- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- OLED TV topic
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- E-book olvasók
- A Windows 11 lett az úr az asztali PC-k piacán
- Home server / házi szerver építése
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
VaniliásRönk #68 üzenetére
Ez nem ilyen triviális. A GF6-hoz képest sokat javították a pixel feldolgozó futószalagokat. A Pixel Shader procik olyanok lettek, mint egy hósszú cső, két teljes értékű MAD ALU-val. Ezzel próbálta az nv ellensúlyozni a Texture Fetch-nél kieső elérési időt. Ez elég nagy változás volt. Az AA-t pedig FP16 blending esetén nem tudta, de ez nem is volt követelmény, ellentétben a VTF függvénnyel amit az Radeon x1000 nem támogatott.
Összemérve a GF7 és a Radeon x1000 hasonlóan jól felépített rendszer volt. Ha győztest kellene hírdetni akkor mégis a GF7-et hoznám ki a VTF támogatás miatt.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
VaniliásRönk #55 üzenetére
A GeForce 7 szerintem jobb volt a Radeon X1000-nél. Szvsz az Ati-tól nagy hibának tartottam, hogy nem támogatja teljesen a szabványt, még akkor is ha a rendszer jobb hatásfokkal dolgozik, mint az nv terméke.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
VaniliásRönk #50 üzenetére
Így átfutva van alapja a tesztnek. A Carbon eredmény ugye Dynamic Branchingnak tudható be. A HL2 shaderein pedig kompenzálódik a 4-szer akkora gyakorlati számítási teljesítmény. Mondjuk az számomra meglepő, hogy aránylag ''egyszerű'' kódokon megvan a 8600GT eredménye.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
VaniliásRönk #45 üzenetére
Melyik oldal tesztelte?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
venember83 #43 üzenetére
Mert jelenleg a legtöbb játék Fill-Rate érzékeny és 2:1, 3:1 Alu:Tex arányt használ. A 8600GT Fill-Rate-je magasabb kb. 10%-al, és pontosan 2:1, 3:1 Alu:Tex arányra lett tervezve. A HD2600XT és az összes R6xx akkor érzi jól magát ha az Alu:Tex arány 10:1-nél van. Az R6xx-ek Shader feldolgozásban domborítanak. Például egy Vertex Shader kódot a HD2600XT kb. 2-szer gyorsabban futtat, mint egy 8800Ultra. Pixel Shader esetén már nincs ekkora különbség. Ott a GF8 szériának fekszik a float és float2 a többi típus pedig nem megy neki.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Napelem
- iPhone topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- OLED TV topic
- BestBuy topik
- Villanyszerelés
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! GigabyteA620M R5 7500F 32GB DDR5 500GB SSD RX6700XT 12GB Bitfenix Nova Mesh Enermax 750W
- Apple iPhone 12 Mini 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Új! Számla + 1-3ÉV Gari! Áfás! Gamer PC - Számítógép! I5 14400F / RTX 5060 / 32GB DDR5 / 1TB M.2 SSD
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest