- Panorámás, E-ATX-es toronyház a Thermaltake-től, akár "lopakodó" alaplapokhoz is
- Sokrétű segédkijelzővel gyarapodott a Corsair portfóliója
- Többféle belsővel jönnek a Kysona 50 gramm alatti, akciós egerei
- Világelső, 321 cellarétegű QLC-s 3D NAND-ot hozott az SK Hynix
- USB portok garmadája az ASRock AMD-s alaplapján
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- UHD filmek lejátszása
- Mini-ITX
- SSD kibeszélő
- Apple MacBook
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Az előírások megszegése miatt éghet le egyes alaplapokon a Socket AM5 foglalat
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az OpenGL állapota a lényeg, a driveres dolog csak extra. Az eredeti cikk azt is leírja, hogy az NV nem teljesen dolgozik szabványosan, így a legtöbb hiba az AMD-nél is ebből ered, mert ők meg követik a szabványt. Ez már eleve egy probléma, mert mindegyik drivercsomaghoz írni kell olyan leképzőt, ami stabil.
Mindenkinél fel van sorolva a negatívum és mindenkinél nagyon komoly. Az NV-nél például a segítségük nélkül nem tudod megírni a programot. Az AMD-nek van erre fejlesztőkörnyezete, de a driver miatt akkor is kell a segítségük. Az Intelre meg másfél év kell, mire írsz működő leképzőt.
Ez a teljes rendszer egy összekuszált összeomlott kódhalmaz. Rakjanak bele pénzt? Mégis miben segít az? -
Fiery
veterán
Nekem csak az OpenCL driverekre es compilerekre van eleg jo ralatasom, de az alapjan is az AMD-nel van a feketepont es az nVIDIA-nal a pirospont. Az AMD-nek mar honapokkal ezelott lejelentettunk egy eleg komoly OpenCL bugot, ami minden VLIW architekturas ATI/AMD GPU-t erint, de csak a 14.xx (idei) Catalystoknal jelentkezik. Azota is bugosak a driverek, a 14.4 WHQL is bugos. Ennyit a csodalatos AMD-rol. Csinalnak egy qrva jo hardvert (GCN), csak nem tudnak melletenni egy igazan jo drivert
Persze siman lehet, hogy az AMD eroforrasait a Mantle es HSA fejlesztesek kotik le, nem marad ido az OpenGL/OpenCL-re. Ami szomoru, hiszen a jelenben is elni kellene, nem csak a jovonek fejleszteni folyamatosan.
Csak hogy ON is legyek... Ha ennyire nagy szivas a jatekfejlesztes a gyartofuggetlen platformokra (OpenGL, DX11), akkor tenyleg lehet hogy egyszerubb lenne minden GPU-gyartonak sajat API-t fejlesztenie. Onnantol kezdve nincs rinya, mindenki sutogesse a sajat pecsenyejet. A felhasznalok meg nagyon jol jarnanak vegeredmenyben, hiszen ezzel siman lehetne platformfuggetlen jatekokat is fejleszteni. Mindenki eldonthetne, hogy Windowson vagy Linuxon vagy epp Androidon jatszik. Az tuti, hogy a Valve tapsikolna oromeben
Új hozzászólás Aktív témák
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 3600 / GTX 1080 8GB / 32GB DDR4 / 512 SSD!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro Max 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2107, 100% Akkumulátor
- 3DKRAFT.HU - 3D NYOMTATÁS - AZONNALI ÁRAJÁNLAT - GYORS KIVITELEZÉS - 490+ POZITÍV ÉRTÉKELÉS
- Új és újszerű 15"-16" Gamer, irodai, üzleti, készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
- Apple iPhone 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest