Hirdetés

Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #8 üzenetére

    Az Epicnek ezzel semmi baja. Ők támogatják a GameWorksöt. Az Unreal Engine 4 főverzió mellett van egy HBAO+, egy Flex, egy VXGI és egy WaveWorks branch. Tehát az alap motor mellett még négy szeparált verziót választhatnak a licencelők. Ugyanakkor nekik ezzel problémájuk lesz, mert ezek a dolgok nem a főverzió részei. Az Epic nem vállal rájuk támogatást. Az egyes eljárások egy csomó beépített dologgal nem működnek, vagyis a fejlesztő számára is ott a kérdés, hogy megéri-e ezzel vesződnie, vagy inkább maradjon a garantáltan működő főverzió.
    De mint mondtam az Epic számára lényegtelen, hogy a licencelő melyik verziót választja. Ők a főverziót támogatják. A lezárás igazából az NV-nek káros, mert rengeteg fejlesztő nem szeret optimalizálhatatlan kódvariánsokkal dolgozni.

Új hozzászólás Aktív témák