Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • válasz guest #12 üzenetére

    Kedves Vendég!

    Erről az egészről annyi a véleményem, hogy lehet szidni a reklámot, lehet csúnyának vagy akár izléstelennek tartani a figurákat ez mindenkinek a szíve joga. A reklám célja az, hogy figyelmet keltsen fel és megszólítsa a célközönséget, akiknek a terméket el szeretnék adni.
    Akkor jó egy reklám ha ezeknek a kritériumoknak megfelel.
    Nos ezeket maximálisan kielégíti a "méhecskés" reklám. Volt szerencsém a tegnapi napon eltölteni 4 órát az ismerősöméknél ahol mindkét gyerek a megcélzott leendő vásárlók közé tartozik. Értsd, 14 és 18 év közöttiek. A gyerekeknek tetszett a reklám, nem voltak számukra a figurák visszataszítóak, sőt még együtt is bíííígettek a reklámfigurákkal még a film vetítése után órákkal is... (és nem hiszem hogy ez egyedi eset lenne, szerintem a gyerekek nagy részének tetszik a reklám, tudnak azonosulni vele)
    Magyarul a reklám pont megfelelő hangnemben szól a kis nézőihez, tehát a feladatát tökéletesen ellátja. Sőt még a szülők vagy az idősebb testvérek is ezen csámcsognak lassan 2 hete már, tehát a figyelem felkeltése, a köztudatba átültetés (a márka bevezetése) is tökéletesen sikerült országunk második legnagyobb mobil szolgáltatójának.
    Egy szó mint száz, lehet ezt a reklámot gyűlölni, utálkozni akár még köpködni is rá, de a céljának 100%-ig megfelel, magyarul tökéletesen kielégíti a vele szemben támasztott kritériumokat!

    Mondhatjuk azt, hogy a gyerekeken keresztül akarják kihúzni a szülők tárcájából a pénzt.
    Akár még ez is igaz lehet, de nem is kell messzire menni elég ha a legközelebbi plázába, szupermarketbe tesszük csak be a lábunkat. Ott mit látsz? Mi az első osztály ami a szemed ügyébe kerül? Vagy mi az amit rögtön a földszinten megtalálsz?
    Igen, pontosan a játék osztály az ami vagy a bejáratnál közvetlenül vagy a kasszák környékén tünik fel, és a gyerekeket szintén vásárlásra, a szülőket pedig ismét a költekezésre készteti. Mert hát az emberek nagy része nem fog órákat császkálni egy üvöltő gyerekkel a boltban, inkább enged egy picit és megveszi a szánsájn barbit, a teknik legót vagy azt az édes kis szőrös macit amire a lurkó szemet vetett. (Mint láthatod a marketing szakemberek mindenhol ott vannak és nagyon jó munkát végeznek.) De ezeket ugye természetesnek vesszük (mert már megszoktuk), na meg azt is hogy a TV-ben a reklámok szintén ilyen közvetlenül szólnak hozzánk (sőt, hülyének néznek) hogy legyünk szabadok, igyunk balentájnszt vagy a haverok a meccs közben csakis amsztelt hörpintenek, vagy hogy az asszony a nehéz napjait ólvéjzban vészelje át... Magyarán egyik kutya, másik eb, nincs itt kivétel, nem kell megkövezni a Pannon-t... (még akkor sem ha azt mondja Jehova... ;-)) )

    A véleményem pedig az általad védett "cikkről" nem más mint egy septiben összecsapott, indulatok közt született fércmunka, ami nem illik "az ország legnagyobb informatikai portáljához".

    Béke!

  • Parci

    HÁZIGAZDA

    LOGOUT blog

    válasz guest #12 üzenetére

    Tény, hogy pofátlan reklám, és személy szerint nem az esetem... személy szerint az egész marketing, sőt, az egész fogyasztói társadalom nem az.

    A cikkünk mindössze arra próbált reflektálni, hogy miért nem lehet egy nagy oldalnak egy elsietett, indulatoktól fűtött és indulatokat gerjesztő, a témát nem teljesen körüljáró cikket kitenni, majd nekiállni öntömjénezni.

    Nincs semmi baj, Eg-et is bírjuk, tényleg. Egyszerűen csak nem lett volna szabad ezt a cikket így megírnia.

    Ha igaza van, azt higgadtan, és minden érvet felvonultatva is meg tudja szerezni magának. keopsz tehát NEM az életfilozófiáját, hanem egy (akár) tartható ellenérvgyűjteményt tett közzé. Ez nem jelenti azt, hogy a Kisgazdákra fogunk szavazni, se mást...

    Rengeteg dologban tehát mi is egyetértünk.

Aktív témák