Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #06658560 #82 üzenetére

    A bekötés nem igazán erről szól. A Tier3-es pure bindless szint alapvetően annyi lenne, hogy a GPU multiprocesszoraiban van egy programozható feldolgozó, ami minden munkát elvégez a lapkán belül. Minden memóriahozzáférés, akár a szűrt adattal visszatérők is beleprogramozhatók a shaderekbe. Így működik a GCN.
    Az NV emuláció tulajdonképpen annyi, hogy ezeket a feldolgozókat a processzormagok helyettesítik. Az NV meghajtója úgy működik, hogy egy processzor oldali rutin helyezi el az erőforrás-leírót egy tömbben, méghozzá az alapján, hogy mi van leprogramozva a shaderbe. Amikor a wave-ek elkezdenek futni a multiprocesszoron, ezt a tömböt fogják igényelni. Ennyi, azt, hogy ez hol van meg fogja mondani a GPU-nak a CPU. Ezt a GPU betölti és addig mindenki boldog, amíg nincs divergens indexelés.

Új hozzászólás Aktív témák