Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #29 üzenetére

    A FreeSync 2 HDR egyedi a piacon. Semmi sem kínál hasonló feldolgozást HDR-re. Emiatt ennek azért van ára. A Microsoftnál elindult valami, hogy érdemes lenne magát a modellt szabványosítani. Ők is tudják, hogy mi a saját HDR pipeline-jük hibája, nem véletlenül használják az Xbox One-hoz az AMD-ét. Csak az a gond, hogy az AMD eléggé lassítja a folyamatokat, így hiába lenne benne az Intel és az NVIDIA, a szabványosítás még nagyon-nagyon messze van.
    Ugye itt az a gond, hogy az Intel és az NVIDIA már azzal is kiegyezne, hogy elérjék azt a szintet, amit a FreeSync 2 HDR ad, de az AMD továbbfejlesztést szeretne, és ezért folyamatosan adják be az ötleteket. Ezzel látszatra nincs baj, de minden beadott javaslatot megvitat a Microsoft, vagyis gyakorlatilag megy vele az idő, akkor is, ha az Intel és az NVIDIA elfogadja. Végeredményben jó, ha jobb szabványos megoldás születik, de amíg folyamatosan dobálja be a technikákat, addig ezt is-azt is megvitatják, és majd eltelik másfél év mire megegyeznek. Onnan pedig még egy év mire lesz implementáció egy új Windows 10 frissítésben. Addig pedig az AMD megoldásán kívül nincs semmi, ami csak megközelítőleg is hasonló minőséget adna.

    (#31) AtHoS: A FreeSync 2 HDR-nek drágább a hitelesítése, bár nyilván nem annyira, hogy az a monitorgyártókat padlóra küldje. A FreeSync 2 HDR emellett nem szabvány, bár nyilván a végső ár a monitorgyártón múlik. Ugyanakkor az egésznek vannak például licencköltségei a játékfejlesztők felé. Nem egzakt, de külön szerződéseket kell kötni azért, hogy az AMD vállaljon rá támogatást. Ha csak úgy beépíti a játékfejlesztő, akkor ugyan működni fog, de az esetleges problémáknál az AMD addig mossa kezeit, amíg a stúdió nem fizet. Emellett a FreeSync 2 HDR-ért a Microsoft fizet, hogy az Xbox One-ban ezt tudják alkalmazni, és ne kelljen a saját HDR pipeline-jukat használni. Ezért nincs lilás árnyalata az Xbox One-on a HDR tartalmaknak, szemben a PC-vel.

Új hozzászólás Aktív témák