- Fájdalmasan gyenge kijelzőt válaszott a Switch 2-höz a Nintendo
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen videókártyát?
- Steam Deck
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- 3D nyomtatás
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kezdő fotósok digitális fényképei
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
RyanGiggs #14 üzenetére
De, meg lehet, csak úgy kell megválasztani a játék által használt modelleket és effekteket. Tehát nem tömjük tele 126 féle ilyen-olyan effekttel meg 80 ezer poly-s utcakővel, hanem ésszel építjük fel a látványt. Nem fog Battlefield 5 grafikája lenni out-of-the-box mindennek, de vr-ban nincs is rá szükség. Megdöbbentően jó látványt tud nyújtani egy sima showdown demó is, pedig technikailag egy baromi spórolós demó. Csak épp baromira más amikor látod magad mellett a katonát olyan természetességgel, mintha az életben lenne előtted.
-
RyanGiggs
őstag
válasz
Menthirist #13 üzenetére
"fontos hogy 90 fps-sel menjen"
Igen ám, de nem könnyű 2K felbontáson ezt elérni R9 290-en.
Azért kérdeztem mikor is esik be az eső! -
válasz
RyanGiggs #12 üzenetére
Azért maradjunk annyiban hogy NAGYON fontos hogy 90 fps-sel menjen. Annyit mondtam hogy ha NAGYON jól van implementálva az sdk és a játék render kódja, akkor nem dől senki a kardjába ha beesik a sebesség, ennek ellenére nem fogják elfogadni pl oculus store-ba. Még egyszer kihangsúlyozom hogy az ED esetében is jóval a javasolt felé húztam az értékeket. A játék által ajánlott defaultban ment a megfelelő sebesség, és ebből fakadóan megjelenhetett a store-ban is.
Ezt azért hangsúlyozom ki mert hatalmas tévedés lenne azt hinni hogy akkor majd ha a játékok mennek 50-60 fps-sel, akkor az majd elég lesz vr-ban is mindenkinek. A VR-nak kell a 90+ fps. Pont. Az dícséretes ha valaki meg tudja oldani hogy ne okádj ha épp nem lenne meg, de nem erre kell hagyatkozni.
-
RyanGiggs
őstag
válasz
Menthirist #11 üzenetére
Ja hogy még az átlag 75 se volt meg(helyette 40 volt), és még így se volt rosszul lét. Értem. Tehát akkor a végleges Rift-nek elég az átlag 90fps, nem a min fps-nek kell lennie 90-nek! Nagyon nem mindegy.
-
-
RyanGiggs
őstag
válasz
Menthirist #9 üzenetére
Gondolom az átlag 75fps-ed megvolt, csak néha leugrott 40-re és az nem volt zavaró?
-
Legalábbis azt tudom mondani, hogy ugyan az ED-ben nem volt meg a 75 fps-em (ami a DK2-höz kellene) ha mindent csúcson járattam, és ugyan láttam hogy nem folymatos a hajók mozgása, fényévekkel jobb volt az eredmény mint régen, amikor kb vetted is le a szemüveget azonnal mert akadt minden, "te is". Nem ideális persze ha nincs meg a framerate, az immerziót is tarkón veri, de sokkal de sokkal jobb marad a maradék élmény mint régen.
-
RyanGiggs
őstag
válasz
Menthirist #7 üzenetére
Na akkor ezek szerint nem kell itt parázni, hogy a végleges Rift-nél ha nem lesz meg a 90fps-ed, akkor szar lesz az élmény?
-
Nagyon durván jól működik az async timewarp az 1.3-ban. Youtuberek is megerősítették amit tapasztaltam, hogy Elite Dangerousban pl hiába nincs meg a kívánt sebesség (nekem ultrára csavarva lehetett vagy 40 néha a dk2 75 fps-e helyett), a fejkövetés és frissítés fantasztikus marad. Láttam hogy maga a világ frissítése lassabb, a hajók mozgása nem folyamatos, de a fejemé remekül ment, és egy percig nem voltam rosszul tőle. Mondanom sem kell ez a régi sdk-val játszhatatlanná vált már ilyenekor.
Amúgy sok vélemény alapján:
- valóban van glare, de leginkább csak olyan helyeken mint a stáblista alatt, ott feltűnő.
- a screen door effect szinte már nem is létezik, szép egyenletes képet ad
- a színek élénkebbek (!) mind DK2 esetén (igen, ezt így leírta több, egymástól független tulaj), és a kontraszt is jobb. -
gtamate2
veterán
Tehát arról van szó hogy az nvidia féle nvnapi nem tud aszinkron compute-ot, csak szimulálja azt, de az amd-s mantle api tudja az async compute-ot?
Az első generációs gcn miért nem tudja ugyan azt mint a 2. és 3.? Nem arról volt szó korábban hogy full dx12 ready az első gen. is ?
%-ban mekkora különbség lehet az nv féle és az amd féle megoldások között?
-
bit_bro
tag
Abu, arról van esetleg infó, hogy a jelenlegi Oculus keretprogramban megmaradt-e a low és a full persistence közötti választás lehetősége?
-
RyanGiggs
őstag
Az alap aszinkron shader mód és a QRQ mód között mennyi FPS különbségek lehetnek %-ban? (Ha tippelnem kéne 5-10%-ra gondolnék.)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xbox Series X|S
- Fájdalmasan gyenge kijelzőt válaszott a Switch 2-höz a Nintendo
- Bestbuy játékok
- Linux kezdőknek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Futás, futópályák
- Autós topik
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude E6530 - i5-3GEN I 4GB I 500GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Garancia!
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
- HP Probook 650 G4 15,6 i5-8350u 8. gen. GYÁRI MAGYAR VILÁGÍTÓ BILL!!!
- Microsoft Surface Book 3 - 15 col, i7, 32GB, GTX1660Ti
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest