Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • leviske

    veterán

    válasz Xelloss #21 üzenetére

    Nem írtam sehol, hogy a második rész hozza az Origins hangulatát. Ezért is szeretem, mikor elkezdek valakivel írogatni, és jönnek hatan, akik visszaolvasás nélkül kezdenek el kötekedni. Kb harmadjára írom, hogy a Dragon Age 2-ben a dialóg és harcrendszer tetszett és ha utóbbi belekerült volna a W2-be, akkor nem nyavalyogtam volna a rossz irányításra. Alapvetően már az Assassin's Creed-ben se tetszett ez a harcrendszer, de ott legalább minőségien meg lett valósítva.

    NEKEM ez a véleményem és itt magam részéről pontot teszek.

    A Mass Effect-es véleményedhez meg annyit tudok hozzáfűzni, hogy a Star Wars filmekben sokkal több a logikai buktató. Ettől még kultuszfilmek. Amiről meg beszélsz, az nem lázadás. Függetlenül attól, hogy mennyire tartom értelmetlennek én is.

  • leviske

    veterán

    válasz Xelloss #19 üzenetére

    Ugyanannyira lehetett taktikázni, mint az első részben. Nyilván nem easy-n kell tolni.

    Ha meg a párbeszédrendszerból ennyi jött át, akkor tényleg nem értem minek szóltál ebbe most bele, mert egyértelmű, hogy talán egyszer ha játszottál a demoval... Hawk személyiségét lehet alakítani azzal, hogy milyen típusú válaszokat választasz, mivel idővel a játékostól független jelenetekben is úgy nyilvánul meg. Ilyesmi a ME2-ben is kezdett kibontakozni, de a DA2-ben helyezett már erre több hangsúlyt az edmontoni csapat. A montreáli banda ezzel nem foglalkozott, ezért kaptunk a 3-ban egy egysíkú, fekete-fehér (kék-piros) dialóg rendszert.

    A ME3 kapcsán viszont nem tudom milyen teremtmény fellázadásról beszélsz a geth-eken kívül, akikkel kapcsolatban sírhatnál már az első rész óta. A reaper-ök nem fellázadtak.

  • leviske

    veterán

    válasz GypsFulvus2 #17 üzenetére

    Nem nyomom le mások torkán csak érvelek azzal szemben, amit korábban írtak, miszerint "a witcher 2 harcrendszere tökéletes, a játékosok hülyék".

    A lenyilazós rész akkor jön elő, mikor Henselt-el mész beszélni a sátrában. Ha nem állsz meg percekre egy bokor mellett, ami ott van közvetlen az út mellett, hanem rögtön elkezdesz osonni a sátrak mögött, akkor kivág a nyílt terepre és lejátssza az animációt és kezdheted előröl.

    Ha a boss-fight közbeni időhúzás zavarna, akkor a Kayrant hoztam volna fel, meg Saskiat. Meg azt, amikor fél órát azzal cseszünk el, hogy várjuk az embereket, hogy másszanak fel a létrán Vergen-ben. DE nem ezeket hoztam fel.
    Engem az zavar, mikor indokolatlanul, unfair módon van benne a játékban.
    A Mass Effect meg véleményem szerint a jól kidolgozott harcrendszer miatt tűnik könnyűnek. Nyilván a BW a sztorira összpontosító játékosoknak kedvez, de azért azt mondani akár a ME3, akár a ME2 legnehezebb fokára, hogy pl a fedezék rendszer/képesség kombók nélkül sétagalopp volna, az nemigen játszott még a játékkal.

    A DA2 kapcsán az, hogy csak a demo alapján ítélsz, akkor is hiba. Mondom ezt úgy, hogy az első sztori DLC-t követően gyakorlatilag megutáltam a játékot és azóta se játszottam vele (és már az előtt is zavart a sok ismétlődő helyszín). A harc- és dialógrendszer egyszerűen előrelépés az elődhöz képest, a maga kiforratlanságaival együtt is. SZERINTEM. :)

    "dlc-t is tartalmazott" :DDD Mind1, nem akarok ezen vitatkozni, remek munkát végzett a csapat, de a harcrendszer SZERINTEM messze nem volt annyira jó, mint a sztori és csak emiatt nem játszottam többször végig a játékot. És mivel többször említetted, azért jöttem a topikjába, mert ettől még érdekel a 3. rész, a sztori miatt és tudnék örülni, ha legalább egy fokozaton végig lehetne játszani úgy a játékot, hogy a sztorira tudok koncentrálni és nem menne el két beszélgetés közt több nap. Azért lett kitalálva a több nehézségi fok, hogy neked és nekem is megtudjanak felelni.

  • leviske

    veterán

    válasz GypsFulvus2 #15 üzenetére

    Jó, akkor nem bugos, hanem rengeteg béna megoldás van benne. A lopakodás egy deus ex: hr után egész egyszerűen nevetséges, mégis lenyomja az ember torkán a játék több küldetés alatt is. Ráadásul, ha itt meglátnak, még menekülési esélyed sincs, mert instant halál videó vagy szimplán bukod a küldetést.

    Ezen túl van, hogy szimplán csak hamar indulsz el a táborban és instant lenyilaznak.. Ezek szar megoldások, ezért nevezem bugnak. Nyilván van, aki szerint ez feature. Ilyen marhaságok az egész DA sorozatban nincsenek.
    Ha meg akció RPG, akkor ott a Mass Effect. Semmivel nem áll jobban ahhoz viszonyítva. Sőt, attól még messzebb áll minőséget tekintve, mint a Dragon Age első részétől.

    "A DA2-t pedig bármiféle szempontból összehasonlítani a W2-vel... muhaha."

    Nagyon nagy divat szidni a játékot, főleg azok körében, akik meg se vették. Ettől függetlenül engedtessék meg, hogy a harcrendszert összevessem, ha már az akció RPG irányba indult és sokkal elegánsabban van megoldva, mint a W2-ben. Ellenére annak, hogy mennyi hülye mozdulat van benne.

    "a DAO is jóval nehezebb volt."

    Nem játszottam vele konzolon és elég nyilvánvalónak tűnik, hogy ott lehetett gáz a rosszabb irányítás végett. Emellett én nem a nehézségére panaszkodok a játéknak, hanem a harcrendszerre. Random ellenfelet vált, belső tér esetén elkezdi a fáklyát fel-le oltogatni harc helyett, egyebek. Ezek aranyos módon nevetségesek, míg nem kell miatta teszem azt 3x nekifutni egy egyszerű közkatona kiiktatásának.

    A bugmentességről meg annyit, hogy nekem anno a kitudja hanyadik több GB-os patch után is sikerült abba belebotlanom, hogy az egyik rab elcsendesítése közben úgy ragad Geralt és csak egy korábbi mentés betöltése segít.

  • leviske

    veterán

    válasz a2d2 #11 üzenetére

    Felesleges a játékot védeni. Egész egyszerűen nem lett eltalálva a harcrendszer. Emellett tele van bugokkal és logikátlan scriptelt jelenetekkel, de ez már csak az én véleményem. A Dragon Age: Origins, mint klasszikus RPG-khez közel álló játék, sokkal élvezhetőbb rendszert mutatott fel és még szerintem a folytatása is sokkal élvezhetőbb volt ilyen téren, mint a W2.

    Elismerem a játék sztori szempontjából elképesztően feltette a mércét a jövő játékai számára, de ettől még nem hibátlan.

  • leviske

    veterán

    válasz MageRG #2 üzenetére

    Ó, a jó kis Kayran-es rész... hónapokra félretettem a játékot, mikor először belefutottam. És elhordtam mindenkit mindennek, aki támogatott, hogy megvegyem. :DDD

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés