Hirdetés
- Az AMD-vel fejlesztené igazán használható szintre a kvantumszámítógépeket az IBM
- Céleszköz: LG Smart Monitor Swing
- Összefog a YMTC és a CXMT a kínai HBM fejlődéséért?
- Megjött a Cherry legfrissebb, taktilis karakterisztikájú kapcsolója
- 8 bővítőhelyes Jonsbo "akvárium", akár kábeleket rejtő alaplapokhoz is
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- M.2 SSD: hova tedd, hogy a leggyorsabb legyen?
- Projektor topic
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
Új hozzászólás Aktív témák
-
rudi
nagyúr
válasz
Komplikato #462 üzenetére
Kétlem, hogy egy hardver és egy oprendszer közötti kapcsolatot képező réteget (rétegeket) ne lehetne többféle operációs rendszerre megírni. Szerintem a Vista és a DX10 nincs oly mértékben összekapcsolva, hogy csak azzal az egyetlen rendszerrel működjön. Persze, az MS-nek egyáltalán nem érdeke az XP-s DX10 támogatás, sőt.
-
rudi
nagyúr
válasz
Komplikato #426 üzenetére
Megolvastam. Pár érdekes rész, ami teccett:
Vista will ship in 2007, so mainstream games that require it should start appearing in 2012 or 2013. So much can happen in that kind of time period that we ought not even consider it. -- ez a legfontosabb
But, despite the marketing hype, DirectX 10 isn't all that different from DirectX 9, so you'll mainly see performance benefits on DirectX 10 rather than striking visual differences. -- szal a legtöbb ''ilyen szép lesz DX10-ben'' duma kamu.
XInput – Taken from the XBOX360, this API was modified for use on Windows Vista. This enables the use of all the controls and components involved in the peripherals. Now users will have the ability to use XBOX360 peripherals with Windows Vista. -- a régi jó M$ most sem tagadta meg magát
According to Microsoft, it would be difficult to port DirectX 10 to older operating systems like Windows XP due to the new driver model. -- szóval mégsem lehetetlen, csak nem akarják eléggé; nem lepődöm meg rajta... -
FireGL
aktív tag
válasz
Komplikato #427 üzenetére
-
Raymond
titán
válasz
Komplikato #427 üzenetére
Azert nezett ki jobban mert ezen semmi shader nincs. Egyszeru photoshop kolazs munka. Meg szabad szemmel is lathato hol a maszk a vizfelulet szelen. Mentsd le a ket kep highres verziojat es kapcsolgass kozottuk. A masik dolog hogy az egyik interjuban jellemezte az MS a DX10 kepet mint ''artistic representation''.
-
Tithian
őstag
válasz
Komplikato #411 üzenetére
Azalia van sok P965 deszkán is, van, aki dícséri, s sokan vannak, akik nem, bővebben a lapok topikjaiban.
-
Raymond
titán
válasz
Komplikato #411 üzenetére
Az egesz Aureal-os vita ma mar nevetseges, foleg amennyi marhasagot allitanak a fanok. Nem akarom a DX10 topic-ot szetturni, valahol mashol megbeszelhetjuk a tobbi audios dologgal egyutt.
Az uj DX10 kartyak audil implementaciojanal pedig szerintem nincs masrol szo mint a HDMI spec altal megkovetelt ''video+audio egy csatolon'' biztositasa. A hangkartyarol az audio at van vezetve a grafikus kartyara amely keveri a jelet a HDMI csatira. Aztan hogy a chip-en keresztul megy e a jel effektezes miatt vagy nem azt nem tudom, de ha menne is mast nem tudsz csak valami DSP effektet rarakni a mar kesz hangcsatornakra. Ez terhatason es elethusegen nem valtoztat, annak mar eleve meg kell lennie. -
Raymond
titán
válasz
Komplikato #408 üzenetére
A Flight Simulator X bemutatott ''DX10'' kepei Photoshop es nem is valami minosegi munka.
''...példa a normális Eye-Candy szintű Motion Blure megvalósítására a Geometrai Shaderek segítségével...''
?
Eye-Candy = csicsa, tehat annak hogy ''normális Eye-Candy szintű'' nem sok ertelme van. Es hogy geometriai shaderel hogy oldanak ezt meg amikor a motion blur minimum frame buffer szintu effekt, max a bonyolultabb megoldasa lokalisan van limitalva, de meg mindig pixel effekt. A mozgas vektort atadhatod a shadernek, de ehez nem kell a GS.
''Viszont engem sokkal jobban izgat a DirectSound3D, mert hócipőcském tele van az EAxXegyeduralmával (miközben sokkal jobb API-k haldokolnak és tünnek el) ...''
Na akkor nagyon szomoru leszel, mert a Vista-ban eltunik a directx hardveres audio gyorsitas. OpenAL lesz az egyetlen normalis megoldas. Amibe a Creative onti bele a legtobb fejlesztest. Egyebkent melyik jobb API-k tuntek el? Figyelmek kivul hagyva azt hogy az EAX nem egy API...
Lehet az utobbi idoben ugy tunik basztatlak vagy valami, de nem igy van. Egyszeruen azokba a topic-okba irsz amik engem is erdekelnek es te irsz a legtobbet -
Tithian
őstag
válasz
Komplikato #406 üzenetére
A teljes verziót is tesztelték már nagyon külföldi lapok, egy esetleges DX10 patch grafikai előnyeiről viszont semmit sem tudni. Arra utaltam, hogy a promóciós képek, amiken olyan szép pl. a víz, bevallottan nem a játékból származnak, csak concept art kategóriások.
Tehát nem tudni, hogy mennyivel jobban fognak kinézni a DX10-es játékok, csak ígéretek vannak. -
Tithian
őstag
válasz
Komplikato #404 üzenetére
Micsoda semmitmondó marketingszöveg...
Kár, hogy ebből a csodából jelenleg semmit sem látunk. A Flight Sim. X photoshoppolt promóképei sem segítenek. -
rudi
nagyúr
válasz
Komplikato #375 üzenetére
Ez itt a DX10 topic, amikez nem sok köze van a Play Station 3-nak.
-
donsergiooo
senior tag
válasz
Komplikato #329 üzenetére
+anynit, h a q4 volt kéznél a Vista teszthez, de a q4 (openGL), télleg olyan volt mint egy dx7-es game! Még a q3 is jobban nézett ki!
-
Firestormhun
senior tag
válasz
Komplikato #329 üzenetére
Ezek a DX10-es patchek is kb annyival fognak felérni mint FarCry-hoz az SM 3.0. Max lesz pár százalék teljesítmény javulás és kész.
Én meg még várom az első igazán SM 3.0-ás játékot. Mostanában tetszetős, hogy a next gen játékok be vannak harangozva SM 3.0-nak, közben amikor megjelenik, a shader cacheben ott virít a 2.0a, és az SM 3.0 mód nem más mint HDR és egy kis soft shadow.
Sehol semmi dynamic branching és társai. -
Raymond
titán
válasz
Komplikato #326 üzenetére
Ez elnezted. Az DX10.1 jon viszonylag hamar a DX10 utan, de valoszinutlen hogy a hardver a DX10.1 megjelenesenek idejen kint lesz.
-
donsergiooo
senior tag
válasz
Komplikato #314 üzenetére
Ez igazán remek,.... -
Yushchenko
őstag
válasz
Komplikato #268 üzenetére
De szvsz ez akkor sem ide való. Engem legalább is nagyon nem érdekel. Amúgy az Xbox360 egy nagy bukta a Microsoftnak. A PS3 és a WII simán megverik majd eladásokba. De beszéljünk már inkább a dx10-es kártyákról.
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Battlefield 2042
- NOTEBOOK / NETBOOK / Mac beárazás
- Kuponkunyeráló
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Google Pixel 10 Pro XL – tíz kicsi Pixel
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- Honor 200 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Asus ROG Zephyrus G14 - 14"2.8K OLED 120Hz - Ryzen 9 8945HS - 16GB - 1TB - RTX 4060 -2,5 év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3340
- 138 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest