Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz CPT.Pirk #46 üzenetére

    a BMEs programozásoktatás nem erősebb az itteninél. játékprogramozóknál (sima prognál kicsit más a sorrend) első félév végére már design patternekről van szó érintve a unit testinget és az asszertációt, valamint egy saját kisebb libraryt kell tudni írni.

    meg azért a 10 hetes programozás scrum/agile típusú projektek 8-12 fővel és kb 400óra/fő időigénnyel eléggé sokat nyomnak a latban (azaz 10 hétig csak ezt csinálják a diákok, szóval be lehet szépen állni 40 órás munkahétre és tesztelni a produktivitást). vö bmes 4fős, 3kredites (80 óra/fő) lab4 heavy waterfall modellel úgy, hogy közben egy csomó más tárgy is van.

    51re: van ennél durvább is, avagy shaderprogramozás hálózatos szakirányon lévőknek is.

Új hozzászólás Aktív témák