Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Wesder

    félisten

    válasz repvez #252 üzenetére

    Olyan lesz HDD-ről hogy nem indul ha nem egy megfelelő sebességű SSD-n van.

    PC meg igen, a profit miatt lett dobva, úgyhogy jó lenne ha a PC-s közösség megregulàznà a torrenthuszàrokat. Egyébként meg a jàtékos gépek része igen csak kis szelet a konzolokhoz képest. Szerintem még One-ból is több ment el, mint amennyi értékelhető gamer PC van.

    [ Szerkesztve ]

    I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

  • BiP

    nagyúr

    válasz repvez #252 üzenetére

    "menynire speciális megoldással kell rendelkezni , hogy igy menjen a PS 5ön "
    Egy PS5-tel? :)

    "Egyébként meg nem értem, hogy a PC-t miért rendelték alá a konzolnak."
    Ez hozza a pénzt. Ez bőven elég indok.

    "Tehát amit most áll ejtönek tünik PS5 ön 5 év mulva már nem lesz az, de nem nagyon tudják majd hova fejleszteni, mert meg van kötve a kezük a hardver miatt."
    Viszont egyre jobban kiismerik a hardvert, jobban ki tudják használni az évek során. No meg a játékmotorokat sem fagyasztják be 5 évre, azokat is folyamatosan fejlesztik.

    (#251) morgyi: "Másrészt hol vagyunk még attól hogy egy fejlesztőstúdió előírjon NVME SSD-t minimum hardveres követelménynek?"
    Ha megteheti, hogy kiírja, hogy i5-6500 meg 1660 a minimum, akkor miért ne tehetné meg, hogy SSD lesz a min. követelmény része?
    Mondjuk a legvalószínűbbnek azt tartom, hogy a PC-portban nem fognak ennyire építeni a gyors SSD-re, és valami más megoldással oldják meg, de simán elképzelhető, hogy SSD lesz a követelmény. (akár sima SATA3). pl. odaírják, hogy with HDD not recommended.
    Ha már annyira baromi jól skálázódik az UE engine, hogy mobiltól PS-ig mindenre portolható, akkor belefér, hogy a háttértár sebességét illetően is jól skálázódik.

  • #54625216

    törölt tag

    válasz repvez #252 üzenetére

    "Egyébként meg nem értem, hogy a PC-t miért rendelték alá a konzolnak. oké, hogy a profit és az egységes hardver."

    Az egységes hardver nagyobb volumenben gyártható, ezért olcsóbb, így nagyobb közönséghez jut el = nagyobb piac = több profit. Nem elég indok?

    "DE egy konzol kb 5 évente ujjul meg vagy még több.
    Mpost nézzük meg hogy egy PC 5 év alatt mekkora változáson megy keresztül ."

    Ez nem előny, hanem hátrány. Lásd: egységes hardver.

    "A PC-n ugyan ugy el fog futni ugyan ilyen minöségben egy játék a kiadáskor, de 5 év mulva már sokkal jöbbat is ki tudnának belöle hozni, ha a fejlesztök a PC-t részesitenék elönybe és nem csak portolnák a konzolos gameket."

    Nem az a kérdés, hogy mit tudnak kihozni az aktuális csúcshardverből, hanem hogy mennyit tudnak eladni egy adott játékból.
    A csúcskategóriás PC-k ugyan - reményeink szerint - 5 éven belül lekörözik majd az új konzolgenerációt, de egy eleve zsugorodó piacon is csak a felhasználók töredékének lesz top PC-je, a többség örül majd, ha a beérik a konzolok szintjét és nem kell cserébe eladniuk a fél veséjüket.
    A kiadók hozam / kockázatban gondolkodnak. Márpedig a legkisebb kockázattal a legnagyobb hozamot úgy tudják elérni, ha konzolról portolnak PC-re, mert azzal érik el a legtöbb felhasználót, mégha a látvány kompromisszumos is ahhoz képest, amit a max. hardverből ki lehetne hozni.

    Egyedül a játék streamelés tudná valóban felborítani a mezőnyt, mert akkor nem a user hardverén múlik a játék minősége, hanem hogy a kiadó milyen hardverről streamel.
    Akkor végre a PC-sek és a konzolosok egységbe tömörülve köpködhetnek majd a streamelőkre. :DDD

Új hozzászólás Aktív témák