Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kompakt vízhűtés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Milyen széket vegyek?
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Hobby elektronika
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- iPad topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yaye
őstag
Az életerő rendszer változása annyira nem zaklat föl, viszont a cikk végén lévő képen percek óta röhögök... A Diablo paródiájának a paródiája. Brilliáns.
-
Findzs
addikt
azt írják lesz életerő löttyi csak sok pénzbe fog kerülni
nem tudom mit sírtok feleslegesen -
Neovenator
senior tag
válasz
Dr. Akula #89 üzenetére
A blizzard még nem jött rá, hogy nem kényszeríteni kell az embereket egy általuk kitalált beteg elgondolás végigvitelére, hanem kiszolgálni az igényeiket, azt nyújtani nekik amit ők akarnak.
Vagy lehet, hogy rájött, hogy nem érdemes az emberekre hallgatni, mert ezren ezerfélét akarnának.
-
Neovenator
senior tag
??? Egyetlen szó: Magic (meg pont fentebb írtam rá egy mesét is). Meg ilyen alapon az is gáz, hogy van életszívás sebzéskor? Az már D1 óta van, meg ezer másik helyen is... persze lehet hogy az is zavart
Bocs, az tárgyakhoz kötött, a mágikus tulajdonságokkal felruházott tárgyak koncepciója a Gyűrűk Ura óta elfogadott. Meg kissé "reálisabb" is, mint elképzelni, hogy egy lószaros-disznóhugyos főutcás, nyáron is -15 fokos, hófödte, hatalmas hegyekkel körbevett kopár tőzegláp közepén álló barbár faluból kiszabadult 3 méteres, egy komisz parasztkölyök értelmi képességeivel felruházott barbár egyszer csak nekiáll mágiát használni a csata közepén...irracionális. Az viszont inkább hihető, hogy kalandozásai soránt orrbavert egyszer egy Lich-et, aki ezek után elejtette a kezében tartott ősi mágikus botot, amit barbár barátunk magához vett és apró darabokra törte vele bónuszként szegény élőholt varázslót.
A platformertben nincs meg a fejlesztés élménye, a legtöbb Action RPG-ben (vagy mik ezek...) meg túl keveset kell taktikázni, helyezkedni. Nem hiszem, hogy bűn ha két stílus valamennyire eltanulja ezeket a fogásokat egymástól.
Nem értem mi értelme lenne egy célzottan és bevallottan szélsőséges műfajt bármiféleképp is finomítani? Az csak a szélsőségességéből vesz el.
Valljuk meg, a Diablo sosem egy intellektüel játék volt, RPG-nek is gyenge, de az első rész valami fantasztikus atmoszférával rendelkezett, -plusz lehetett tápolni ezerrel kispöcs koromban- és ez elég is volt (a másodikat is szerettem ebben a tekintetben). Elég lenne most is. Más kérdés, hogy én már azt se látok benne, mióta nyakonöntötték ezt is a WoW-szósszal...de ez magánvélemény csupán.
Ettől még nem fog vér folyni a Mario-ban, és nem lesznek pittyogó rozsaszin teknősök a Diablo-ban.
Gondolod? Már most stílizált, cukimuki szobrokkal tarkított, színorgiával megspékelt cuccokat láthattunk az előzetesekből...bár rózsaszín teknős még nem volt...majd az Act 4-ben...
-
Dr. Akula
félisten
Az utolsó kép a gagyi warhammerre hajaz, remélem színvonalban nem ez a "dzsá-dzsá-huá-huá" a cél... Mondjuk ez a golyós rendszer se értelmes irányba mutat. Már a dio2-ben kitalált "legyen mindenki immunis rád, majd ettől nagyon csapatjátékozni fogsz" rendszer is eleve halott ötlet volt, mégis nagyon erőltették. A blizzard még nem jött rá, hogy nem kényszeríteni kell az embereket egy általuk kitalált beteg elgondolás végigvitelére, hanem kiszolgálni az igényeiket, azt nyújtani nekik amit ők akarnak. Mondjuk nem nagy baj, van már elég konkurrencia, nem lesz nagy katasztrófa ha elbasszák az 1. résszel megcsinált sikert.
-
Hiftu
senior tag
válasz
CriticalHit #87 üzenetére
Majd meglátod.
Különben is a BlizzCon még csak most jön.
Megvárjuk a híreket, meg majd a megjelenést, meg az újságok értékelését és utána
szépen megvesszük és itéletet hirdetünk.
Valahogy igy a normális. -
CriticalHit
addikt
nevetséges, egyre rosszabb, lassan mario klónná alakul
-
Dyingsoul
veterán
A hír hallatán valami ilyesmire számítottam:
'Köztudott, hogy a Blizzard egyik gyöngyszeme, a World of Warcraft nagyfokú függőséget alakított ki a játékostársadalomban. A WoW ellen kampányok is indultak, ahol az elkeseredett anyák siratták gyermekeik tini éveit, függőség elleni videók készültek, némely városokban az önkormányzatok a gamecard betiltását is elrendelte. Mindezeket figyelembe véve a Blizzard felállított egy olyan egészségügyi tanácsot, mely a játékosok érdekeit szem előtt tartva felügyeli a Diablo 3 fejlesztését, így jogában állhat módosítani a fejlesztés menetén, minőségén. Persze felmerülhet a kérdés, mi van, ha a fejlesztők olyan gonosz Diablo-t készítenek, hogy az már magát az egészségügyi tanácsot is függővé teszi...'
Egyébként nekem is bejött a fable-ban is ez a gömbös dolog, bár ott xp-t kapott az emberke gömbből, nem hp-t vagy manát. Szerintem így akarják pörgősebbé tenni a játékot, és ez egy remek fogás erre.
-
Klemice
senior tag
2012 június 28-án jelenik meg csak
-
ddekany
veterán
válasz
Neovenator #79 üzenetére
"de az már végképp agyatlan öncélúság lenne, ha "automatikusan" kapnál hp-t, ha megölsz valakit...mire fel????"
??? Egyetlen szó: Magic (meg pont fentebb írtam rá egy mesét is). Meg ilyen alapon az is gáz, hogy van életszívás sebzéskor? Az már D1 óta van, meg ezer másik helyen is... persze lehet hogy az is zavart.
"Ennek ilyen formában semmi értelme...vagy legyen valami egy vérben gázolós mészárszék, vagy egy cuki platformer de a kettőt vegyíteni irracionális"
Ezért is mondtam, hogy tán jobb lenne, ha összeszedni nem kéne a gömböket, csak az ölésért járna a HP... De én azt sem mondom, hogy ez így rossz lesz ahogy csinálják. A platformertben nincs meg a fejlesztés élménye, a legtöbb Action RPG-ben (vagy mik ezek...) meg túl keveset kell taktikázni, helyezkedni. Nem hiszem, hogy bűn ha két stílus valamennyire eltanulja ezeket a fogásokat egymástól. Ettől még nem fog vér folyni a Mario-ban, és nem lesznek pittyogó rozsaszin teknősök a Diablo-ban. És főleg, ettől még nem kellenek töredék másodperces reflexek meg precíz mozdulatok a Diabloban.
-
Neovenator
senior tag
A realitást reklamálókat nem értem... Eddig is teljesen irreális volt minden efféle játék, szóval ez nem oszt nem szoroz. Valószínűbb hogy a Mario-s mechanizmus hangulata nem tetszik nekik, csak ők ezt nem tudják. Persze Blizzard-ék tehetnének be hozzá valami fantasy-s "magyarázatot", mondjuk hogy azért akkora mindent kibíró hero az illető, mert kiválasztották az XY istenek, és így most le tudja aratni a legyőzött ellenfelek felett lebegő lelket. Eme képessége nélkül minden csata után egy évig lábadozna, de így most gyógyul mint a farkasember, szóval egész nap csak tömeggyilkolhat büntetlenül. Kicsit nekrósan hangzik, de máris kevésbé Mario.
Persze, meg lehetne magyarázni, de vérgagyi lenne...persze, hogy egy fantasy világ nem reális, de az már végképp agyatlan öncélúság lenne, ha "automatikusan" kapnál hp-t, ha megölsz valakit...mire fel???? Már a lufiszedegetés is nevetséges.
Ez valóban a "mario-módra", de a diablo miért kezd lassan mario-vá válni? Mi jön legközeleb? A mario meg diablósodni kezd? Ennek ilyen formában semmi értelme...vagy legyen valami egy vérben gázolós mészárszék, vagy egy cuki platformer de a kettőt vegyíteni irracionális, egymás "fílingjét" nyírják ki, egymás "hitelességét" semmisítik meg és teszik nevetségessé.Persze van olyan ember is, aki szereti a főtt rizst olajos hallal, kukoricával, majonézzel és tojásrántottával összekeverve enni, mert szerinte az milyen jó...csakhogy semmi köze konyhaművészethez.
-
ddekany
veterán
Szerintem amúgy jól néz ki a D3... a stílusirányzatra lehet panasz (kicsit WoW-os, stb), de azon belül szerintem látszik hogy sokszor átrágták. Amire kíváncsi leszek, hogy mennyire tudják megoldani, hogy a karaktereken látszódik a felszerelés, de mégsem fognak túl gyakran elmebetegen kinézni. D1-ben volt háromféle rajz minden karakterhez, és mind jól nézett ki. D2-ben már romlott a karakterek grafikai színvonala, mert zöld sapkához hülyén néz ki a lila páncél, stb, szóval volt hogy az ember örült hogy talált valami erős cuccot, de szomorú volt, hogy hogy nézett utána ki. Na, most itt még nagyobb lesz a variációs lehetőség... Ja kérem, a zélet az kegyetlen.
-
Gyuri27
félisten
Ez is egyszerű. A rovarok lópósak. Mig a batyus farkas alszik (nyilván a batyut levéve) jönnek és ellopják. Természetesen azért vannak sokan mert ekkora súlyt csak sok bogár bir el.
Ha meg elég bogarat kilősz a nagy súly a többit lerántja. Akik a földbecsapódás miatt megpusztulnak. Nyilván vannak olyanok is akik nem azonnal halnak meg, de sajnos azok már menthetetlenek és a súlyos sérülések miatt szintén elfognak pusztulni.Van valakinek még kérdése a dio2-l kapcsolatban?
-
ddekany
veterán
Nekem eleve az volt az elképzelésem, hogy csakis a kinyírt ellenfelek után kéne HP-t (és mana-t) kapni valamilyen módon az efféle játékokban (ill. esetleg néha sebzés után), mert a potionozás minimum hogy nem javít a játékélményen (taktikai oldalról nézve). Nem is azért került eleve bele a játékokba szinte köztelező elemként, mert jobbá teszi a játékot, hanem mert átvették a toll-és-papír RPG-ből.
Aki önmagában azért reklamál, mert így többet kell taktikázni... az no comment kategória nekem, elvégre pont ez a baja ezeknek a játékoknak, hogy túl könnyen egysíkú agyatlan mészárlássá válnak, az meg unalmas. Aztán persze hogy élvezet lesz-e szedegetni a gömböket vagy csak simán idegesítő szöszölés, az majd kiderül... (mert pl. azt is lehetne, hogy a megölés pillanatában megkapod a HP-t... kevesebb taktikázás, de kevesebb oda-vissza rohangálás is, és potion-os "csalást" ugyanúgy kiiktatja).
A főellenfeleknél megtehetik, hogy minionok gyártása helyett néha dobnak egy gömböt ahogy sebesül. Tehát pl. ha 10000 HP-ja van, akkor minden 1000 HP elvesztésekor.
A realitást reklamálókat nem értem... Eddig is teljesen irreális volt minden efféle játék, szóval ez nem oszt nem szoroz. Valószínűbb hogy a Mario-s mechanizmus hangulata nem tetszik nekik, csak ők ezt nem tudják. Persze Blizzard-ék tehetnének be hozzá valami fantasy-s "magyarázatot", mondjuk hogy azért akkora mindent kibíró hero az illető, mert kiválasztották az XY istenek, és így most le tudja aratni a legyőzött ellenfelek felett lebegő lelket. Eme képessége nélkül minden csata után egy évig lábadozna, de így most gyógyul mint a farkasember, szóval egész nap csak tömeggyilkolhat büntetlenül. Kicsit nekrósan hangzik, de máris kevésbé Mario.
Ja, Gyuri27-től a páncéldobó farkas után kérnék magyarázatot a már sokszor sok helyen említett teljes vértezetet dobó rovarfelhőkre is. Ugyancsak, a rovalfelhőkre, amiket ha sokat lősz ijjal, egyszerre leesnek (tehát a felhő összes rovarja).
-
Gothmog
senior tag
Csak halkan jegyzem meg, hogy a Diablo 2, a pofátlan 640×480-as maximális felbontásával, meg a grafika/dizájn szempontjából fapados háttérkörnyezettel (dungeon-ök ugyan hangulatosak voltak, de a felszíni tájak...), már a megjelenésekor is bűn ronda volt.
De nem is a grafika miatt tapadt rá mindenki. -
Morden24
nagyúr
válasz
talpalavalo #66 üzenetére
A hack & slash-el nincsen probléma, az ilyen click & slash-el van.
Megmarad ez PC-exkluzívnak -
válasz
Necroman_Mk2 #9 üzenetére
-
Gyuri27
félisten
válasz
talpalavalo #66 üzenetére
Te bitang. Te briganti. Hát megölsz. Konzolra a világ legjobb pc-s játékát?
Remélem pc ex lesz és akkor a konzolosok vehetnek pc-t. -
dfdfdf
őstag
nah azt hiszem ez kicsit hasonlítani az unreal 2 esetére :
kiadnak egy kurva szép játékot ami kurva jó de nem adja át az előd(ök) hangulatát. -
cszn
őstag
Lehet, hogy rosszul emlékszem, de sztem nem mondtak olyat, hogy nem lesz life steal. Barbár lesz, anélkül nehéz elképzelni... Persze ide is találhattak ki újítást.
Gyuri27: Még lehet nekró, semmi sem biztos.
Nekem nagyon tetszik ez az új módi. Sokkal érdekesebbnek tűnik, kell az újítás. Hell-en tököm kivolt már a sok fullrejutól.
Sose volt elég de mással persze nem lehetett kihúzni. Igaz most majd mástól lesz ki a tököm mer' nem hinném hogy könnyű lesz.
Csak tartanánk már ott.
-
RootRulez
félisten
Első részhez képest, amikor még az ivás se telt időbe és egyből feltöltődtem...
-
wikings2
őstag
Hát igen... ez a baj...hogy törekednek a legtöbb ember számára élvezhető szintre hozni a 2010-12 es éveknek megfelelően, de mindig van pöcs akinek nem tetszik... Ha annak a bizonyos "pöcs" nek kielégítené a szükségleteit a Blizzard akkor jönne másik három akinek megint csak nem tetszik valami...
Én még mindig csak azt tudom mondani, hogy mutasson valaki jobbat... -
wikings2
őstag
Írták ,ha jól emléxek hogy lesznek potik, de ritka számba mennek majd, és drágák is lesznek. Na most a Diablo 2 nél is ez volt hogy milyen pokoli drága lesz az összes poti
és hát nem jött be mert zsákszámra lehetett venni.
Na de ha mégse és mondjuk olyan ritka lesz mint a 2 ben mondjuk egy Ist rune Drop akkor okés
Olvastam hogy a statok automatán osztódnak majd. Ez igaz?:S csak mert szerintem a különféle buildok így nem igazán fognak működni. Dio 2 ben Sorcinak volt 5-6 válfaja. (3 skill fajta azok kombinációi és az itemfelszereltség.) és ezen belül is hogy mana sorc, hp sorc vagy zealernek str sorc...és még sorolhatnám...
Ha ezt kiveszik akkor már tényleg csak egy csapatmunkás H&S t fognak létrehozni ,ahol csak azon kell gondolkodni ,hogy hogy végezd ki az ellenfelet és milyen sorrendbe szedd fel a piros epreket a földről. -
frame>24
addikt
Nekem is ez jutott eszembe, gyakorlatilag mindenki alapban life-leecher.
Azért nem egészen, mert nem elég az ütés, hogy töltődj.
Viszont a sok sírás ellenére nekem a korábbi cikkeből úgy tűnik, minden radikálisabb újítást játszva is tesztelnek egy "belső csappattal" vagy mittudomén, szal' nemcsak úgy beleba*ák, hogy ránézésre így lesz, azt' kész.
Több, mint valószínű, hogy ez a változás is jópár tesztkörön ment végig, és haladás az előzőhöz képest.sokkal több mindent kipróbálhattak eddig is és próbának még, mint ami sokunknak egyáltalán eszébe jutna...
-
HaaS
addikt
Biztos jó régóta áll a fejszés koma a parázson, idegesnek tűnik rendesen...
-
Morden24
nagyúr
Hujjuj, ha gondolkodni kell majd, nagyon sok ős Diabo-fannek lesz szüksége Saridonra
-
BloodyEddie
őstag
Csak ismételni tudom magam: a Fable kapcsán senki sem háborgott ezen, és tudtommal az is milliós eladásokat produkált
-
xKacsax
aktív tag
Hátha nem cseszik el. Ember küzdj és bízva bízzál
amúgy meg ez a healt globe dolog nem akkor hülyeség csak akkor megcsinálhatták volna úgy hogy egy gombnyomásra beszippantja a képernyőn lévőket és ezzel tölti hogy ne kelljen rájuk lépkedni stb...
-
VictorHUN
aktív tag
Már így elsőre azt hittem hogy a sok kockának szól a ki írás hogy figyeljünk az egészségünkre. Igyanak sok vizet hogy ki ne száradjanak és egyenek is nehogy a gép előtt haljanak meg
-
Mazsika
őstag
egy gépigényt nem tud valaki?
-
Viktor77
titán
Blizzard esetében azért jól látszik, hogy esélytelen, hogy mindenki kedvére tegyen.
Ha semmin nem változtat, csak kiadja új köntösben a játékot, akkor az a baj (hol is olvastam mostanság?), ha változtat, akkor meg az.
-
menalcas
őstag
Kicsit furcsa, lehet hogy annyira jót akarnak csinálni hogy végén túlbonyolítják
-
Neovenator
senior tag
Integra, elithun:
Szerintem teljesen nyilvánvaló a dolog...lenyelte őket, amikor az előző viselőket felfalta...
Igazából nem szerencsés szót választottam, elnézést. A "mennyire hiteles" sokkal megfelelőbb lett volna, de ezt egyel feljebb ki is fejtettem asszem. -
Neovenator
senior tag
Nem vagy egyedül.
Tulajdonképp tényleg inkább az óvodás vetületek zavarnak az egészben, mert elképzelem barbárunkat, ahogy léggömbök után kotorászik egy zombi péppé rothadt belei között, hogy aztán jó ízűen bemajszolja az egészet...jaj ne, elszállt! És rémült képpel gázol át csontvázakon, kifacsart, fejetlen hullákon, miközben a démonölő csatabárdjával egy kecsesen szálló piros lufi után hadonászik...szánalmas. -
errorcode06
őstag
off : Most sem lesz így - így van. Akinek nem tetszik ne vegye meg, és ne is írjon róla látatlanban véleményt. Számomra teljesen mindegy hogy milyen kritikákat kap majd, ígyis-úgyis meg fogom venni, mert ez a Diablo III. Ha már az egy és a cwöly+ a kiegjeik is ott figyelnek a polcomon, ez sem fog hiányozni. Ugyanúgy mint a DNF, már ha egyszer végre kiadják...
on : Minden játékban fontos az újítás. Ez volt az SC2-nél is. A régi dolgok közül ugyanúgy meghagytak párat, de hoztak bele újdonságot is. Tetszik-nem tetszik, EZ LESZ!
-
DeckardCain
senior tag
Jó lesz ez, csak jönne már
-
Ősember
őstag
ez teljesen ugyan az, mint ha ütésenként lopnál épetet, arra pedig volt bőven példa az elődben
annyi a különbség, hogy az működött bossok ellen is, ez meg nem igazán...
-
elithun
őstag
válasz
Predator666 #33 üzenetére
Jah, inventory-ból előkapnád a kondért, belevágnál néhány minion-t, aztán mehet az életfeltöltést.
(#27) Neovenator: És az menyire hihető, hogy pl. egy farkasból a játék során páncél, pénz és ilyenek "esnek ki"?
-
Integra
titán
válasz
Neovenator #27 üzenetére
nem tudom miért újdonság ez számodra, az, hogy a hullákból löttyök röpködtek ki csata során, az eddig is megvolt..
-
Predator666
aktív tag
válasz
snake1977 #26 üzenetére
Akkor nézz rá másodjára is, mert nekem nagyon úgy tűnik, hogy a cikk azt közli, lehet majd venni, csak drágán, health potionöket.
Ami meg az egészet illeti nem olyan rossz dolog ez, de ha már a szörnyek életerejének elszívása a téma, akkor sokkal faszább lett volna egy animáció, amikor nincs harc, akkor odaguggantasz a szörnyhöz és elkezded megzabálni a húsát, vagy meginni a vérét. Aztán a végén marad egy összetöppedt szárazhús, vagy csontváz plusz ruha kombó. Szerintem ez baromi fasza lenne még akkor is, ha nyilván harc közben nem tudod tápolni az életed. És akkor maradhatnánk kvázi életszerűnél.
-
elithun
őstag
Nekem nem ezen fog múlni a játékélmény. Várom továbbra is a megjelenést.
-
RyanGiggs
őstag
Így első hallásra nekem sem tetszik ez az ötlet,de
ameddig ki nem próbáltam hogy milyen ez a gyakorlatban,
addig csak a számat húzom.
Engem még mindig az idegesít hogy a GTA4-et hogy elb@szták azzal,hogy
auto vezetés közben össze vissza forog a kamera...!!!
A minap próbálta ki az egyik ismerősöm is nálam,neki se tetszik.
Sajnos hiába Blizz, vagy Take, bármelyik cég tud hibázni. (ők is emberek) -
dfdfdf
őstag
válasz
Neovenator #27 üzenetére
Ezt el kell fogadni hogy ilyen lett max nem adok ki érte egy rahedli pénzt.
Sajnos ez kell a népnek a lufi. De örülök hogy nem csak nekem nem tetszik már azt hittem én vagyok ósdi emberke aki a megszokott minőséget várja.
-
-
Neovenator
senior tag
Jesszus, mi ez a baromság? Piros lufikat kell majd szedegetni a dögszagú csatamezőn?
Gombát nem kell majd, manának? Vagy arra majd kék lufik lesznek?
Mennyire hihető vajon, hogy egy rothadó zombi lemészárlásakor egyszer csak kiemelkedik belőle egy lufiszerű izé, ami elfogyasztva (megeszi?) regenerálódik az életerőd...?Óvodás fantasy ez egyre jobban, kár volt érte.
-
snake1977
őstag
Ez így első ránézésre oltári nagy ökörségnek tűnik...legalább annyit meghagynának hogy lehessen venni heal potion-onokat, csak mondjuk méregdrágán így sporolna vele a gamer, a cooldown is rendben van, mert ugye az ész nélküli hentelés elvenné a játék élményt, bele a tömegbe irtani és tolni a healt orrba szájba..hát az sem nyerő mert hamar unalmassá válhat a mindenféle taktika nélküli harc. Remélem ha így is marad végleg, leszenk Life Replenish cuccok ahogy a 2-ik részben is, hogy alapból valamit visszatöltsön a karakternek.
-
orbano
félisten
igen, az sokkal életszerűbb, hogy a hős 20 kübli piros szörppel az övére csatolva indul a harcba, és miközben a bárdjával gyakja az óriási monsztát, vígan kortyolgatja literszámra a friss gumibogyószörpot minden őt ért csapás után
tényleg az ellenfelek életerejének elsívása mennyire gázabb
#1 Sicilian: igen a Blizzard el szokta rontani, ők olyanok... -
CsiguszMaxim
senior tag
Én iszonyatosan sokat játszottam mind az I-el és a II-vel is de, hogy őszinte legyek lesz*rom, hogy mennyire fog azokhoz hasonlítani vagy épp mi van belőle más játékokból vagy mi nincs. Ha kapok egy olyan játékot az arcomba ami odaszegez a gép elé akkor innentől kezdve a többi nem érdekel. Azt hiszem itt ez a lényeg és amíg nem játszottunk vele kár eltemetni vagy az egekig magasztalni. Egyvalamit érdemes csinálni sztem. Várni és imádkozni, hogy minél hamarabb kint legyen
-
juliabrilke
veterán
Francba!
Akkor ezt a rész olyanra csinálják, hogy gondolkodni is kell benne?
Ezt hogyan képzelik? -
Gyuri27
félisten
Jó lesz ez. Nyilván picit taktikázni kell, meg gondolkodni. De ez nem baj. Azoknak esik ez rosszul akik a dio II-t tankokkal nyomták végig. Necrónál a dioII-ben eddig is oda kellett figyelni.
Az meg, hogy egy champion mellöl először a csicskákat szedjük le nem egyenlő a kerék feltalálásával. Eddig is így csináltam (kellett a reviv, vagy a robbantanivaló).yc1980: félelmetes, hogy a dioI-II-ből mások mennyit nyultak le. Tehát senkinek egy szava sem lehet.
-
yc1980
csendes tag
Üdv üdv,
nem tudom mi ez a felháborodás, hisz pl a Titan quest-ben már 2006-ban volt a health potion-öknek cooldown-ja és egyes modokban hozzá ez a CD jelentősen meg lett hosszabbítva
és nálam bevállt..engem csak az zavar, hogy félelmetes mennyi mindent összelopnak a D3 fejlesztése során, más kevésbé neves alkotásokból
de ha ez a játék előnyére válik, akkor örömmel látom viszont !
Sajnos 1 dolog szerintem totál hiányozni fog a játékból..és ez pedig a pálya és kampány szerkesztő...és itt szintén a Titan quest-re tudok hivatkozni, mert rengeteg mod, és user made campaign van hozzá, ezzel is növelve az újrajátszhatsógi faktort -
wandor0930
aktív tag
Hát ez nem egy nagy újítás, mert most hirtelen eszembe jut a Lionheart ami asszem 2003-as játék és ugyan ez volt benne.Mondjuk ott azért akadtak gyógyitalok is jó számmal, de most nem ez a lényeg.
Egyébként szerintem jót tesz ez a játékmenetnek, de lehat azért gondolom csak így mert én inkább a stratégiai játékokat szeretem nem az értelmetlen öldöklést. -
Thome
veterán
, ilyen szarsággal elrontani, ez így nagyon rosszul hangzik... Ebből arra lehet számítani, hogy ha ilyen Diablo kategóriás főmonszták ellen megyünk, akkor 100%, hogy egyfolytába hajigálja nekünk a kis nyomorultakat, amik leginkább idegesítőek voltak, mintsem értek valamit, mondjuk a D2-ben... Pl.: Baal...
-
Morgal
aktív tag
Így teljesen olyan lesz mint a God Of War sorozat - ami egy elég jól eltalált játék.
-
dfdfdf
őstag
válasz
BloodyEddie #14 üzenetére
Nekem a diablo azért tetszett mindig is hogy szabadon kötöttségek nélkül tudta mindenki a stratégiáját. Mehettél eszetlenül bele a tömegbe vagy a széléről megbonthattad a népet.
Főellenségek minionjait a megidézésük előtt kellett eltakarítani. most meg egyszerre kellessz. Ami igen jó nehezítés de ha te kb fele annyit játszottál vele single playerben mint én értheted mi a bajom. extra modok nélkül összeszedtem az összes runából 1-2 darabot és egy külön karakternél tároltam....
Itt figyel a szekrényemben a dio1 és a dio 2 + a lod.
Azt hiszem hogy a dio3 számomra nem fogja megérdemelni hogy a nagyok közé kerülhessen.
Blizzardról meg nem mondtam rosszat. war2BNet, war3+tft és sc + bw az előbb említett dio sorozat megvan eredetiben. A kedvenc kiadóm úgyis hogy a legtöbb játékidőt megevő játékom 3ik részét számomra elcseszi. -
Archanon
őstag
Szerintem jó ötlet volt ez tőlük... legalább nem lesz teljesen agyatlan hentelés [bár ha ügyesen csináljuk, simán marad az
]. Támogatom.
-
Integra
titán
válasz
errorcode06 #8 üzenetére
tény, ennek ellenére jónak találom, mert alapvetően más elgondolás alapján építi fel a játékot. nem változtatták volna meg így, ha nem gondolnák ők is ugyanezt.
persze a löttyfanatikusoknak nem lesz jó, meg a mereveknek, de olyan még nem volt soha, hogy mindenki örült volna. most se lesz így. -
dfdfdf
őstag
Hát ez a játék kilőtte magát nálam így. egy HD d2nek jobban örültem volna mint ennek a "fostalicskának. Ez minden csak nem diablo így...
-
Gothmog
senior tag
Hát ez egyre gázabb... (Nem elég, hogy állítólag még a statokat sem oszthatjuk el szintlépésekkor, arról a program maga fog "gondoskodni"), most még ez is.
Mert leszámítva azt, hogy taktikai szempontból némi változatosságot és másféle stratégiai meggondolást követel meg az eddigiekhez képest, és ez üdítően hangzik, de azért elvi alapon mégiscsak röhejes, hogy a karakter a leölt szörnyek "életerő esszenciáját" magába szippantgatva gyógyul. Mintha valami ócska/olcsó shoot em up játékban lennék...Nem tudom, a Titan Quest gyógyital rendszere szerintem tökéletes volt (nem pillanat alatt töltött fel, hanem folyamatosan (a gyengébbek lassabban és kevesebbet, az erősebbek gyorsabban és többet), és kb. 5 másodperces cool-down-ja volt, addig nem lehetett újabbat meginni, ami ebben a stílusban már bőven elég arra, hogy ha az ember nem taktikázik, akkor egy-egy combosabb ellenfél szarrá gyakja az embert...
A TQ iszonyat mennyiségű ötletet (szerencsére csak a jobbakat/használhatóbbakat) lopott a Diótól, itt lett volna az idő, hogy a Blizzard is visszalopjon valamitEzt a rendszert például nyugodtan aplikálhatták volna, sokkal értelmesebb, mint ez a gyógygömb-felszippantósdi...
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
errorcode06 #8 üzenetére
a játék elején olyan még nem volt.
lowlvl sorcokkal én kb inventorynyi kék potival indultam ki a faluból, hogy 10perc múlva visszamenjek
highlvl karikkal meg tényleg nem nagyon kellett inni, de oda el is kellett jutni.
hírhez: és a life leech?
-
Necroman_Mk2
őstag
Nocsak, a Diablo átment izometrikus God of Warba?
-
errorcode06
őstag
Ha volt 16 fullrevud(act2 után sima ügy), meg 1 csomó lifestolen-ed(pl druiddal) akkor nem kellett sokszor visszatelézni a faluba, singleplayerben.
Multiban meg pláne. Ott esetleg mfelés közben sorcival beteléztél 1 pakkba, bár akkor már tök8 volt hogy mennyi revu van nálad, főleg hellen... -
capulet75
addikt
Sztem nam olyan nagy baj hogy az elmebeteg tápolás helyett van némi agytorna és helyzetgyakorlat.
-
BloodyEddie
őstag
Szal olyan mint a Fable
-
Cadal
őstag
Ajj-aj, ebből mi lesz! És mi lesz pl egy nagyobb ellenfélnél (Pl Diablo), azt fél órán keresztül kell majd gyakni, hogy megdögöljön?? PL: beviszel neki egy-két ütést (az életereje minimálisan csökken) majd kapsz egyet, és majdnem megkrepálsz, aztán várni kell egy két szolgát, hogy tudj tápolni, és újra bevihess egy-két ütést???? Mellesleg D2-ben a pályavégi főellenségek már nem nagyon szoktak maguk mellé segítőket varázsolni. Szóval érdekes lesz ez.
-
wikings2
őstag
Ez kicsit fura lesz az előző részekhez képest
(mondjuk törekednek egyre inkább a nehezítésre és ez jó
,(diablo 1 ben rögtön fullosra töltő potik voltak, hát igen azzal felpakolva Diablo is kispályás volt
Diablo 2 ben pedig csak a rejuvok töltöttek rendesen amik elvétve estek hell fokozatig.)
Itt azt furcsállom egyedül ,hogy akkor töltik ezek az életet ha rájuklép az ember, vagy bizonyos aurában, vagy csak akkor ha azt mi kérjük valamilyen módon.
(Eléggé furcsa lehet ez miközben mondjuk jön 2 nagy osztag mob. az elsőn átszalad whirlwind el egy barbár, közben hátulról jön a fagyasztó támogatás egy sorcitól és mivel ott fagytak meg a gömböcskéken vagy mellettük a szörnyek (vagy éppen csak ott állnak pont) akkor a második whirlwind támadásnál már muszáj (automatikusan) felvenni a gömböket mivel átszalad rajta a baba. -
Bibby
addikt
Ezt az első ingame videó óta látni lehetett. A managömböknek is lesz külön cikk?
-
Sicilian
addikt
Na hát ez így elsőre nagyon nem tetszik, itt nem is a csatán lesz
a hangsúly, hanem az agyaláson, nehogy megdögöljek, vazzeg, ez
így elsőre eléggé gáz.
Végén olyan tökéletes gamét akarnak majd összehozni, hogy elszúrják
az egészet vele..áhhh
Új hozzászólás Aktív témák
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- LG 55G3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- Bomba ár! Dell Latitude E5450 - i5-5GEN I 8GB I 500GB I 14"FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Lenovo Thinkpad L14 Gen 4 -14"FHD IPS - i5-1335U - 8GB - 256GB - Win11 - 2 év garancia - MAGYAR
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron