- Milyen egeret válasszak?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Házimozi belépő szinten
- Projektor topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Elég kompakt lett az MSI legfrissebb, Blackwell architektúrás VGA-ja
Új hozzászólás Aktív témák
-
alamuszi
senior tag
Akkor miért van az, hogy a HP, Acer, Dell, Fujitsu, Lenovo, Toshiba a legnagyobb számítógép forgalmazó cégek a világban, és az apple, még usa-ában is csak 1x %-on van. Csak a legdrágább termékeknél értek el sikereket, ez nem volt nehéz, mert az Ő termékei a legdrágábbak
.
Na ez miért van, vagy a világ nagy része idióta, hogy nem veszi be az erőszakos marketinget?
"Vagy a becsületes vállalatok nem akartak ilyen hulladékot az emberiségre szabadítani, mint az iphone?"
Ne kezdj famelni, mert valaki más szívja meg. Ki mondta, hogy szart gyárt az apple? Mert eddig csak Te!!! És ilyet senki nem állított, csak mindössze annyit, hogy drága, és nem jobb egy másik terméknél, és az is tény, sem a koncepció, sem az ötlet nem az Apple-é. Csak a megvalósítás, de ez nem azt jelenti, hogy Isteníteni kell.
(#83) Alex91
Egy rétegnek biztosan megoldás lesz Itthon, de a 99.9% még mindig nem. -
DJS
tag
Hát látsz másik céget, ami erre épít?
Esetleg valami luxus számítógépház-gyártók. Meg a luxusautók is így készülnek. A Google is ezzel a módszerrel csinálta meg a Chrome-ot, nulla innovációval lett egy böngészője. Szóval mások is csinálják, csak nem teljes erőből.
Steve Jobs egyébként is egy marketingzseni (sose volt mérnök), és harminc éve gyűjti maga köré a legjobb tervezőket és marketingeseket. Ezzel nehéz versenyezni.
-
DJS
tag
Nem mindig. Gyakran a feltaláló nem tudja olyan jól eladni, mint akinek pontosan arra az izére volt szüksége. A számítógépes egér jogait valami száz dollárért adták el anno. A Nike logót meg egy diák tervezte, azt mesélik, húsz dollárért.
A Microsoft is bemutatta, hogy van multitouch, kínálta is a Surface-t pár millió forintért. Láttatok már valahol használatban ilyet? De az Apple rákattant és valami használhatót faragott belőle.
James Watt sem találta fel a gőzgépet, ő csak tökéletesítette a már meglévő modelleket, és csinált egy olyat, ami eléggé üzembiztos volt és relatíve nagy hatásfokkal is dolgozott. Ma meg őt ünnepeljük a feltalálóként. Pedig az ő érdeme az, hogy használhatóvá tette.
Igaz, Watt gőzgépe olcsóbb is volt, mint a versenytársai
-
alamuszi
senior tag
És hol szerinted Európában, Dél-Amerikában, Afrikában sikeres, szerintem nem.
(#72) Ijk:
Nem másnak több esze van ennél, pl: az IBM komoly fejlesztésekbe ölt, és most abból él, félik, hogy licenc díjakat fizetnek neki, de telekommunikációban ilyen az Ericsson, vagy az Autóiparban a Mercedes. Amíg az apple kisebb Tajvani cégeket perel, mert ez is a marketing része. Remélem neki megy egy IBM, vagy hasonló kategóriás cégnek is és jó pics@-n rúgja végre, valaki Steve- mostanában elszentelenkedett -
DJS
tag
Ez így nem teljesen igaz, a Microsoft meg más nagy cégek az Apple-vel összemérhető összegeket költöttek marketingre. Csak az Apple a tervezés részévé tette a marketinget. Nyilván ez se új gondolat, persze, a Windows is felhasználóbarátra van tervezve, de valamiért Redmondban még senkinek nem szúrt szemet, hogy a zsír új laptopok matt fekete felületén milyen nevetségesen hat egy kajla, színes "Certified for Windows Vista" matrica. Közben az Apple gépeket meg úgy készítik, hogy egy felesleges illesztés se nagyon legyen.
Az Apple nem nagyon végez kutatómunkát, ők inkább csak összeraknak. És igen, luxusra gyártanak, bevallottan és kezdettől fogva. Az Apple marketingje megfogható alapra támaszkodik, mert a termékeiket eleve marketingre fejlesztik, míg a Microsoft a múltkor a nagy ellenkampányát is arra az üzenetre építette, hogy hát ő olcsóbb.
Az Apple az utóbbi tíz-tizenöt évben a marketingre épített fel mindent, és a jelek szerint bejött neki. De ennél tovább már nem nagyon tud fejlődni. Az, hogy kijöttek ezekkel a tömegcuccokkal (ipod, ifon, ipad), a legtöbb, amit ezzel a módszerrel el lehet érni.
-
ntomka
nagyúr
Milyen fejlesztések? Az adott kor elérhető technikai eszközeit összegyúrják egy piaci réteg igényeinek megfelelően, így a fejlesztési költséget marketingre költhetik. Sheratan jól mondta. Régen talán próbáltak fejleszteni is (talán ezért is voltak nehéz helyzetben, mert nem ment? Nemtom...), de mára ez leszűkült az osx upgrade-jére, mert ugye egy használható os-t nem lehet csak úgy összetákolni.
Vagy talán ők fejlesztették ki a tablet koncepciót, a touch screen-t, az internetet, az os fogalmát, az ilyen-olyan csiszolt fém burkolatot, és omg a multi touchot?? -
floatr
veterán
Senki nem vitatta az apple marketing-stratégiájának sikerét. A ms is alkalmazza pár éve. Csak szakmai fórumban könnyen előfordul, hogy a marketing-meghajtású projektek relatív sikerét kissé fanyalogva fogadja a sok "paraszt", inkább egy marketinges szaklap fórumában kéne lelkesen tapsoló embereket keresni.
Mert amikor a sorbanálló azt válaszolja a választás okát firtató kérdésre, hogy "izé, szép, lehet kattingatni" meg ilyenek, akkor az valóban nem technológiai siker
(#65) Nyugdíjas:
Ennél jobban csak az tetszett, amikor fel voltak háborodva, hogy a gugli versenyre kelt velük
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude 5310, 5410, 5420, 5430, 7210 2-in-1
- AKCIÓ! ASUS ROG Strix G513IE 15 Gamer notebook - R7 4800H 16GB RAM 512GB SSD RTX 3050Ti 4GB WIN
- LG 77G3 - 77" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- OLCSÓBB!!! Lenovo Thinkpad T480S üzleti i5-8350u 8th gen. 8-24Gb RAM 256GB-1TB SSD, több db, gar.
- Tablet felvásárlás!! Samsung Galaxy Tab A8, Samsung Galaxy Tab A9, Samsung Galaxy Tab S6 Lite
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest