- A Solidigm elhagyja a végfelhasználókat célzó SSD-k piacát
- Kvantumpontos OLED monitorokkal bővült az ASUS ROG-os portfóliója
- A GravaStar egyedi megjelenésű fémegerei is beléptek az ultrakönnyű szegmensbe
- 520 Hz-es monitorok duója az ASRock védjegyével
- CL 30 alá mennek a G.Skill hamarosan debütáló RAM-jai
Új hozzászólás Aktív témák
-
rudi
nagyúr
Akkor most rekapituláljunk kicsit:
1. megjelent és már boltokban is kapható a GeForce 7800GTX, itthoni nagyker bruttó ára 140,000 Ft körül mozog.
2. a legjobb, legrészletesebb, leghozzáértőbb írás ami született róla a Digit-Life elemzése Bővebben: link
3. az elemzés és a szakvélemény szerint a 7800GTX a 6800 Ultra továbbfejlesztése a SHADERINTENZÍV vonal erősítésével. Ez annyit jelent, hogy a raszterizáló/árnyékszámoló (ROP) egységek száma és a memsávszélesség nem nagyon nőt, de emelték a shader számolók számát és teljesítményét.
4. a G70 hozott egy olyan AA eljárást amihez foghatóan jó még nincs egyetlen gyártó palettáján sem, ez pedig a Transparent SAA.
5. a GF7800GTX célja nem az abnormálisan magas felbontás (hiszen a raszterizálásos részt alig fejlesztették), hanem a HDR és intenzív SM3.0 alkalmazása magas szűrőszint mellett!!! Ezt egyelőre csak nagyon kevés játék tudja vagy közelíti meg: FarCry, Splinter Cell Chaos Theory, Painkiller, DoomIII, Riddick.
6. az Nvidianak több mint egy éves tapasztalata van SM3.0 és blendelő HDR - mondjuk úgy: JÁTÉKBAN IS HASZNÁLHATÓ HDR, valamint végig 32 bites architektúra és DRIVER gyártásában.
7. Az ATI még NEM CSINÁLT SM3.0, játékban szanálható és végig 32 bites architektúrát és drivert sem.
8. Az ATI az R300 (Radeon 9700) óta nem mutatott jelentősebb technológiai előrelépést, csak a csíkszélességet csökkentette és a feldolgozók számát növelte.Resistance Is Futile. You will be assimilated!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest