Hirdetés
- Autós kamerák
- Nem tudja garantálni a TSMC a tiltólistás cégek kizárását
- Új vertikális egeret dob piacra a Logitech
- Akciókamerák
- OLED monitor topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- Hardverbálák rakodása nélkül nincs hétvége
- Micro Four Thirds
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
MaUser
addikt
válasz
#06658560 #101 üzenetére
Persze, de ilyen alapon akkor utcán is mellé kuplungolsz, stb. Ez nem indok. Kispókot meg ne hasonlítsuk már akár egy sima utcai Swift-hez. Keleti technika akkor is tönkrement ha nem csináltál semmit, hála a "precíz" gyártásnak.
Nem értem ezt a fáradás mániádat, szerinted, ha egy sima twingo-t 72 órában nyúznak váltott sofőrökkel egy sima abs teszten, akkor majd pont egy 3 perces minirally futamot nem bír ki? Driftet ne keverd ide, ott a kocsi megindításához olyan technikákat használsz, amit pl. szlalomnál sohasem. Fogd az autód és látogass el egy ilyen rendezvényre, aztán majd folytassuk, hogy mekkora terhelés van ilyenkor....
NS: Azért érdemes hívni őket, mert rengetegszer csúsznak a honlap frissítésével, ahogy a live cam is fél/egy óránként frissít. Az ív száradását meg reggeli páralecsapódásra írtam, nyilván az eső, az már csak ilyen.
Gumikopás, fékkopás, fogyaztás nem szokványos, hisz versenypálya, az ember meg nem krúzolni megy fel rá.
Ha nem keresztben mész, akkor gumikopás érdemben a Schleifen az pont nincs, mert nem olyan az aszfaltja. GP Strecke-n vagy pl. itthon a Hungaroringen már más a helyzet. Schleifen az utcai gumi melegszik el kb. 3-4 kör alatt a terheléstől, de lekopni nem fog, ha időt mész és nem keresztbe állandóan.
Fékkopás? 8-10-szer fékezel egy amatőr futamon, a jobbak kevesebbet, van akinél kétszer látsz féklámpát egy kör alatt, annyira szépen kioptimalizálja a pályát magának (kisebb ccm-es gépeknél sokkal fontosabb, hogy tartsd a sebességet, mert kigyorsítani nem igen tudsz). Nálam az "utcai sportbetét" bír 30-40ekmt-t a futamokkal és kismillió pályanappal, rengeteg "spirited driving-gal" együtt. A gyári kerámia keverékes bírná valamivel tovább is, csak az pont az első fékezésnél még érezhetően gyengébb.
Fogyasztás meg nő, az egyértelmű, de nem lényegesen, mivel nem 1000km-eket mész a pályán. Jóval nagyobb költség a pályára oda-és-vissza út. Szóval továbbra sem látom azt a nagy költségeket, meg egyebeket. Harmadik évem kezdem az autómmal így, semmi, de semmi baja nem nincs, ami a versenyzésből jönne. A többi nyugati 2000 utáni stock gépnél is ez a helyzet.
Új hozzászólás Aktív témák
ph Különleges, egyedi fejlesztésű szimulátort mutatunk be, mely egy kreatív magyar csapat munkája.
- Samsung Galaxy Z Fold 6 512GB Ezüst Független
- ÚJ Asus TUF Gaming FX707 - 17.3"FHD IPS 144Hz - i7-13620H - 16GB - 1TB - RTX 4060 8GB- 2 év garancia
- MSI MAG B650 Tomahawk WIFI Alaplap
- MSI PRO B760-P DDR4 II Alaplap
- ÚJ AKKSI! W11 Dell XPS 15 9560 (I5-7300HQ, GTX 1050 4GB, 16GB RAM, 256GB M.2) - Teszt BESZÁMÍTÁS!!
- Prémium PC házak akár 20-40% kedvezménnyel eladók garanciával, számlával!
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE Z370 i7 8700 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Bowers-Wilkins Pi7 S2 (2195084)
- DOKKOLÓ BAZÁR! Lenovo, HP, DELL és egyéb más dokkolók (TELJES SZETTEK)
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A50/Samsung Galaxy A51/Samsung Galaxy A52/Samsung Galaxy A53
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest