Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HussarF

    addikt

    válasz SylverR #31 üzenetére

    Rossz irányból közelíted meg. Ez a játékosk egyik nagy vesszőparipája. Egy jó játékban színvonalasabb grafikai beállítások mellett nem fogsz 100-200 fps-t látni IGP-vel :D
    Ott nagyon tipikus a 40-60 fps, ahol erősen előjön ez a probléma. A Vsync pedig input lagot csinál, ami az 1 ms válaszidejű monitorokkal és 1GHz letapogatási frekvenciájú egerekkel operáló HC gamereknek egy halál. Erre jelent tökéletes megoldást a GPU-hoz alkalmazkodó monitorfrissítés. De ha nem hc gamer vagy, akkor is zavaró tud lenni, ha meg-megáll a kép, mert nem fogsz komolyabb grafikával rendelkező programoknál 200 körüli fps-t látni.

  • Bici

    félisten

    válasz SylverR #31 üzenetére

    Azért lett így felkapva, mert ez is egy újabb háborús front lett az nV G-Sync miatt.
    Ha arról lenne szó, hogy az egyik VGA gyártó nagy csinnadrattával bejelentené, hogy az XY technológiájú ellenállások miatt 1,7%-kal stabilabb a GPU áramellátása, és erre a másik előjönne az YX technológiájú ellenállásokkal, akkor ezen menne a hiszti, akkor is, ha mindkét technikát 50 éve használja az ipar komolyabbik része.
    Annyi a különbség, hogy ez a mostani újdonság valóban hasznos - még akkor is, ha nem ér anniyt, mint amekkora a hiszi körülötte.

    ui.: Én néha szoktam régi játékokkal is játszani 6800K-val, és pl. az UT3-ban nagy területeken minimális röccenéseket látok V-sync-kel, ha meg kikapcsolom, akkor meg tearing van elég gyakran.
    Előbbi ritka eset, de azért komoly harc közben zavaró tud lenni. Ugyanez szintén gáz autózás közben: épp a célegyenes elötti kanyarban bejön mellém egy másik kocsi, amitől 60 alá esik az fps, és elkezd akadni.
    A pálya elején még nem zavar, mert apró akadásokról van szó, de a vége felé, amikor 30. körben végre első vagyok egy fél kocsihosszal, akkor már igen. :D

Új hozzászólás Aktív témák