Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomboy0013

    veterán

    Na leadtam múlt héten a készüléket a hátlap recsegése és sárgulása miatt szervízbe. Ma érte mentem szoftvert frissítettek és visszakaptam ugyanúgy ahogy leadtam mondván, hogy tesztelték több készülékkel együtt és nem tapasztaltak rendellenes működést. Végül is nem volt elég egyértelműen leírva, hogy a hátlap minősége miatt vittem vissza egy 14 napos készüléket... Szerencsétlen bagázs. Több LG terméket biztosan nem veszek, filléres műanyag hátlapon spórolnak mikor egyértelműen minőségileg hibás a készülék. Teljesen hülyének nézik az embert. Nincs kedvem az egész cécóhoz meg fogyasztóvédelemhez, de egyszerűen igényli az LG, hogy ehhez folyamodjak. Semmi gondom nem lenne egyébként ha korrektül járnak el és cserélik a hátlapot vagy a készüléket (mint ahogy Amerikában a Google ilyen esetben teszi) mert tisztában vagyok vele, hogy mindenhol lehet selejt, de ez, hogy hülyének néznek eléggé kihozott a sodromból. Egyébként tetszik a készülék és a rendszer is, de emellett nem tudok szó nélkül elmenni.

Új hozzászólás Aktív témák