Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Egon

    nagyúr

    válasz Snip3r_HUN #7 üzenetére

    Az idézett mondat olyan durva csúsztatás, hogy ezért akár perelhetne is az nV (persze ha angol nyelvterületen, nagy olvasótáborral rendelkező site-on jelent volna meg - nyilván egy relatíve kicsi magyar oldallan a kutya se törődik).
    A Gameworks "alapvetően a cég eddigi fejlesztőkörnyezeteit kínálja egy teljes szetten belül".
    " A sajtó, különösen az ExtremeTech nagyon sérelmezi, hogy a shader kódot is csak az NVIDIA láthatja. Ez így valóban rendkívül problémás dolog lenne, de a történet nem teljesen fedi a valóságot. Az NVIDIA ugyanis nem zárja el a forráskód egyes részeit a fejlesztőktől és a konkurenciától sem, csupán a módosítás lehetőségét tiltják meg."
    Ergo ha valamilyen pofátlan butítást alkalmaznának a zöldek, azt könnyen ki lehetne szúrni, és akkor az AMD által kilóra megvett fejlesztők, Johan Andersson-nak az élen, már régesrég telesírták volna a sajtót... Mivel ilyen nem történt, a következtetéseket mindenki vonja le maga.

    Szerk.: az idézetek a prohardverről származnak, a korábbi Gameworks-ös cikkekből.

    A cikk címére reagálva: a dedikált GPU-k szerint Linus Torvalds-nak nincs jövője... ;] Az Intel is bízott a NetBurst architektúra 10 GHz-ig történő skálázhatóságában, és mintha Bill Gates és a 640 kB RAM kapcsán is rémlene valami nem túl jövőálló megállapítás... ;]
    A viccet félretéve, jó eséllyel tényleg eltűnnek majd a dedikált GPU-k (egy időre...), de a folyamat messze nem lesz olyan gyors, mint ahogy 2-3 évvel ezelőtt tűnt - majd ha az Intel is (komolyabbat) lép ezügyben, lehet változás... ;]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák