok alatt lehet regisztrálni 99 dolcsiért másik fiókot. Vagy alvállalkozóval vagy leányvállalattal csinálni azt.
    Azt viszont tényleg nem néztem meg, hogy egy cég regisztrálhat-e több fiókot. Android esetén emlékszem olyan cégre, aki mindent külön fiók alatt adott ki.

    A kiadói tevékenysége során elkövetett szerződésszegése nem feltétlen van bármilyen hatással a fejlesztői tevékenységére. Ha eddig előjogai voltak, akkor legfeljebb azt veszítheti el a szerződésszegése miatt. -> a saját hozzáállása miatt

    Legfeljebb, ha az ügyfelei felé sem teljesíti a szerződésben foglaltakat, akkor majd ők meg az epic-et perelik be.

    [ Szerkesztve ]

  • Samott

    addikt

    válasz Abu85 #40 üzenetére

    De ugye erzed hogy amit leirtal az vegytiszta definicioja az erofolennyel valo visszaelesnek. Ennyire hulye nem lhet az apple, hogy maguk ellen gyartjak a bizonyitekokat.

    (There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

Új hozzászólás Aktív témák