- Amazon Fire TV stick/box
- Pánik a memóriapiacon
- Milyen monitort vegyek?
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen videókártyát?
- 3D-s gyorsítótárat mindenkinek!
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Őrületes specifikációkkal rendelkezik a Tachyum csodaprocesszora
- Hővezető paszták
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
K21_overlord
#58
üzenetére
A linket beraktam.
A játék fejlesztése minden esetben PC-re kezdődik meg, még akkor is ha konzol exkluzív. Mindhárom konzolhoz van belső használatra tervezett emulátor. Ezután optimalizálják a kódot a konzolok képességeihez, a grafikai eljárásokat is az elemzéseknek megfelelően írják. Amennyiben lesz PC-s verzió, akkor választható az az út, hogy a PC képességeire szabják a játékot, tehát plusz effekteket raknak bele, hogy minél szebb legyen.
Az Xbox 360-ban és a PS3-ban is van még egy rakás tartalék. Az új játékok már rá is álltak ezek kihasználására.smkb: A DX11 fejlesztésre lehet jelentkezni az AMD-nél. Amennyiben a vállalat úgy véli, hogy szükséged van DX11-es hardverre, akkor ad. Már május óta le vannak szállítva a partnereknek a DX11-es vasak, annyi a különbség, hogy a paramétereik nem véglegesek, de funkcionalítás tekintetében DX11-esek. A Computexre egy ilyen karit vittek.
Az infókat felesleges kirakni a netre, mert még az AMD sem döntött a végleges paraméterekről. A másik dolog pedig, hogy itt nagyon komoly titoktartás megy, ha valaki ezt megszegi, akkor az AMD támogatását is elveszti. Mivel a DX11-re csak az AMD-nek vannak felkészült programozói ezt nem nagyon kockáztatják meg a stúdiók.Sotho (69): A compute shader elsősorban az általános célú programokért jött létre. Technikailag nagyon jó képességű, így a közeljövőben számos program fog rá érkezni. Bár itt a fejlesztők véleménye megoszlik. Az OpenCL is reális alternatíva, illette többen szeretnék a CUDA-t ipari szabványnak, de erre kevés az esély, így az NV rendszere idővel visszaszorul.
orbano (75): De truformmal lényegében a kocka geometriai váza eltorzul, nem lesz többé kocka, ez a rendszerrel a probléma. Ahhoz, hogy abból kocka legyen az alapmodellnek nem szabad kockának lennie. Persze van némi vezérlés a truformban, de a gyakorlatiban nem igazán működik. Maga a truform ötlete nagyon jó, csak a megvalósítás gyenge. A Xenos tesszellátor elve sokkal jobb.
A Xenos elvekre épülő tesszellátor Displacement Map segítségével dolgozik, tehát nem kell speckó modell. A DX11-es verzió ennél kifinomultabb, az elv ugyanaz, de két shader szakasz van tökéletes programozhatósághoz.flugi: Az AMD ugyanúgy támogatni fogja az OpenCL-t, de a Compute Shader is hasonlóan fontos számukra. A fejlesztők majd eldöntik melyik a kedvezőbb nekik. Az OpenGL sem véletlen szorult mára vissza. Össze sem lehet hasonlítani a megreformált DX10-zel, az MS rendszere mára sokkal jobb. Persze nyilván az OpenGL-nél a kompatibilitás elsődleges szempont, így reformról itt szó sem lehetett.
-
Madárpók
aktív tag
válasz
K21_overlord
#58
üzenetére
Szerintem ez attól is függ, hogy megírják egy vagy két platformra és utána portolják a többire, vagy mindegyik platformra külön fejlesztik.
Új hozzászólás Aktív témák
- Battlefield 6
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- BestBuy topik
- Amazon Fire TV stick/box
- Pánik a memóriapiacon
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós topik
- iPhone topik
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G3 - i5-1245U I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I NBD Gari!
- 205km-t futott! Dualtron Togo limited elektromos roller
- Apple iPhone Xs 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 12 Mini 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3453, 100% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3280, 100% akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



