Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fiery

    veterán

    válasz emvy #30 üzenetére

    Nekem csak az OpenCL driverekre es compilerekre van eleg jo ralatasom, de az alapjan is az AMD-nel van a feketepont es az nVIDIA-nal a pirospont. Az AMD-nek mar honapokkal ezelott lejelentettunk egy eleg komoly OpenCL bugot, ami minden VLIW architekturas ATI/AMD GPU-t erint, de csak a 14.xx (idei) Catalystoknal jelentkezik. Azota is bugosak a driverek, a 14.4 WHQL is bugos. Ennyit a csodalatos AMD-rol. Csinalnak egy qrva jo hardvert (GCN), csak nem tudnak melletenni egy igazan jo drivert :( Persze siman lehet, hogy az AMD eroforrasait a Mantle es HSA fejlesztesek kotik le, nem marad ido az OpenGL/OpenCL-re. Ami szomoru, hiszen a jelenben is elni kellene, nem csak a jovonek fejleszteni folyamatosan.

    Csak hogy ON is legyek... Ha ennyire nagy szivas a jatekfejlesztes a gyartofuggetlen platformokra (OpenGL, DX11), akkor tenyleg lehet hogy egyszerubb lenne minden GPU-gyartonak sajat API-t fejlesztenie. Onnantol kezdve nincs rinya, mindenki sutogesse a sajat pecsenyejet. A felhasznalok meg nagyon jol jarnanak vegeredmenyben, hiszen ezzel siman lehetne platformfuggetlen jatekokat is fejleszteni. Mindenki eldonthetne, hogy Windowson vagy Linuxon vagy epp Androidon jatszik. Az tuti, hogy a Valve tapsikolna oromeben :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák