Hirdetés
-
67 wattos gyorstöltés és Leica kamerák a Xiaomi kagylóján?
ma Megkérdőjelezhető hitelességű fotó és valós hitelesítési adatok a Mix Flipről.
-
Nagy mennyiségű belső dokumentum szivárgott ki a Delltől
ph Ezek rejtik a cég útiterveit, a partnerek érkező platformjaival együtt.
-
Indika - Napokon belül konzolokra is elérhető lesz
gp A PC-s verzót már korábban befutott, a hétvégén PlayStationre és Xbox-ra is elérhető lesz a teljes kiadás.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Duck663
őstag
Az lehet a helyzet, hogy míg a FSR irány érdeklődnek a fejlesztők, addig a DLSS, iránt kevésbé, csak úgy hajlandók foglalkozni vele a fejlesztők, ha mellé megy egy kis "Nokiás" doboz. Ez erre reagál. Az hogy az Intel belement, annak több oka is van, költségcsökkentés, az érkező termékeik mellé szeretnének valami exkluzív technológiát csomagolni, amivel serkenthetik az eladást, és hogy a hosszú távú eredményeit ennek nem gondolták végig. Valójában ez egyedül az nvidia számára jó, a zárt DLSS további erőszakolása miatt.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Duck663
őstag
Dehogy, ennek az az oka, hogy fizetnek a beépítésért. Arról nem is beszélve hogy mennyivel is indult előbb?
Hogyha megnézzük mennyi játék van támogatva és mennyivel előbb indult a DLSS, és ráadásul mekkora a piaci részesedés különbség, akkor nem 3* annyinak kéne lennie!
A fejlesztők a "nokiás" dobozt veszik figyelembe! Pénz beszél... Tesznek a piaci részesedésre. Az nv attól tart leginkább, hogy az XeSS gyakorlatilag kifilézi a DLSS-t. Az Intel pénztárcájával nem tudják tartani a lépést, és nem is akarják! Az hogy nem látsz át a szitán, az a te gondod.
[ Szerkesztve ]
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Duck663
őstag
Vagy talán nem? Hányszor is történt már ilyen? Arról nem beszélve, hogy még a tesztelőknek is meg akarják határozni, mivel hogyan teszteljenek. Mindegyikre volt példa bőséggel!
Milyen savanyúság? Jobb szöveg nincsen? Az hogy te a tényeket nem fogadod el, az a te problémád!
[ Szerkesztve ]
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Duck663
őstag
A XeSS gyakorlatilag mindenhol működni fog! Ezek után a DLSS-nek kb 0 létjogosultsága lesz, mert ott lesz a piacon egy olyan megoldás, ami ugyanazt tudja, hogy jobban vagy sem az majd kiderül, és mindenhol működik. Ez pedig roppant lényeges része, nem exkluzív, hanem mindenhol működik!!! Ráadásul nyílt forrású. Az nv-nek ez a problémája, ezzel ugyanis egy technológiájuk gyakorlatilag kiszorul. Egy ilyen keretrendszerrel, még a felszínen tarthatják a DLSS-t, legalábbis egy ideig. Ez ennyi. Már most tapasztalják az érdeklődők számának változásával a kiszorulást, erre léptek, egy ilyet.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Duck663
őstag
Lassan a régebbi hardverek támogatása megszűnik mindegyik gyártónál. A gépigény meg láthatóan olyan mértékben megy felfelé, hogy aki még PC-n játszani akar, az VGA cserére van kényszerítve, sőt komplett rendszercserére, ha megnézzük a Win11 igényeit. Innentől kezdve, ha ma még nem is mondhatjuk általánosnak, holnap az lesz!
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Duck663
őstag
Az FSR 2.0-ból amit láttunk az nem rossz, de abban nem vagyok biztos, hogy az elég a kiszorításhoz. Az XeSS-t is demozták már, és bizony az sem rossz, sőt, és azzal, hogy általánosan működőképesek, ez jelenti az igazán nagy erőt.
