Új hozzászólás Aktív témák
-
tocsa
senior tag
válasz
Picturemaker #2 üzenetére
Ez nekem is feltunt, de lehet, hogy direkt a demo kedveert van igy. A globalis illuminacio pont ebben eros, es minden attol fugg, hogy pl annak a vilagos homokos feluletnek az anyag tulajdonsagait hogyan konfiguraltak. Lehet a demo kedveert feltoltak a visszaverodesi kepesseget... es annka az eredmenye ez, jobban kihangsulyozza a technologia jelenletet. Remelhetoleg a valos jatekban megtallajak az egyensulyt, es a homokos talaj nem reflektor tukor lesz.
-
VIC20
őstag
,,Van ahol muszáj szakszavakat használni. Minek magyarítani, ha..."
- Hát éppen ez az: nem kell magyarítani, mivel van rá magyar kifejezés.
(- De ha nem lenne, akkor meg miért ne lehetne magyarítani?)
- Ennélfogva nem is muszáj IDEGEN szavakat használni.
- Mert a szakszó sem azonos az idegen szóval (még ha van is - szakterülettől függően - kisebb vagy nagyobb átfedés a kettő között. -
-
VIC20
őstag
válasz
bitblueduck #8 üzenetére
Hát, nem tudom; elég régen foglalkozom informatikával, de tény, hogy csak hobbiszinten. Megszoktam a ,,processzort", de a ,,feldolgozó" sem okozna gondot. Viszont szegény ,,megvilágítás" angolosítása magyar szövegben nekem erőltetettnek tűnik. (Ld. ,,polygon" --> poligon, sőt, Uram bocsá' sokszög.)
-
FLATRONW
őstag
Ez mind szép és jó, a különbség is látványos, azonban kíváncsi lennék egy olyan képre is ahol az UE4 alapértelmezett GI megvilágítását használják. Így nem kaptunk semmilyen összehasonlítást a két eljárás között.
-
maross
nagyúr
Az ilyen ket kepes dolgokra valami ilyesmi megoldas jo lenne.
-
mzso
veterán
Azt bírom hogy valaki mindig jól megasztmondja, hogy miért rosszabb a jobb...
-
VIC20
őstag
,,globális illumináció"
angol-magyar szótár nem volt kéznél? Vagy illuminált tudatállapotban követte el a cikket a szerző?
-
bsh
addikt
válasz
Picturemaker #2 üzenetére
azért természetellenes, hogy az engine hű lehessen a nevéhez.
-
polika
senior tag
válasz
Picturemaker #2 üzenetére
Szerintem a kettő között van valahol a jó megoldás, a fény beszűrődés szerintem is túlzott, még ha vmi világos felület is lenne jobb oldalt akkor is túlzott ahogy a meleg fény beszűrődik az árnyékos részekre, viszont az árnyékos részen az eldugodtabb részek sötétülése a kifejezetten jó (lásd középen a bemélyedés, ill bal oldali fény által nem világított árnyékos részek) és életszerűbb mint az egységes fakó másik kép.
-
Picturemaker
őstag
Kár lecserélni, mert sokkal természetellenesebb. Úgy néz ki, mintha egy tükör, vagy legalább egy nagy derítőlap verné vissza a fényt jobbról a bal oldalon lévő árnyékos részre.
-
Psych0
őstag
"amit más fejlesztő természetesen használhat a jövőben" Kíváncsi vagyok, hogy ez anyagilag hogy játszódott le, mert nem hiszem, hogy GPL jelleggel.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy Xcover 5 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad 330S-15IKB - i5-8G I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Az ASUS TUF Gaming B550-Plus csak rád vár! Kamatmentes rèszletre is!!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest