Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BiP

    nagyúr

    válasz Wesder #119 üzenetére

    Annak örülök, hogy van még egy erős konzol, erős szoftveres, játékfejlesztői, és pénzügyi háttérrel, hiszen mindig jól jön a verseny, az tartja szinten a fejlődést.
    Csak csodálkozom, hogy egy ekkora cégnél néha olyan amatőr megoldások születnek.
    (valószínűleg ez annak a hozadéka lehet, hogy annyi pénzük van, hogy bőven belefér nem a max-ot nyújtani. Érintettség okán a Nokia telefonos ámokfutásuk jut mindig eszembe, hibát hibára halmoztak.)

    (#123) dabadab: Valami trükk vagy megkötés biztos van a dologban.
    Jópárszor hallottuk már az évek során, hogy a fejlesztők/grafikusok/művészek szabad kezet kapnak, végre az alkotásra kell csak figyelniük.
    (én valami olyasmit tippelek a háttérben, -laikusként, nem vagyok se grafikus, se engine fejlesztő - hogy a megjelenítéskor nem szerepel annyi milliárd háromszög, mint amennyiről ő beszél, hanem megjelenítés előtt az engine mindig automatikusan a pixelmérethez igazítja a modellt, és egy egyszerűbb modellt mutat a megjelenítés során, nem a csillió poligonos eredetit. És ezt az automatizmust fejlesztették nagyon jóra. Mert ugye erre voltak pár próbálkozások, de sosem volt elég jó, a különböző mérető LOD modellek adták a legjobb eredményt. De most elvileg nem fog kelleni.)

Új hozzászólás Aktív témák