Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Duck663

    őstag

    válasz b. #24 üzenetére

    Már ne is haragudj, de az nv milyen szabványokat támogat? Csak olyat, amit nagyon muszáj. Ne lógjon már a bilibe a kezed. A CUDA nem szabvány, a GSYNC sem, a DLSS alapját adó rendszer sem (Nem Direct ML-re épül.) persze nv felhasználóként te azt gondolod, hogy... de neeem, nagyon rosszul gondolod. Egyébként meg ha olyan nagy szabványtámogatók lennének, akkor az össze feature-ük nem lenne full zárt, olyannyira, hogy nem hogy nem módosíthatod, de még csak a működését sem ismerheted. A Radeon Rays pont nem ilyen, ahogy a többi GPU Open-es cucc sem, módosítható és nem azért született, hogy a bárkit is kizárjon, hanem azért, hogy a szabványos lehetőségektől többet adjon a fejlesztők kezébe. A Vulkan kiterjesztések jó része is így születik, jön egy gyártóspecifikus kiterjesztés, majd abból születik meg a szabványos megoldás. Maga a Vulkan API is ilyen, ami a Mantle-ből született. Amit megint csak nem a nv-nek köszönhetünk, csak míg az AMD megengedi ezt, az nv nem!

    #25 Kansas: A BFV valami saját DICE fejlesztést használ, az nv féle megoldáson röhögtek egy jót és írtak egy sokkal hatékonyabbat, ami ugyan szabványos alapokra épít, de GF optimalizált.

    Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.

  • Kansas

    addikt

    válasz b. #24 üzenetére

    "Nvidiának el kell engedni az RT magokat AMD nek meg a Konzolportolást és a kettő közötti utat választani." Már miért is kéne? Nem mindig a középút a helyes, a konzolról való portolhatóság pedig nem az AMD érdeke, hanem részben a játékfejlesztőké, ők dönthetnek úgy, hogy elengedik, de mivel az egyik konzol gyártó az MS akinek a konzoljának az egyik selling point-ja épp az, hogy a platform jó része közös a Windows PC-vel(java részt ez hajtja a GamePass-t, hogy a benne szereplő játékok mindkét platformon elérhetőek), már miért is engedné el?(hú ez kevésbé lett jól megfogalmazva, mint szerettem volna, de talán érted a lényeget)
    Épp ezért jön PC-re a traversal shader, még ha az NV-nek nem is kedvez ezzel.

    [ Szerkesztve ]

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

  • SindaNarmo

    tag

    válasz b. #24 üzenetére

    Persze, ez megtörténhet.
    Csak míg a Radeon Rays a konzolos kívánalmakra támaszkodik ha jól értem amik még nincsenek benne a szabványba, addig az NV-re semmi, mondjuk csak a PC.
    Szóval akkor a logikád alapján, kb az összes multi platform az AMD-re támaszkodna, mert egyszerűbb átírni. Míg az only PC meg az NV-re.

    Persze nagyon sarkítva nézve a dolgokat.

    Illetve a szabvány akkor is ott van, és lehet hogy én értelmezem félre, de a Radeon Rays az egy kiegészítés a szabvány fölött/mellett és nem egy másik API. Szóval szerintem a kettő nem zárja ki egymást. Csak hatékonyabb megoldást kínál bizonyos problémákra, ami attól függetlenül működőképes kevésbé hatékonyabban is.

    Ettől független nem ez a jó irány ebben egyet értünk.

Új hozzászólás Aktív témák