- Milyen videókártyát?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- TCL LCD és LED TV-k
- Hobby elektronika
- Blu-ray lejátszók
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Intel Arc Battlemage B570/B580
Új hozzászólás Aktív témák
-
megint én
őstag
LOL, én meg amikor láttam ilyen szemcséket, azt hittem a VGA-m a szar...
-
X Factor
addikt
Imádom Abu ilyen jellegű cikkeit, mert az átlag laikus is rálátást nyerhet, ezeknek folyamatos olvasgatásával.
Make things work
-
Angel1981
veterán
"A DirectX 11 a Windows 7-ben került bevetésre még 2009 októberében. Azóta már 22 darab játékprogram használja a rendszer előnyeit, vagyis az adoptáció nagyon gyorsnak mondható"
Azért ezen mosolyogtam kicsit.
-
Kissjeno
tag
Na jól járnak a videókártya gyártók, jó pénzé kihozzák a 11.1-es kártyákat.
-
brian1987
tag
Én DX 12-ig nem váltok karit.
Am meg szerintem elég most a DX 11 is.Régi értékeléseim :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=brian1987
-
smkb
őstag
"Azóta már 22 darab játékprogram használja a rendszer előnyeit, vagyis az adoptáció nagyon gyorsnak mondható"
Ezen berittyentettem én is... Hány játék is jelenik meg átlagosan naponta (AAA, Indie, Pop Cap, kis stúdiók stb...)? Nem 1... vagyis akkor ez 1% alatt van..valóban kedvelt és sikeres, de legfőképp látványosan és észrevehetően adoptált a játékokban
-
cskamacska
addikt
No igen, kifejezetten O.o képet vágtam a mondat olvastán, Abu technokrata elragadtatása ezért meglátszik. (de addig jó nekünk míg szereti a munkáját )
A szomorú valóság ezzel szemben az, hogy a Wikipédia DX10/10.1/11 listája szerint az elmúlt 4 évben a játékok csak elenyésző része lépett túl a DX9-es megkötéseken, és általában akkor sem mutattak fel semmi többet pár csoffadt fény-árnyék effektnél.
Nekem leginkább az Assassins Creed esete tetszett, ahol az első rész kapott még DX10.1 javítást is, ehhez képest a folytatások már simán DX9-ben lettek portolva PC-re.[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
ftc
nagyúr
válasz cskamacska #12 üzenetére
Még 1 darabig lesz DX9 sajnos....A következő szint ugrás akkro lesz mikor a konzolokban is erősebb GPU lesz
-
Angel1981
veterán
Most viccen kívül; lesz egyáltalán DX 12?
Illetve lenne értelme?ftc: +1
Azért remélem, hogy kb. 2 év, és itt lesz az X360 és PS3 utódja...
Egyébként akkor sem biztos, nagy örömünk lesz nekünk, PC-seknek, ha a játékok nagy része továbbra is ilyen hanyag konzolport lesz...[ Szerkesztve ]
-
flugi
tag
csak én nem látok különbséget a két kép között a quadmergeriq.jpg képen?
-
eziskamu
addikt
válasz Angel1981 #14 üzenetére
Hát ha át akarnak lépni Raytrace eljárásra, akkor biztosan
Az lenne a jó ha a dx11 utódai inkább a (pl a cikkben említett) hibajavításokra koncentrálnának, de ugye ezügyben a Microsofton kívűl valamennyire a gyártó is illetékes, de azért az Unified Shader korában nem tudom mennyire kell az említett problémához is hardveres támogatás (kivéve ha a sebeségre erősen negatívan hatna a szoftveres módosítás), és mennyire hajlandóak egyáltalán szoftveresen javítani a gyártók ezen dolgokat, vagy a piaci érdekek miatt új dx11.1-es kártyákkal jönnek elő (mint ahogy eddig is történt)
Mondjuk mondom ezt tök laikusként, és tudom egy GPU nem csak shaderekből áll és azok képességei is nagyban eltérhetnek. -
aDamker
aktív tag
Ugy latom, itt paran nincsenek tisztaban a jatekok fejlesztesi idejevel. Csakis a nagy kiadok engedhetik meg maguknak, hogy egy tech teamet alakitva, csak a grafikus engine fejlesztesere dolgoztassanak programozokat. Akinek nincs ra penze, azoknak nagyon rizikos lehet az uj engine fejlesztese idoben, es nem mindenki vallalja be pont ezert. Ezenfelul plusz munka az, hogy a programnak minel nagyobb celkozonseget kell elernie,mert ha csak a windows 7 es dx11es kartyaval rendelkezoket fogjuk meg, akkor azon emberek joreszet akik nem rendelkeznek a celhardverekkel, vagy software-el, azokat kizarjuk a fizeto kozonsegbol. Ez uzletileg rossz strategia sztem.
-
veterán
Azt hittem, valami eget rengető hibára gondoltál, de hogy az a kis légypiszok... fel sem tűnik futó alkalmazásnál, nem hogy a VGA-t meggyanúsítsam azzal, hogy rossz.
Amúgy jó az a Dx9 még. Nem tudom, sokan mit néznek játék közben, de én a játékot játszani szoktam, márpedig a F.E.A.R. 3 is igen jó lett és a Crysis 2 is Dx9-ben.
[ Szerkesztve ]
-
ndavid
tag
válasz Typhoon47 #19 üzenetére
Éppen ez a lényeg, h nem látsz különbséget a képminőség nem romlik észrevehetően, viszont kevesebb munkával jár az előállítása:
"[a lényeg] ... hogy a négyes pixelblokkokon dolgozó grafikus processzorok kevesebb felesleges ellenőrzést hajtsanak végre a háromszögek vizsgálatánál. [...] a grafikonon látható, hogy jelentős az előrelépés az összevonás nélküli megvalósításhoz képest, és a képminőségben sem vehető észre minőségromlás."[ Szerkesztve ]
Don't panic!
-
RyanGiggs
őstag
Szerintem is teljesen tökéletes mind a két játék grafikája!!
Ehhez a DX11.1-hez csak annyit, hogy akkor jöhetnek a 11.1-es vga karik is!
Aztán meg persze a DX12-esek is....!!
Mondjuk én eleve azt hittem hogy a Win8-al már érkezik a DX12!
De nem, fussunk még egy kört, elöbb persze legyen DX11.1 na majd aztán 12![ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez a lényeg. A szöveg leírja, hogy a quad-merging gyorsít miközben a minőségben nem igazán lehet változást észrevenni.
(#5) Angel1981: Az adoptáció sebességét tekintve a DX11 a leggyorsabban alkalmazott API a történelemben. A megjelenése óta 21 hónap telt el, és ez 22 játékot eredményezett. Semelyik API nem terjedt ilyen gyorsan.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
JetiRulez
őstag
Ez az újítás minden bizonnyal hasznos lesz, ha felesleges számításokat drasztikusan csökkenti. Az utolsó képnek viszont értelmét nem látom, ugyanis az égadta világon semmilyen minőségbeli különbséget nem lehet észrevenni a 2 figura között.
Életemben nem is játszottam még DX9-nél fejlettebb játékkal. Majd lesz rá alkalmam...majd.
"Nem tudom, hányas a kabát nekem, Kakaógengszter rég a nevem, mint az a napközis, ki jól lakott..."
-
DemonDani
addikt
válasz RyanGiggs #23 üzenetére
El tudom képzelni hogy a DX11.1 legnagyobb előnye az lesz, hogy eladhatóvá teszik az új grafikus kártyákat vele... Business Is Business
(#24) Abu85
Nekünk soha semmi nem kell ami nem lassítja hanem gyorsítja a gameket... csak nézz körül.
DX11 is lehetne gyorsabb mint a DX9es gamek, ha a képminőség hasonló szinten marad, de betesznek egy rakat olyan effektet ami megkönnyíti az életüket aztán kész, mehet is a DX11 plecsni mert csoda szép a dinamikus árnyék 1 esetre emlékszek mind a mai napig (nem ez az egy van) az a csodás Assasins Creed, aminek tudjuk jó, mi lett a vége...[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
#93794560
törölt tag
Őszintén szólva, engem a sima DX11 sem érdekelt, nemhogy az új. Csak néhány régebbi játékkal szoktam játszani, DX10-esből is csak egy játékkal játszottam. Emiatt biztos nem fogok új VGA-t venni.
-
Cyberpunk
félisten
És gondolom a DX11.1 az nem megy majd a DX11-es kártyákkal
Hope was the right choice, and it always will be.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Cyberpunk #32 üzenetére
Miért ... mire számítottál?
(#28) DemonDani: A Skyrim ilyen lesz pl. Ott a DX11-et csak gyorsításra használják fel a fejlesztők.
(#31) RyanGiggs: Szerintem az AMD GCN architektúrája DX11.1 lesz. Ezt az is alátámasztja, hogy az MS is számos Tahiti GPU-t kapott a Fusion Dev. Summit után. Nekik szvsz a felület tesztelésére kell. Ha nincsenek is kész a végleges speckók, akkor is van már valami draft specifikálás, ami segít a GPU-kba való beépítésben.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz RyanGiggs #34 üzenetére
Ha vannak Draft speckók akkor simán elképzelhető. De azt tudjuk, hogy a HD 7000 sorozatban lesz GCN, VLIW4 és VLIW5 GPU is, szóval a DX11.1 támogatása csak a GCN-en belül várható. Általánosan kizártnak tartom, hogy a régi VLIW rendszereket átdolgozzák a DX11.1-ért.
Az új GPU architektúráról ennyit tudunk: [link] - Ebből már látszik, hogy az LDS 64 kB-ra nőtt, holott a DX11-ben 32 kB a követelmény. Nyilván valamiért nem a régi speckókat követi.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Eddie141
senior tag
Nem tudnék olyan kulturált kifejezést találni, ami illene az érzéseimre. Be k@phatj.. De komolyan. Pénzhajhász banda.
Lassan megint ott fogunk tartani, hogy egy konzol jobb befektetés lesz, mert van akinek fél év után kellene leváltania a teljesen új gépét. Fárasztó. -
DemonDani
addikt
Persze most még ez a hivatalos álláspont, de majd jön, hogy óó ez egy nagyon jó effekt ez kell bele mindenképpen, vagy háát még sem olyan jó, valamelyik cég érdekeit nem szolgálja túlságosan, inkább kukázzuk, túl sokba kerül
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
félisten
-
X Factor
addikt
-
robyeger
addikt
szerintem elég ciki lenne az AMD-nek, ha az új Trinity APU-ja nem támogatná a DX11.1-et, szerinted nem?
Keresem a 9th Company: Roots Of Terror játék magyar feliratos változatát,mindenféle megoldás érdekel; Intel Pentium-D940/''C1''stepping/ (1.3V-200x16) @ (1.43V-333x12) 4Ghz
-
RyanGiggs
őstag
Ha azt vesszük lehet hogy fogja tudni.
Viszont ha azt nézzük, sok értelme még nincsen,hisz csak a hardware után
1 évvel érkezik a szoftware (Win8), ami tudja majd kezelni,és
onnan még ki tudja hány hónapot kell várni majd a DX11.1-es játékokra!?
Tehát ha a business-t nézzük, akkor annak van értelme ha a HD8xxx-as
széria támogatja majd csak a DX11.1-et!
Persze minden nézőpont kérdése.
Nekünk felhasználóknak az lenne a legjobb, ha már a HD7xxx-es széria
tudná a DX11.1-et, mivel mire oda kerül a sor, hogy használható lesz,
addigra úgy lemegy az ára hogy szinte "mindenki" meg tudja majd venni. -
Misua
senior tag
Most hogy 'Tisztaszoftver' programnak vége, kevesen fognak egyből áttérni az új windowsra mint annó...mert win 7 verhetetlen
-
mrhitoshi
veterán
Ráncfelvarrás, de szerintem a dx12 lesz majd az igazi , ami szerintem akkor fog jönni, mikor a következő generációs konzolok.
PS4
-
[CS]Blade2
addikt
Szerintem teljesen mindegy, hogy DX9-es DX10-es, DX10.1-es, DX11-es, vagy DX11.1-es kártyával futtatod a DX9-es vagy papíron nagyobb verziójú, de k. csak DX9-es kódokat tartalmazó alkalmazást.
Az egész arra megy ki a DX9-ről DX10-re váltás óta, hogy a userek hamarabb lecseréljék a kártyát egy újra.
-
Számomra, az a baj ezzel, hogy a mind a mai napig a Crysis vezeti a grafikai ranglistát, és mindezt dx9-el... Akkor miről is beszélünk?
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Direct One (műholdas és online TV)
- Energiaital topic
- PlayStation 5
- Milyen videókártyát?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Asus rog strix 1080 ti oc
- BESZÁMÍTÁS! ASUS DUAL OC RX 6750 XT 12GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Gaming OC RX 6750 XT 12GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! nVidia Founders RTX 3070 Ti 8GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Sapphire Nitro+ RX 6900 XT 16GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest