Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SylverR

    senior tag

    válasz Bici #32 üzenetére

    Áhá. Szóval a lényeg, hogy a zöldek és a pirosak egymás torkának eshessenek. :P

    Nos, igaz. Magával a fejlesztéssel nincs baj. Ha ez egy jó megoldás a v-sync helyére. Hiszen teljesen logikus, hogy nem 60-ra - vagy 75-re, vagy etc) kéne leszorítani a frameratet, hanem a monitor jelenítse meg úgy, hogy ne akarjon többet kirajzolni mint amennyire képes.

    De még mindig nem nagyon értem az akadás dolgot.
    A tearing rendben van: van 600 fpsünk, akkor sorban kirajzolja a 10-est, 20-ast, 30-ast, etcetera, amik között tartalmi különbség van, ezért nem fog összeilleni az új frame, az előzővel.
    De ez az akadás... Ha jól értelmezem, teszem azt bekapcsoljuk a v-syncet egy 60 hz-es monitoron, és van 30 fps-ünk adott jelenetben. Akkor ez azt jelenti, hogy minden frame két "hertznyit" fog a kijelzőn tartózkodni. De a másodperc 30-ad része alatt csak akkor történhet nagy különbség, ha az objektum sebessége óriási.
    Nem tudom elképzelni, hogy ez bármilyen játékban is zavaró lenne.
    Amit tudok, hogy régebben sokszor játszottam úgy autós játékkal, hogy akadt. De ezesetben 20-30 fps-ekről beszélünk, nem 60-ról. Mondjuk az lehet, hogy aktív volt épp a v-sync... :F De azt a fajta akadást én mindig is a proci, vagy a vga beakadásának ítéltem meg.

Új hozzászólás Aktív témák