- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
arty
veterán
A fejlesztő kerül többe, amit a kiadó fizet. Ez a kettő elég szorosan összefügg, szerintem könnyen belátható.
És te azt mondod, hogy a fejlesztő/kiadó NE érvényesíthesse az áraiban a megnövekedett költségeit...(a kiadó-fejlsztő kapcsolatát igen leegyszerüsítve sikerült leírnod, a valóságban megállapodás kérdése, hogy a fejlesztő miből-mennyit-hogyan részesül... míg a kockázat (merthogy nem csak tuti profit van ám) ~mindíg a kiadóé)
20 éve 20 embernek vetted meg a fejlesztőezközt, ma 200-nak.
Az üzleti szoftverek ára inflációkövetően nőtt, ott nincs beragadás 60 dolcsira.
A hardverek ára sem épp csökkenő tendenciát mutat, számtalan új technológiára is költeni kell (pl autóversenynél a pályát laserscannelni kell, régen ez nem volt "alapkövetelmény").
Több ember -> több overhead (projektmanagerek, vezetői hierarchia, hr, stb).
A steam is elvisz 30%-ot (vagy kevesebbet, ha jók az eladásaid) a profitból, ill. mondjuk ubisoftnál a saját uplay üzemeltetése sincs ingyen (nyilván azért olcsóbb, mint kivinni a boltba a cédét), konzolon továbbra is általában létező alternatíva a fizikai példány.
Marketing fontossága (ára), mára kb a legfontosabbA fejlesztőezközök "fejlődésére" remek példa: Gran Turismo automodellezés
"In GT and GT2, both for PS1, a designer spent a day to model a car. In GT3 and GT4, for PS2, the same worker spent a month modeling the same car due to the increased amount of polygons. In GT5 for PS3, they require six months to do the same job," Yamauchi explained.
És mára a ps3 gt5 modelljeit jócskán meghaladtuk minőségben... a játékosok (autó) darabszám elvárása is az egekben... szerintem egyszerű szorzással belátható, hogy SOKKAL drágább egy Gran Turismo Sport, mint a Gran Turismo első része volt, tök mindegy, hogy a modellt a jobb fejlesztőeszközzel pontosabban és egyszerűbben modellezed. (mármint ha a minőség 20 éve konstans lenne, akkor lenne egyszerűbb a mai környezetben a modellezés....)
EA, Activision nem állt a földbe, de ott nem is 60$ egy játék.Tulajdonképpen az igazi bevétel nem is az alapárakból jön össze, hanem a déelcé és lútbox zabáló nagyhalakból
Akinek nincs bejáratott pénznyomdája, az meg simán földbeáll - vagy csak bezárja a vezsteséges studióit. Ilyet azért biztosan láttál márÉrtelek, hogy te inflációtagadó vagy, böszme kettősmércével (hátpersze hogy drágul a paradicsom! az ott természetes!) ezzel meg én nem tudok mit kezdeni.
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."