Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Abu85 #20 üzenetére

    Azért ez ennyire nem egyszerű. Van különbség mindegyik uarch-ban az FP10 és az FP16 sebességek között, kb. így fest (az első az FP10, a második az FP16):

    Textúrázás:
    Pascal / Maxwell: 1x / 1x
    GCN: 1x / 0.5x

    Pixel fillrate, blending nélkül:
    Pascal / Maxwell: 1x / 0.5x
    GCN: 1x / 1x

    Pixel fillrate, blendinggel:
    Pascal / Maxwell: 0.5x / 0.5x
    GCN: 1x / 1x - az FP16-os érték elméleti, mert jellemzően nem tudják tartani, valószínűleg kevés a sávszélesség hozzá

    Magyarul a GCN-nek textúrázáskor szívás az FP16 (ez talán nem számít annyit), valamint a pixel-műveletekkor blending mellett, de ott nem az uarch tudása a limit, hanem a sávszélesség. Az nVidiának pedig csak a pixelműveleteknél, akkor, amikor nincs blending.

  • #85552128

    törölt tag

    válasz Abu85 #20 üzenetére

    Én meg direkt megnéztem és bizony betölti, az általad linkelt képen is főleg az árnyékok hiányoznak - amiket betölt a pár másodperces várakozás után - ha nem akkor lehet nálad a baj és indítsd újra teljesen a játékot...

    Persze lehet beszélni a semmin továbbra is, meg burkoltan utalni arra, hogy a DX12-es verzió a szuper és a DX11 csak trükkök miatt gyorsul :U
    Érdekes módon a nagyobb siteok közül senki nem vette észre, hogy rondább lenne a grafika lassan egy hét után sem. Leírom még egyszer a Digitalfoundry összehasonlító videóján ami több eltérő helyről készült ugyanolyan a grafika, azt nézd ne jancsi meg pisti home made videóját amiben a legnagyobb különbség inkább a kontraszton figyelhető meg.

Új hozzászólás Aktív témák