- Három játékprofillal készült az új Arc meghajtó
- Befutottak a beágyazott rendszerekbe szánt, tempós Ryzenek
- Mi történik a szemeddel, ha napi 8 órát monitort nézel? | Orvos válaszol
- A Synology visszatáncolt a saját márkás HDD-k megkövetelésének kapcsán
- 350 Hz-es IPS kijelzővel gyarapodott a Samsung portfóliója
- A Synology visszatáncolt a saját márkás HDD-k megkövetelésének kapcsán
- Philips LCD és LED TV-k
- Már nem tudni, hogy mikor kerülhetnek piacra a DGX Spark gépek
- Másodszor is nekifut az AI PC-k meghódításának a Qualcomm
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen videókártyát?
- A karmos/ujjbegyes fogásokkal nyomulók örömére megjött az Arye szénszálas egere
- 3D nyomtatás
- Vezetékes FEJhallgatók
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 7 – Még egy megosztó – de gyors – étel: resztelt máj
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 8 – Ami félresikerül, még nem biztos, hogy rossz is
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kikikirly
senior tag
Nem vagyok oda a Raytracing jelenlegi formájáért.Fények,plazmalövedékek világitása mostani megoldásokkal is gyönyörű.Viszont arról is jöttek hirek hogy az RT-vel minden eddiginél realsztikusabb hangterjedést lehetne számolni.Ha ezt úgy tudják megoldni hogy a fény terjedésre használt sugarakból kitudják nyerni a hangterjedéshez is szükséges adatokat,(nem kell 2x tracelni) az király lenne.Viszont a Nextgen konzoloknál arról jönnek sorba a hirek hogy hibrid Global illumination-RT megoldással lesznek megoldva a fények.Ez igaz hogy lesznek megoldva a hangok?Azon pályarészen ahol csak Global illuminationt használnak más lesz a hangzás vagy mi a szösz?Az is lehet hogy ha hangterjedés számolása kevesebb sugár bevetésével is meg tudják oldani.Mert arról is beszélt a Sony hogy a PS5-nek valósághűbb hangzása lesz.Úgy legyen.

PhysX-be vagyok szerelmes mai napig,sajnálom hogy a fejlesztők maguktól nem állnak át GPU gyorsított fizikára.Killing Floor 2,Fallout 4,Mafia 2 stb. baromi látványosak a hozzáadott effektek.Killing Floor 2-es fizikával Left 4 Dead Remestert de el tudnék képzelni.
-
laceszgamer
addikt
Igazából a fő gond, hogy túltolták ezt az egész RT marketinget, és jóformán csak ezt nyomatták a 2000-res szériáról. Ha simán csak megjegyezték volna hogy már ezt is tudja, akkor kb a kutyát nem érdekelné, hogy melyik játékba hogyan és mikor kerül bele.
-
Raysen623
veterán
válasz
FoxiestFox
#6
üzenetére
"Úgy tűnik amúgy, az nv jobban tudja ezeket az egyéni fejlesztéseket elfogadtatni a piaccal."
Mármint jobban tömi őket pénzel adott AAA-s játékok esetén. Igen nagy hibát követtek el a pirosak mikor nem támogatták meg kellőképpen a fejlesztőket. Persze a konzolok oldalán mint gyártó már bele tud szólni és a nextgen alatti RT fog majd érdemben terjedni valószínűleg.
-
ribizly
veterán
Ahogy nézzük. Parasztvakításnak semmiképpen nem nevezném. Gyenge a vas, hogy kiszolgálja azt a szintet, amit ma közelítő megoldásokkal, mindenféle illumination-kel, shader-ekkel-el el lehet érni. Sok esetben annyira minimális az érdemi különbség, hogy nem erné meg a performance veszteség, amit elszenvedünk. De vannak esetek (pl. Minecraft), ahol hatalmas a különbség és bár megoldható más megoldásokkal is, de az egész koncepció támogatja ennek a bevezetését.
-
Úgy tűnik amúgy, az nv jobban tudja ezeket az egyéni fejlesztéseket elfogadtatni a piaccal.
Pedig ők aztán tényleg nem az innovációról híresek (ne szedjetek szét nagyon, az emúlt 15 évben kb fele-fele arányban volt mindkét cégtől GPU-m).
Anno mikor bejött az első SM3.0 kártya, egész sok játék volt egész hamar.
Mikor pedig az első tesszeláció-képes GPU kijött (Radeon HD2600 ha jól emlékszem), még generációkig nem volt értelmes használata a techológiának. Akkor lett, mikor már az nv-k is tudták. -
válasz
FoxiestFox
#4
üzenetére
Pont nekem is ez jutott eszembe, mikor hallottam az interjút a fejlesztővel. Nocsak, talán mégsem olyan nagy prioritás az a „rétrészing” a jelenlegi hardverek mellett, ahogy azt az Nvidia próbálja eladni a nagy tömegeknek marketing dumával?
-
Rosszul fogalmaztam.

Tényleg jó a tech, én is várom, hogy mainstreammé váljon, inkább a jelenlegi megközelítését tartom lufinak.
Egyszerűen nem tartunk még ott.
Ha lesz életképes raytracing GPU középkategóriában mindkét gyártónál, akkor lesz értelme első napos supportot várni egy AAA címtől, addig nem különösebben. -
ribizly
veterán
válasz
FoxiestFox
#2
üzenetére
Kérlek ne! Az nem lufi. Komolyabb hw kell. Ennyi. Addig meg szépen lehet implementálni. De nem kell release-re.
-
Kezd kipukkanni a raytracing lufi?
-
ribizly
veterán
Nagy ügy. Ha már késik, akkor ne is ilyen engine feature-k implementálásával foglalkozzanak, hanem bugfix-el meg performance tweak-el.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- A Synology visszatáncolt a saját márkás HDD-k megkövetelésének kapcsán
- Philips LCD és LED TV-k
- OneOdio Focus A6 – Bluetooth 6-ot olcsón
- Elszipkázza az olvasókat a nagyobb weboldalaktól az AI
- Nagyon apró félokos a HMD új mobilja
- Már nem tudni, hogy mikor kerülhetnek piacra a DGX Spark gépek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- BestBuy topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Nvidia Quadro M2000/ P2000/ P4000/ RTX 4000/ RTX 5000/ RTX A2000
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3530
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest






