Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Z_A_P #60 üzenetére

    Nem. Az NVIDIA hardverei egy probléma miatt lassulnak nagyot. A DX12 implementációjuk nem igazán szeret bizonyos dolgokat. Erre speciel fel is hívják a figyelmet:
    "Be aware of the fact that there is a cost associated with setup and reset of a command list
    - You still need a reasonable number of command lists for efficient parallel work submission
    - Fences force the splitting of command lists for various reasons (multiple command queues, picking up the results of queries)"

    A probléma az, hogy a Microsoft például egyáltalán nem dokumentál semmit arra vonatkozóan, hogy a fences kényszeríti a parancslisták felbontását. Ergo az API nézőpontjából ez a tényező nem létezik, és a GPU-nak belül kell az érintett problémákkal megbirkóznia, a DX12 gyártói implementációja mögött. Egy ideje viszont gyanítható, hogy az NV architektúrái bizonyos feladatokat nem tudnak elvégezni a host processzor segítsége nélkül, vagyis ha a fejlesztők nem gondoskodnak speciális kódról annak érdekében, hogy megfelelő legyen a hardver számára a párhuzamosan futtatható feladatok biztosítása, akkor a GeForce-ok egy rakás stallba futnak, ami bedönti a DX12 alatti teljesítményüket. Ez ellen az egyik megoldás, ha az NV ajánlásait figyelembe veszi a fejlesztő, mert az AMD és az Intel DX12 implementációjának nem különösebben számít, hogy kevés vagy sok parancslista van. Az NV-nek viszont létkérdés, hogy sok legyen.

Új hozzászólás Aktív témák