Ez pont a szekér még további lökdösése, és a technológia erőszakolás. Amikor van 3 alternatíva, amiből 2 nyílt forrású és azonos vagy közel azonos eredményt ad, akkor ki az a hülye, aki azt az egy szem zárt, gyártófüggő megoldást fogja választani?Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Duck663
őstag
Nem lőttünk ki semmit sem, ez egyetlen példa volt.
Kár volt pereskedni? Végül is mennyit kellett fizetnie az Intelnek?
A HU balhé csak egy a sok közül. De ugorjunk vissza a #23-as hozzászólásomhoz. Van 3 technológia, amiből 2 nyílt egy zárt. És hozzávetőlegesen ugyanazt tudják. A zárt technológiát csak akkor tud versenyképes maradni a nyílttal szemben ha van valamilyen ellentételezés. Amikor ott van másik kettő, ami mindenhol máshol működik, akkor miért a 3. zárt gyártófüggőt építené be a fejlesztő? Pénzért! Ennyi! Értem én hogy fáj az igazság, de jobb lesz elfogadnod!
#27 Busterftw: A fejed nem elég forrásnak? Nem logikus? Most te mikor építenél be egy zárt gyártófüggő technológiát, akkor amikor van másik kettő nyílt, mindenki számára elérhető, azonos vagy közel azonos eredményt adó, és mindenhol használható? Csak akkor ha fizetnek érte, nem?
[ Szerkesztve ]
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Duck663
őstag
"Maradjunk annyiban, hogy nem a pénzével érvényesül a két gyártó, ezt jobb lesz elfogadnod. " Hol van itt bármiféle érv, logikusan alátámasztva? Semmi sincs a tarsolyba csak a hited, de az ide édeskevés lesz!
Miért van több nv kari? Mert az AMD nem képes elég GPU-t gyártatni! Gyártatják a konzolokat, gyártatják a Zeneket, a különféle gyorsítókat, a GPU-knak a maradék kapacitás jut. Az nv nem véletlenül ment a Samsunghoz.
[ Szerkesztve ]
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Duck663
őstag
De én legalább logikusan alátámasztom!!! Neked ez neked nem megy! Te csak hiszed, hogy nem!
Kérdés: Amikor van 3 alternatíva, amiből 2 nyílt forrású és azonos vagy közel azonos eredményt ad, miért támogatna valaki egy harmadik zárt, gyártófüggő megoldást? Tessék lehet érvelni és érvényesülni!
Közel fél éven keresztül nem lehetett Radeonokat beszerezni a megjelenésük után. De geforce-ok voltak, szóval téves az info![ Szerkesztve ]
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Duck663
őstag
Ez egyik sem válasz a kérdésre! Megértetted te egyáltalán a kérdést? Felteszem még egyszer! "Amikor van 3 alternatíva, amiből 2 nyílt forrású és azonos vagy közel azonos eredményt ad, miért támogatna valaki egy harmadik zárt, gyártófüggő megoldást?"
Egy fejlesztő mindenki számára fejleszt, minden hardvertulajdonos potenciális vásárló, általánosan az ő igényüket kell kiszolgálni. Miért dolgozna valaki több különböző rendszerrel, amikor van olyan, amely minden gyártó hardverén elérhető és csak egyszer kell munkát beleölni?
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Duck663
őstag
válasz Busterftw #41 üzenetére
Nézd ma a világ durván így működik! Folyamatos a befolyásolás valamilyen irányba! Erre pedig a pénz az eszköz.
Ha te ezt nem veszed észre akkor valami idealizált álomvilágban élsz, de nem a valóságban.
"Az AMD-t jobban erdekli az Epyc meg a konzol, mar par eve szerintem vilagos, hogy a "we love gamers" duma kamu es tojnak a jatekosokra." Az Epyc-ben több a pénz, a konzolokra valószínűleg van mennyiségi kötelezettségük. Nem tojnak rá, de messze nincsenek már olyan fókuszban mint voltak korábban ez igaz! De ugyanez igaz az nv-re is! mindkét gyártó inkább kiszolgálta a bányászokat, mint a játékosokat! Mert megint csak mi van? A pénz! A profit a fontosabb! Ehhez nem árt hozzászokni!
[ Szerkesztve ]
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Duck663
őstag
válasz Busterftw #46 üzenetére
Nem minden esetben jobb a nyílt forrás, de amikor valaki egy játékot készít, akkor egyértelműbben jobb, mert annak minden része felett kontrollja van.
Nem zavarja, a fejlesztőknek felesleges munka. Te sem érted a kérdést?
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Duck663
őstag
Mindegyik válasz volt csak nem az általam feltett kérdésre! Szóval a kérdésre nem válaszoltál, csak a sajátjaidra.
Az AMD a egy ideje a GPU-kat hátrébb sorolta a fontossági sorban. Fontosabb volt a Zen sikere, mint az GPU-s piaci részesedés. Ezt kér dolognak lehet köszönni az egyik a konzolos jelenlét a másik a magasabb haszon a processzorokon (Epyc elsősorban).
Sokáig is lehet vadászni, mert hát válogatunk, nem mindegy a gyártó nem mindegy az ár, nem mindegy modell. De ha az ár nem volt tényező, akkor nv karihoz hozzá lehetett jutni, heteken belül.
De hátrányosabb egy zárt rendszer. Egy játék során fontos a játékos számára a fluid játékélmény, nem akarunk szaggatást, akadást, teljesítményingadozást. Tegyük fel van egy játék adott sebességgel fut 4K felbontáson, majd ha visszaveszed a felbontás 2.5K-ra mondjuk 50%-al emelkedik a sebesség, és ugyanúgy folyamatos marad a játék, beépíted a zárt felskálázó rendszert, majd 2.5K-ról felskáláznál 4K-ra, a felskálázás megtörténik, a sebesség átlaga növekedni fog, viszont a teljesítmény hullámzani kezd, és jönnek a performance droppok, amik 2.5K esetében nem voltak. Ha egy rendszer zárt, sokkal nehezebb orvosolni egy ilyen helyzetet, mint akkor amikor átlátod a kódot, és ismered a működését.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Duck663
őstag
válasz Busterftw #53 üzenetére
Igen, de miért?! Épp erről van szó, a miértről! Igen megkönnyíti! Azért könnyíti meg, mert itt van másik két eljárás, a XeSS és a FSR 2.0 amely azonos vagy közel azonos eredményt ad, nyílt rendszer, minden gyártó hardverén működik. Azaz versenyképes megoldás. Az FSR 1.0 nem volt az, az borzasztó eredményt ad. A 2.0 már elég jó, az XeSS meg amit láttam, baszott jó.
A nv különféle exkluzív technológiákkal igyekszik eladni a hardvereit. Ha a DLSS elesik, akkor az nv elesik egy érv felől amivel eladhatja a hardvereit, sőt a felhasználók megkérdezik, hogy miért kell tensor mag, amikor anélkül is megoldható a felskálázás, azonos vagy jobb minőségben.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Duck663
őstag
válasz Busterftw #56 üzenetére
Nem arról van szó, hogy ne lenne versenyképes, hanem arról hogy ez egy olyan plusz amivel eddig eladták (részben eladták) a VGA-ikat, amivel eddig a tensor magok szükségességét igazolták, és ez most azért megkérdőjeleződik.
Egyetlen jó feature-rel is el lehet adni egy terméket, ha az elég jó ütős. A DLSS pedig elég jó volt, lényegesen jobb az FSR 1.0-nál.
Az egyértelmű, hogy nem adná fel, de fejlesztő miért támogatná ha van hasonló általános? Nem kell feladni, csak ez kb értelmetlenné válik, és a másik technológiák alacsonyabb rendszerigényei miatt, válik kérdőjelessé a technológia.
Másik példa, G-sync, kellett hozzá plusz kis egység a monitorba, hogy lehessen használni, zárt volt, adott hardverekkel működött csak, jött a Adaptiv-sync és gyakorlatilag lemosta. Ugyan ma is van G-sync, de az már nem más, nem több, mint egy átnevezett Adaptiv-sync. Jött egy olyan, ami ingyenes, nem kell hozzá semmi plusz, mindenkinek működik a hardverével és a zárt technológia meghalt. Azt sem akarta feladni, csak épp a másik technológia gyakorlatilag kifilézte. Ugyanez a helyzet ennél is.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Duck663
őstag
válasz Busterftw #58 üzenetére
XeSS van, csak publikusan nem elérhető! FSR 2.0 pedig jön és jó lesz!
