- Milyen videókártyát?
- Milyen monitort vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Házimozi belépő szinten
- Plazma TV topic
- A Windows 11 lett az úr az asztali PC-k piacán
- TCL LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
VaniliásRönk #68 üzenetére
Ez nem ilyen triviális. A GF6-hoz képest sokat javították a pixel feldolgozó futószalagokat. A Pixel Shader procik olyanok lettek, mint egy hósszú cső, két teljes értékű MAD ALU-val. Ezzel próbálta az nv ellensúlyozni a Texture Fetch-nél kieső elérési időt. Ez elég nagy változás volt. Az AA-t pedig FP16 blending esetén nem tudta, de ez nem is volt követelmény, ellentétben a VTF függvénnyel amit az Radeon x1000 nem támogatott.
Összemérve a GF7 és a Radeon x1000 hasonlóan jól felépített rendszer volt. Ha győztest kellene hírdetni akkor mégis a GF7-et hoznám ki a VTF támogatás miatt.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
VaniliásRönk #55 üzenetére
A GeForce 7 szerintem jobb volt a Radeon X1000-nél. Szvsz az Ati-tól nagy hibának tartottam, hogy nem támogatja teljesen a szabványt, még akkor is ha a rendszer jobb hatásfokkal dolgozik, mint az nv terméke.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
VaniliásRönk #50 üzenetére
Így átfutva van alapja a tesztnek. A Carbon eredmény ugye Dynamic Branchingnak tudható be. A HL2 shaderein pedig kompenzálódik a 4-szer akkora gyakorlati számítási teljesítmény. Mondjuk az számomra meglepő, hogy aránylag ''egyszerű'' kódokon megvan a 8600GT eredménye.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
VaniliásRönk #45 üzenetére
Melyik oldal tesztelte?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
venember83 #43 üzenetére
Mert jelenleg a legtöbb játék Fill-Rate érzékeny és 2:1, 3:1 Alu:Tex arányt használ. A 8600GT Fill-Rate-je magasabb kb. 10%-al, és pontosan 2:1, 3:1 Alu:Tex arányra lett tervezve. A HD2600XT és az összes R6xx akkor érzi jól magát ha az Alu:Tex arány 10:1-nél van. Az R6xx-ek Shader feldolgozásban domborítanak. Például egy Vertex Shader kódot a HD2600XT kb. 2-szer gyorsabban futtat, mint egy 8800Ultra. Pixel Shader esetén már nincs ekkora különbség. Ott a GF8 szériának fekszik a float és float2 a többi típus pedig nem megy neki.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ROG Astral GeForce RTX 5080 16GB GDDR7 OC Edition - 32 HÓNAP IPON GARANCIA
- GAINWARD RTX 4070 Ghost OC 12GB - ÚJ! 3 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! MSI Suprim X RTX 3080 10GB Videokártya!
- MSI RTX 2080 GAMING X TRIO 8GB GDDR6 Videokártya!
- AKCIÓ! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB GDDR6 Rampage Shiva Zalman 500W
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
- AKCIÓ! Csere-Beszámítás! Manli RTX 3070Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
- Az ASUS TUF Gaming B550-Plus csak rád vár! Kamatmentes rèszletre is!!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest