- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Busterftw #61 üzenetére
A Unity és az UE4 már közel sem használja a PhysX-et. Integrálva van, de mindkét cég saját motort használ már default.
A PhysX problémája az lett a gaming területén, hogy az NVIDIA nem fejlesztette tovább. Elvitték a robotika irányába, és az meg nem jó a gamingre. A gamingre szánt verzió pedig annyira lemaradt, hogy a fejlesztők lassan kicserélték más fizikai motorra. Ha valamihez nem nyúlsz hozzá fél évtizedig, akkor ebben a gyorsan haladó világban sajnos elavul, és lelépnek a partnerek. Nyilván belefoghatnának újra fejleszteni, csak úgy vannak vele, hogy minek. Már alig használja valaki gamingre.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.