G-sync, nincsen, az az ultimate nevű valami 23 hardverrel?! Úgy hívják, mint az elődjét de ez a g-sync nem az a g-sync, ez már egy adaptív sync, nem az nv kiegészítőkártyás cucca. Oh igen Adaptiv syncre meg van 1000+ hardver! Él még, a lélegeztetőgépen.
Nem azt mondtam, hogy nem jó a DLSS, megint mellé megy a dolog, hanem arról, hogy a fejlesztő miért foglalkozna egy zárt dologgal, amikor van két nyílt, amit a motorjukhoz tudnak igazítani és elérik vele ugyanazt az eredményt és az adott gyártó hardverén is működik!
Nem akarom elvenni mástól, nem mondtam hogy ne használja egy fejlesztő, ha van felesleges ideje és pénze, használja. Csak értelmetlen, mert van másik kettő nyílt alternatíva, ami kb ugyanazt tudja! Inkább azt mondanám, hogy az nv ne akarja elvenni másoktól a felskálázás lehetőségét, mert a DLSS az, exkluzív, a többi nem! De megjegyzem, nekem nem hiányzik!
Így van a piac eldönti és már jó néhányszor láthattuk hogyan döntött. Hova lett a GPU fizika, hova lett a G-Sync...
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Duck663
őstag
válasz Busterftw #61 üzenetére
Mint írtam 1000+-al szemben. Nagy eredmény!
Ott írtam le a különbséget, nem olvastad?
"Mert ez egyszerűen nem így van és nem lesz így.
Nem lesz ugyanaz az eredmény, főleg nem minden játékban, minden módban és felbontásban."Ha megnézed az összehasonlításokat láthatod. Az mondjuk nagyon gáz ha a saját szemednek sem hiszel! Az alap felbontások pedig szintenként hasonlóan változnak.
Igen látványosra sikerült az a CPU fizika. 10 évvel korábban előbbre jártunk.
[ Szerkesztve ]
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Duck663
őstag
válasz Busterftw #68 üzenetére
Nem elsősorban az FSR-ra gondolok, hanem inkább az XeSS-re. De az FSR 2.0-val is igazából engem megleptek, nem éreztem, hogy ebben még ennyi lenne, ennyit lehet fejleszteni a minőségen.
Nem vagyok elfogult. Inkább te vagy elfogult, amikor ezt írod: "Mert ez egyszerűen nem így van és nem lesz így."
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Duck663
őstag
válasz Busterftw #74 üzenetére
Nem! Azt mondom, hogy a különféle, de egymáshoz közelítő vagy megegyező felbontással rendelkező módok között elenyésző lesz a különbség, a különféle megoldások között. Ahogy Abu korábban írta, ezek miután temporális eljárások, több képkocka információit dolgozzák fel, lehetnek problémák szellemképesedés, után húzás, és ezt mindegyik eljárás másképpen kezeli, főképp ebben lehetnek a legnagyobb különbségek, de magában a felskálázásban, a mértéküknek megfelelően közel megegyező eredményt fognak adni az eljárások. Az eljárások közötti különbségek miatt soha nem lesz teljesen egyforma az eredmény, de nem is egyformaságról volt szó. Nem lesz olyan különbség, mint az FSR 1.0 és a DLSS között. Egy vakteszten, nem fogod megmondani, hogy melyik eljárás fut éppen.
XeSS-ből nem egy darab "demo" van.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Mobil flották
- Milyen autót vegyek?
- PlayStation 5
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- Üzletből, garanciával, Acer Concept Workstation i7-9750H/32RAM/512SSD/RTX3000/4K LCD/magyar bill.
- Keep Out FX800B //800W//
- Natec Genesis Titan 800
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad X1 Carbon Profi Érintős Laptop 14" -50% i7-10610U 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- 3D bérnyomtatás és egyedi megrendelések teljesítése PLA, PETG anyagokból 70+ színárnyalattal!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen