- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Nyomtató topik
- CES 2025: közeleg az AMD és az NVIDIA CES előadása
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kvantumpontos OLED monitorokkal bővült az ASUS ROG-os portfóliója
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MaUser
addikt
válasz #06658560 #101 üzenetére
Persze, de ilyen alapon akkor utcán is mellé kuplungolsz, stb. Ez nem indok. Kispókot meg ne hasonlítsuk már akár egy sima utcai Swift-hez. Keleti technika akkor is tönkrement ha nem csináltál semmit, hála a "precíz" gyártásnak. Nem értem ezt a fáradás mániádat, szerinted, ha egy sima twingo-t 72 órában nyúznak váltott sofőrökkel egy sima abs teszten, akkor majd pont egy 3 perces minirally futamot nem bír ki? Driftet ne keverd ide, ott a kocsi megindításához olyan technikákat használsz, amit pl. szlalomnál sohasem. Fogd az autód és látogass el egy ilyen rendezvényre, aztán majd folytassuk, hogy mekkora terhelés van ilyenkor....
NS: Azért érdemes hívni őket, mert rengetegszer csúsznak a honlap frissítésével, ahogy a live cam is fél/egy óránként frissít. Az ív száradását meg reggeli páralecsapódásra írtam, nyilván az eső, az már csak ilyen.
Gumikopás, fékkopás, fogyaztás nem szokványos, hisz versenypálya, az ember meg nem krúzolni megy fel rá.
Ha nem keresztben mész, akkor gumikopás érdemben a Schleifen az pont nincs, mert nem olyan az aszfaltja. GP Strecke-n vagy pl. itthon a Hungaroringen már más a helyzet. Schleifen az utcai gumi melegszik el kb. 3-4 kör alatt a terheléstől, de lekopni nem fog, ha időt mész és nem keresztbe állandóan.
Fékkopás? 8-10-szer fékezel egy amatőr futamon, a jobbak kevesebbet, van akinél kétszer látsz féklámpát egy kör alatt, annyira szépen kioptimalizálja a pályát magának (kisebb ccm-es gépeknél sokkal fontosabb, hogy tartsd a sebességet, mert kigyorsítani nem igen tudsz). Nálam az "utcai sportbetét" bír 30-40ekmt-t a futamokkal és kismillió pályanappal, rengeteg "spirited driving-gal" együtt. A gyári kerámia keverékes bírná valamivel tovább is, csak az pont az első fékezésnél még érezhetően gyengébb.
Fogyasztás meg nő, az egyértelmű, de nem lényegesen, mivel nem 1000km-eket mész a pályán. Jóval nagyobb költség a pályára oda-és-vissza út. Szóval továbbra sem látom azt a nagy költségeket, meg egyebeket. Harmadik évem kezdem az autómmal így, semmi, de semmi baja nem nincs, ami a versenyzésből jönne. A többi nyugati 2000 utáni stock gépnél is ez a helyzet.
''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- 7000 mAh fölé lőne a következő OnePlus Ace
- Digitális Állampolgárság Program
- Nyomtató topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Need for Speed Heat (PC, PS4, XO)
- CES 2025: közeleg az AMD és az NVIDIA CES előadása
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest