Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
Egyaltalan nem ugyanaz a ketto, az PhysX a beepitett Unity-ben, szinte az osszes ezzel keszult jatek ezt hasznalja. Ma is.
Nezd, ugyanaz van megint mint maskor - hulyeseget mondtal es lathatolag fogalmad sincs mirol beszelsz de ahelyett hogy helyrehoznad vagy csendben maradnal inkabb megint tolod a dolgokat abszurd vegletekig.
Tovabbi jo szorakozast.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
1. "A Unity és az UE4 már közel sem használja a PhysX-et."
2. "A Unity-ba beepitett motor meg mindig a Physx."
3. "A Unity négy fizikai motort támogat: PhysX, Box2D, Unity Physics és Havok. Ezek egy része külön telepítendő."
Azert ugye erzed miert kinos ez igy ebben a formaban, foleg ha kiemelted volna melyikeket kell kulon telepiteni es melyik a beepitett*
* (az amelyiket szerinted mar nem hasznalja)
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Hellwhatever
aktív tag
Egyébként nem hasonló a mostani helyzet mint anno a T&L -> programozható shader váltás volt?
Ott is volt egy rakás fix funkciós általános esetekben nem nagyon használható egység mint most a tensor magok, csak ott minden gyártó többé kevésbé ugyanazt az utat járta.
#43 nem rád gondoltam, nézd meg jobban melyik hsz-re reagáltam...
[ Szerkesztve ]
9800X3D | ASRock X670E Steel Legend | Corsair 32GB DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 4070S WINDFORCE OC
-
Duck663
őstag
Lassan a régebbi hardverek támogatása megszűnik mindegyik gyártónál. A gépigény meg láthatóan olyan mértékben megy felfelé, hogy aki még PC-n játszani akar, az VGA cserére van kényszerítve, sőt komplett rendszercserére, ha megnézzük a Win11 igényeit. Innentől kezdve, ha ma még nem is mondhatjuk általánosnak, holnap az lesz!
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Duck663
őstag
A XeSS gyakorlatilag mindenhol működni fog! Ezek után a DLSS-nek kb 0 létjogosultsága lesz, mert ott lesz a piacon egy olyan megoldás, ami ugyanazt tudja, hogy jobban vagy sem az majd kiderül, és mindenhol működik. Ez pedig roppant lényeges része, nem exkluzív, hanem mindenhol működik!!! Ráadásul nyílt forrású. Az nv-nek ez a problémája, ezzel ugyanis egy technológiájuk gyakorlatilag kiszorul. Egy ilyen keretrendszerrel, még a felszínen tarthatják a DLSS-t, legalábbis egy ideig. Ez ennyi. Már most tapasztalják az érdeklődők számának változásával a kiszorulást, erre léptek, egy ilyet.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Alogonomus
őstag
Open source az FSR, ahogy írtad is a cikkben, de open source az Intel XeSS is, és ott látszólag mégis adja a nevét is az Intel a közös platformhoz. Az Intel ezek szerint céges szinten állt be a platform támogatói közé, nem csak "hagyja" az XeSS használatát, hiszen open source.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest