Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • repvez

    addikt

    Arra azért kiváncsi leszek, hogy menynire speciális megoldással kell rendelkezni , hogy igy menjen a PS 5ön és mi lesz akkor ha PC-n nem SSD-n hanem HDD-ről kell futtatni és különbözö hardver kombökkal.
    DE még ha SSD-n is fut majd, akkor is más lesz a sávszél egy PCIe foglalat és egy dedikált kapcsolat között ami a PS5 ben lesz.

    Egyébként meg nem értem, hogy a PC-t miért rendelték alá a konzolnak. oké, hogy a profit és az egységes hardver.
    DE egy konzol kb 5 évente ujjul meg vagy még több.
    Mpost nézzük meg hogy egy PC 5 év alatt mekkora változáson megy keresztül .
    Tehát amit most áll ejtönek tünik PS5 ön 5 év mulva már nem lesz az, de nem nagyon tudják majd hova fejleszteni, mert meg van kötve a kezük a hardver miatt.

    A PC-n ugyan ugy el fog futni ugyan ilyen minöségben egy játék a kiadáskor, de 5 év mulva már sokkal jöbbat is ki tudnának belöle hozni, ha a fejlesztök a PC-t részesitenék elönybe és nem csak portolnák a konzolos gameket.
    Elöre röhögök amikor azt mondják, hogy PC excluzive egy játék és a bemutatón egy kontrollerrel a kezében jelenik meg, hogy demozza a játék tudásást.

    Meg amugy is a techdemok, kb semmire nem jók, mert a megjelenö játékban fele ilyen részletes és pontosan kidolgozott részek nem lesznek .
    Amiota megjelent a havoc és a phyzix azóta hajtogatják a valós fizikát meg a hasonló bulsiteket és mégis a mai napig nem törnek a kocsik, nem lehet rombolni a környezetet csak ahol ök és ugy ahogy ök engedik, a karakterek még mindig furcsán esnek kellnek .

    Mikor megjelent a PCIex1 akkor arról volt, szó, hogy jöhetnek a dedikált kártyák a fizikára az AI-ra meg a hálozat kezelésre , hol vannak ezek ?

    Ma ami fejlesztés van az csak grafika és a tárhely minél nagyobb elfoglalása, mindenféle optimalizáció hiánya

Új hozzászólás Aktív témák