Hirdetés

Aktív témák

  • emvy

    félisten

    válasz Den #25 üzenetére

    Na ja. Egyébként szerintem a poligonozás jelenlegi (nem ismerem a doom3at!) technikája nem lesz elég a valósághű megjelenítéshez. Valahogy a raytrace felé kellene elmenni, de attól meg fényévekre lesz még a Ge5 sebessége is. Tökéletes képeket bumpmappal meg ilyesmikkel nem lehet csinálni. Ja, és emléxem még, amikor egy tomcat2 által készített 4096 byteos (nem hagytam le k -vagy M előtagot...) assembly programm a másodperc töredéke alatt kirajzolt egy 320*200-as raytracelt ábrát, amin egy kockás lapon áll 4 db króm golyó, amiken tükröződött a lap és a többi golyó is... szóval nem kevés ám még egy ge2 sebessége sem, kérdés hogy használjuk...de ez lejárt téma, mivel félévente új játékot kell kidobni, ezért nincs idő optimalizálni...meg egyébként is minek...

Aktív témák