- Windows: mi történik valójában Leállításkor, Alvó módban és Újraindításkor?
- Gyenge Wi-Fi otthon? – a leggyakoribb hibák és megoldások
- Korábbi vezetője szerint 40 milliárd dollár kell az Intel versenyképességéhez
- Új, belépő szintű Radeont kapnak az OEM-ek
- Hamarosan találkozhat az USA és az Intel vezetője
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
kikikirly
senior tag
Nem vagyok oda a Raytracing jelenlegi formájáért.Fények,plazmalövedékek világitása mostani megoldásokkal is gyönyörű.Viszont arról is jöttek hirek hogy az RT-vel minden eddiginél realsztikusabb hangterjedést lehetne számolni.Ha ezt úgy tudják megoldni hogy a fény terjedésre használt sugarakból kitudják nyerni a hangterjedéshez is szükséges adatokat,(nem kell 2x tracelni) az király lenne.Viszont a Nextgen konzoloknál arról jönnek sorba a hirek hogy hibrid Global illumination-RT megoldással lesznek megoldva a fények.Ez igaz hogy lesznek megoldva a hangok?Azon pályarészen ahol csak Global illuminationt használnak más lesz a hangzás vagy mi a szösz?Az is lehet hogy ha hangterjedés számolása kevesebb sugár bevetésével is meg tudják oldani.Mert arról is beszélt a Sony hogy a PS5-nek valósághűbb hangzása lesz.Úgy legyen.
PhysX-be vagyok szerelmes mai napig,sajnálom hogy a fejlesztők maguktól nem állnak át GPU gyorsított fizikára.Killing Floor 2,Fallout 4,Mafia 2 stb. baromi látványosak a hozzáadott effektek.Killing Floor 2-es fizikával Left 4 Dead Remestert de el tudnék képzelni. -
laceszgamer
addikt
Igazából a fő gond, hogy túltolták ezt az egész RT marketinget, és jóformán csak ezt nyomatták a 2000-res szériáról. Ha simán csak megjegyezték volna hogy már ezt is tudja, akkor kb a kutyát nem érdekelné, hogy melyik játékba hogyan és mikor kerül bele.
-
Raysen623
addikt
válasz
FoxiestFox #6 üzenetére
"Úgy tűnik amúgy, az nv jobban tudja ezeket az egyéni fejlesztéseket elfogadtatni a piaccal."
Mármint jobban tömi őket pénzel adott AAA-s játékok esetén. Igen nagy hibát követtek el a pirosak mikor nem támogatták meg kellőképpen a fejlesztőket. Persze a konzolok oldalán mint gyártó már bele tud szólni és a nextgen alatti RT fog majd érdemben terjedni valószínűleg.
-
ribizly
veterán
Ahogy nézzük. Parasztvakításnak semmiképpen nem nevezném. Gyenge a vas, hogy kiszolgálja azt a szintet, amit ma közelítő megoldásokkal, mindenféle illumination-kel, shader-ekkel-el el lehet érni. Sok esetben annyira minimális az érdemi különbség, hogy nem erné meg a performance veszteség, amit elszenvedünk. De vannak esetek (pl. Minecraft), ahol hatalmas a különbség és bár megoldható más megoldásokkal is, de az egész koncepció támogatja ennek a bevezetését.
-
Úgy tűnik amúgy, az nv jobban tudja ezeket az egyéni fejlesztéseket elfogadtatni a piaccal.
Pedig ők aztán tényleg nem az innovációról híresek (ne szedjetek szét nagyon, az emúlt 15 évben kb fele-fele arányban volt mindkét cégtől GPU-m).
Anno mikor bejött az első SM3.0 kártya, egész sok játék volt egész hamar.
Mikor pedig az első tesszeláció-képes GPU kijött (Radeon HD2600 ha jól emlékszem), még generációkig nem volt értelmes használata a techológiának. Akkor lett, mikor már az nv-k is tudták. -
válasz
FoxiestFox #4 üzenetére
Pont nekem is ez jutott eszembe, mikor hallottam az interjút a fejlesztővel. Nocsak, talán mégsem olyan nagy prioritás az a „rétrészing” a jelenlegi hardverek mellett, ahogy azt az Nvidia próbálja eladni a nagy tömegeknek marketing dumával?
-
Rosszul fogalmaztam.
Tényleg jó a tech, én is várom, hogy mainstreammé váljon, inkább a jelenlegi megközelítését tartom lufinak.
Egyszerűen nem tartunk még ott.
Ha lesz életképes raytracing GPU középkategóriában mindkét gyártónál, akkor lesz értelme első napos supportot várni egy AAA címtől, addig nem különösebben. -
ribizly
veterán
válasz
FoxiestFox #2 üzenetére
Kérlek ne! Az nem lufi. Komolyabb hw kell. Ennyi. Addig meg szépen lehet implementálni. De nem kell release-re.
-
Kezd kipukkanni a raytracing lufi?
-
ribizly
veterán
Nagy ügy. Ha már késik, akkor ne is ilyen engine feature-k implementálásával foglalkozzanak, hanem bugfix-el meg performance tweak-el.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Dell Latitude 7420 i7 / 32GB / 512 SSD / FHD IPS 185.000 Ft!
- iPhone 12 Pro Max - 512GB - Kártyafüggetlen
- Asus TUF F17 FX707ZV4 17.3" FHD IPS i7-12700H RTX 4060 16GB 512GB NVMe gar
- Asus TUF F17 FX707ZV4 17.3" FHD IPS i7-12700H RTX 4060 16GB 512GB NVMe gar
- Remek áron Lenovo Flex 5 14 laptop/2in1/Touch/ i5-1135G7/8GB/512 GB SSD/14"/Gari
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3036
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- BESZÁMÍTÁS! Asrock B365M i5 9600KF 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD RX 5700XT 8GB Zalman N5 FSP 700W
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest