Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tomcat

    őstag

    válasz banhammer #3 üzenetére

    Azért annyira nem olyan rossz a helyzet mint azt sokan gondolják. A fő problémát az adja hogy ezt a tipust sokan kitben veszik meg és maguknak rakják össze a garázsban. Majd miután elkészült berepülik és használják addig amíg el nem romlik vagy le nem pottyan az égből. Karbantartás, átvizsgálás nuku, ez a legnagyobb gond. Sokan azt hiszik hogy egy repülőgép olyan mint egy autó. Ha esetleg kiír valamit a comp akkor (úgy gondolják)elviszik majd szervízbe ha jut rá idő. A gond az hogy a repülő eszközök éppen nem ilyenek és ezt sokan hanyagságból hajlamosak elfelejteni. Én mint repülő ember tisztában vagyok ezzel és soha de soha nem indulnék el egy tüzetes átvizsgálás (checklist) átfutása nélkül. Ebbe az is beletartozik hogy (még ha tegnap is repültem vele) átnézem az összes karbantartási naplót (ha van ilyen) ha nincs akkor addig nem szállok föl amíg minderől meg nem bizonyosodtam vagy szerelővel át nem nézettem akármennyire is sietek. A biztonság mindennél fontosabb!
    Bizony odafönt nem lehet csak úgy félreállni a leállósávba és kereket cserélni mint egy autóval. A repülés nagyon magas felkészültséget és a mi a legfontosabb felelősséget igényel mindenkitől.

Új hozzászólás Aktív témák