Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz smc #23 üzenetére

    Azt nem tudni, ez a SEED cucca, és ők az EA kísérletezéssel foglalkozó részlege. Ellenben van a Claybook, ami tényleges játék, és sok szempontból hasonló.

    (#22) antikomcsi: Igen, de a probléma a sugárkövetésnél mindig az volt, hogy jött valami technika, ami relatíve jól megoldotta raszterizációval is, miközben a minőség elfogadható volt. Itt gyakorlatilag képkocka szintjén alkalmazott trükkök kerülnek át jelenetszintre. Hasonló az AO problémájához: képkockaszintű vs. jelenetszintű. A jelenetszintű jobb, de vajon megéri-e azt, hogy kvázi megfelezze a sebességet, vagy jó lesz a képkockaszintű, ami csak 5-10%-os lassulást okoz. Ugyanez a kérdés egy effekt raytracingre írásánál. Már a DXR előtt is meg jelentett ezt csinálni, a kérdés, hogy megéri-e.
    Igazán minőségi sugárkövetést pedig a mai GPU-k is perceking számolnak, tehát ami biztosan megéri az még évekre van. Marad tehát a hibrid megoldás, és kiértékelni az előnyeit/hátrányait.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák