Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jim Tonic

    nagyúr

    válasz lajthabalazs #12 üzenetére

    Én veled értek egyet. Az iPadet nem a szolgáltatás adja el, hanem a hype.
    A Samsung meg többet költ szoftverre, mint a ZTE, de a ZTE köré épülő felhasználói kör méretéből ítélve, sokan tesznek a szolgáltatásokra.

    A kérdést egyébként nem jól közelítettétek meg., szerintem.
    Az iPhone jól fogy, mert a szolgáltatásai jók, és külön réteg van, aki viszi az Apple cuccait. Ők megveszik az iPadet is, mert az is Jobs műve. De csak azért, mert Jobs műve.
    A többi márka köré nem épült ilyen társadalom. A többi márka vásárlói nem vesznek csak azért tabletet, mert rajta van a kedvenc gyártójuk logója. Ha innen nézzük, tényleg van jövője a tabletnek? És mi adja el, a szolgáltatás vagy a marketing? Szerintem az utóbbi. Pont úgy, mint a netbookokat. És pont oda jut, ha az Apple elveszíti ezt a réteget Job halála (Isten nyugosztalja) miatt.

    Az e-book reader más tészta. A könyvet váltja le, és azt ki is tudja váltani. A tablet nem tud kiváltani igazából semmit.

    Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

Új hozzászólás Aktív témák