Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #00137984

    törölt tag

    válasz ted_tris #53 üzenetére

    A hardveres erőforrásokat értelmes célokra fordithatnák a játékokban. Értelmes AI, rombolható környezet rendes fizikai hatásokkal. Ez megint egy olyan játékélményt fokozó erőfeszités ami a hardverek szintjén nem érett meg és a játékfejlesztők ritkán fogják alkalmazni. Most a 4K felbontás támogatása és a hardver igények fejlesztése a megfelelő teljesitmény szint teljesitéséhez a fő cél. Ezt kell majd magas sávszéllességgel kiszolgálni, mert majd minden videómemória helyet megtöltenek ezek a magas minőségű textúrák és a pálya betöltések és az egyéb játék effektek. A jelenlegi konzol generáció gondolom ilyenre még nem képes, de talán majd a következő generációs PS vagy XBOX játékokban találkozhatunk majd ilyen szintű árnyékokkal?

Új hozzászólás Aktív témák