Hirdetés
- Hobby elektronika
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- TCL LCD és LED TV-k
- Ismét új formájú Pulsar egeret köszönthetünk az ultrakönnyű halmazban
- Milyen monitort vegyek?
- Hamarosan megjön az ASUS házak új zászlóshajója
- SSD kibeszélő
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kikikirly
senior tag
Nem vagyok oda a Raytracing jelenlegi formájáért.Fények,plazmalövedékek világitása mostani megoldásokkal is gyönyörű.Viszont arról is jöttek hirek hogy az RT-vel minden eddiginél realsztikusabb hangterjedést lehetne számolni.Ha ezt úgy tudják megoldni hogy a fény terjedésre használt sugarakból kitudják nyerni a hangterjedéshez is szükséges adatokat,(nem kell 2x tracelni) az király lenne.Viszont a Nextgen konzoloknál arról jönnek sorba a hirek hogy hibrid Global illumination-RT megoldással lesznek megoldva a fények.Ez igaz hogy lesznek megoldva a hangok?Azon pályarészen ahol csak Global illuminationt használnak más lesz a hangzás vagy mi a szösz?Az is lehet hogy ha hangterjedés számolása kevesebb sugár bevetésével is meg tudják oldani.Mert arról is beszélt a Sony hogy a PS5-nek valósághűbb hangzása lesz.Úgy legyen.
PhysX-be vagyok szerelmes mai napig,sajnálom hogy a fejlesztők maguktól nem állnak át GPU gyorsított fizikára.Killing Floor 2,Fallout 4,Mafia 2 stb. baromi látványosak a hozzáadott effektek.Killing Floor 2-es fizikával Left 4 Dead Remestert de el tudnék képzelni. -
laceszgamer
addikt
Igazából a fő gond, hogy túltolták ezt az egész RT marketinget, és jóformán csak ezt nyomatták a 2000-res szériáról. Ha simán csak megjegyezték volna hogy már ezt is tudja, akkor kb a kutyát nem érdekelné, hogy melyik játékba hogyan és mikor kerül bele.
-
Raysen623
addikt
válasz
FoxiestFox #6 üzenetére
"Úgy tűnik amúgy, az nv jobban tudja ezeket az egyéni fejlesztéseket elfogadtatni a piaccal."
Mármint jobban tömi őket pénzel adott AAA-s játékok esetén. Igen nagy hibát követtek el a pirosak mikor nem támogatták meg kellőképpen a fejlesztőket. Persze a konzolok oldalán mint gyártó már bele tud szólni és a nextgen alatti RT fog majd érdemben terjedni valószínűleg.
-
ribizly
veterán
Ahogy nézzük. Parasztvakításnak semmiképpen nem nevezném. Gyenge a vas, hogy kiszolgálja azt a szintet, amit ma közelítő megoldásokkal, mindenféle illumination-kel, shader-ekkel-el el lehet érni. Sok esetben annyira minimális az érdemi különbség, hogy nem erné meg a performance veszteség, amit elszenvedünk. De vannak esetek (pl. Minecraft), ahol hatalmas a különbség és bár megoldható más megoldásokkal is, de az egész koncepció támogatja ennek a bevezetését.
-
Úgy tűnik amúgy, az nv jobban tudja ezeket az egyéni fejlesztéseket elfogadtatni a piaccal.
Pedig ők aztán tényleg nem az innovációról híresek (ne szedjetek szét nagyon, az emúlt 15 évben kb fele-fele arányban volt mindkét cégtől GPU-m).
Anno mikor bejött az első SM3.0 kártya, egész sok játék volt egész hamar.
Mikor pedig az első tesszeláció-képes GPU kijött (Radeon HD2600 ha jól emlékszem), még generációkig nem volt értelmes használata a techológiának. Akkor lett, mikor már az nv-k is tudták. -
válasz
FoxiestFox #4 üzenetére
Pont nekem is ez jutott eszembe, mikor hallottam az interjút a fejlesztővel. Nocsak, talán mégsem olyan nagy prioritás az a „rétrészing” a jelenlegi hardverek mellett, ahogy azt az Nvidia próbálja eladni a nagy tömegeknek marketing dumával?
-
Rosszul fogalmaztam.
Tényleg jó a tech, én is várom, hogy mainstreammé váljon, inkább a jelenlegi megközelítését tartom lufinak.
Egyszerűen nem tartunk még ott.
Ha lesz életképes raytracing GPU középkategóriában mindkét gyártónál, akkor lesz értelme első napos supportot várni egy AAA címtől, addig nem különösebben. -
ribizly
veterán
válasz
FoxiestFox #2 üzenetére
Kérlek ne! Az nem lufi. Komolyabb hw kell. Ennyi. Addig meg szépen lehet implementálni. De nem kell release-re.
-
Kezd kipukkanni a raytracing lufi?
-
ribizly
veterán
Nagy ügy. Ha már késik, akkor ne is ilyen engine feature-k implementálásával foglalkozzanak, hanem bugfix-el meg performance tweak-el.
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen autót vegyek?
- Hobby elektronika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Leesett a kamionról több millió eurónyi Z Fold7
- Építő/felújító topik
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Sorozatok
- Milyen routert?
- További aktív témák...
- 15,6" Dell Latitude laptopok: E6540, E5550, E5570, 5580, 5590, 5500, 5501, 5510/ SZÁMLA + GARANCIA
- 4 db érhető el (130/131/132) - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- Tomb Raider I-II-III Remastered Deluxe Edition / Bontatlan/ Számla /
- Dell 14 Latitude 7420 FHD IPS i7-1185G7 4.8Ghz 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 3511 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest