Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    válasz Reggie0 #8 üzenetére

    Én is örülnék, ha minden ojjektumot kirajzolna 20x, csak hogy be*szrjon a gép és szarul nézzen ki.
    Egyetértek az első poszttal.

    @Abu:
    Arról van szó, hogy hiába írod, hogy ott a low level API és innentől minden más a program(fejlesztő) dolga. Épp arról szól az írás, hogy milyen olyan megoldásokat szeretnének (és majd fognak?) alkalmazni, ami nem fekszik ennek a hw/sw környezetnek sem.

    Remélem azon is gondolkodnak már, hogy mi lenne, ha az x86 Win-t a gpu-n futtatnák a rendert meg a 12 szálas (x86) cpu-n. Mert úgy lenne még igazán szuboptimális.
    Én mindig a fejlődést pártolom, de most egy kicsit előbb írjanak már bár 50k rajzolásos ÉS jóval szebb, jobb játékot. Aztán jöhet a gondolkodás a további irányokban...

    Egyelőre itt se tartunk még.
    És ha kijönnek tömegével a low level játékok akkor még mindig ott a mondat második része. Kíváncsi leszek jobban néznek-e majd ki.

    Anno a T&L-nél a retinámba égett erősen a váltás. Jöttek az első progik amik el sem indultak T&L nélkül. De hányás módon néztek ki az ezeréves "régi" cuccok mellett.

    Most kaptak új API-t, ideje bizonyítani. Aztán ha ügyesek lesznek kaphatnak újabbat. :)

Új hozzászólás Aktív témák