Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz kisfurko #43 üzenetére

    na igen ,de itt azért annyi a jelentős különbség a fent taglalt Shader Model 6.0 hoz képest, hogy az a konzolok megjelenésére kb 3 évvel jött ki, itt meg már az új DXR és az új API elérhető,Nvidia épp ma adta ki hozzá a fullos drivert. [link]
    Elméletileg azt gondolom hogy a DxR 1.1 és a konzolokra történő fejlesztés egy időben kezdődhetett, az egyikből adódott a másik ,ezért nem lenne éppen indokolt egy kerülő út úgy hogy még meg sem jelentek a konzolok...
    Azért hogy a rossz májúságom és a Zöld vérem hozza, hogy bujkál bennem a kisördög. Szóval ma kijött ez az nvidia driver támogatja az új APi-t a Turing, AMD meg elötte 2 nappal bejelent egy ilyen dolgot , úgy mond hoztunk is meg nem is módon. Ugye még nincs ehhez VGA náluk,a konzolok is majd év végére jönnek...
    1 , Lehet , hogy azért csinálták hogy kicsit trollkodjanak nvidia fele.
    2, ez jelezheti azt is, hogy dxr 1.1 alatta Big navi elmarad PC-n DXr alatt az érkező Amperetől és kell valami kompenzálni.
    Persze ez csak feltételezés, lehet hogy mindenben leveri a zöld kártyát.

    Abban mindenképpen igazad van, hogy túlreagálom a dolgot mert egy még meg sem jelent konzolgeneráció ismeretlen RT képességekkel és egy meg sem jelent VGA generáció ismeretlen képességekkel, egy új szintén ismeretlen API val mint, a kihasználatlan DXR1.1 felesleges szócséplést eredményez. :RMeglássuk, ahogy öregapám szokta mondani .

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák