Új hozzászólás Aktív témák
-
mzso
veterán
Már hónapok óta megjelent a játék. Volt róla írás itt a prohardveren? Én nem találok.
Van egy írás a megvilágítási modelljéről a gamasutra-n: http://www.gamasutra.com/view/news/286023/Graphics_Deep_Dive_Cascaded_voxel_cone_tracing_in_The_Tomorrow_Children.php
(Még nem olvastam el)Ránézésre nem valami lenyűgöző. Valami ocsmány effekt van ráhúzva az egészre. Pl kb minden homályban van a képernyő kellős közepét leszámítva.
-
pakriksz
őstag
nehéz bizony. Ez elmegy gpu-n, de játékra nem elég. Tudod szinte minden elmegy mindenen, nem újdonság ez.
Volt régen olyan hogy szoftverrender, na az csak CPU-n ment... csak hát jött a GPU és azon úgy ment hogy szebb/részletesebb grafika is belefért.
Tehát lehet kapálógéppel is motorozni, de jobb motorral -
sz.balazs.95
veterán
Pikmin, te vagy az?
-
-
sayinpety
tag
Lehet voxel cone tracing PCn. A Mantle teljesen alkalmas a cascaded 3D texturing implementalasara. A Sony csak round tripekkel noveli a sebesseget, a helyukben en is ezt tennem, am ezek nem szuksegesek. Ugyanakkor az enginet erre epitettek, PCre igy valoban nem lehet athozni.
Szerintem a D3D11re sem lehetetlen egy butabb voxel cone tracing. A tiled resources alkalmas ra, am sokkal rosszabb hatasfokkal mint a Mantle. PCn ket tenyezo akadalyozza a voxel cone tracinget jatekban. 1. Tul sok R&D kell es D3Dre nem koltenek a kiadok. 2. Nem tudjuk hogyan mukodnek az Nvidia hardwarek.
A techdemo mas mint egy jatek. Teljesen mas a testprofile. Ha nem tudjuk garantalni a mukodest, nem engedejezhetjuk az instabil effektet. D3D11ben nagyon nehez stabil es complex effekteket segitseg nelkul fejleszteni. Tul sok elrejtett tenyezo van, amit a profiler nem lat, tovabba csak az Intel, AMD hardwarek dokumentaltak es az Nvidia hardwarekre mar nem lehet jol optimalizalni. Ha Nvidiara letiltjuk az effektet, mi leszunk a hibasak, inkabb nem is fejlesztunk complex algoritmusokat PCre. A D3D12 sem valtoztat ezen. Tobb lehetosegunk lesz, am az Nvidia dokumentacioi igy is hianyoznak, ez a legnagyobb hatraltato tenyezo. -
jacint78
addikt
Ennél alkalmatlanabb játékot vagy mi ez, nem is találhattak volna demózásra. Valami élethű terep kellett volna dzsungelben
-
Jack@l
veterán
válasz
#65675776 #28 üzenetére
Nehéz a hívőknek almagyarázni, amihez fogal körömmel ragaszkodnak...
Volt benne mozgó gömbös verzió, sőt vagy 30 forgó, fénykibocsátós kockás demót is néztem a saját gépemen...
Ugye ez se dinamikus, hamár?
https://www.youtube.com/watch?v=Z1o_CCHhBTQMért köt belém mindig mindehol a ph vörös osztaga?
-
exedoc
senior tag
PC-re ez nem fog menni. Amint megváltozik valami, fény mozog, objektum mozog, és eezek kölcsonhatását realtime-ba számolni kell, ergo dinamikus lesz, az PC-n egy komplexebb jelenetnél egyenlő egy jó nagy crash-el. Sajnos ez van.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mondta Sweeney, hogy nem volt stabil. Konzolra még tudta volna oldani, de az UE4 célpiaca a mobil és a PC. A konzol nem fókusz számukra.
Azzal amúgy tényleg nem lehet mit kezdeni, ha összeomlik az SVO és kikapcsol a megvilágítás. A Sony sem SVO-t használ. Nekik is ugyanaz lenne vele a gondjuk.
-
Jack@l
veterán
válasz
bbTamas77 #24 üzenetére
Nagyon ügyesen bemagoltad a mantrát, és gondolkodni vajon mikor fogsz rajta?
Ott a video, láthatod milyen szépen futott két éve egy gtx680-on a demo. PS4-ből meg kivették, mert
"Sparse Voxel Octree Global Illumination (from the PC demo) IS NOT running on the Playstation 4 hence lighting differences." -
bbTamas77
aktív tag
engine-ből nem e véletlenül a gyenge konzolok miatt vették ki ezt a feature-t
Nem gyengék a konzolok. Ehhez a funkcióhoz koherens memória kell, amelyben GPU és a GPU egységes címtérben tudják olvasni egymás adatait, ennek a leképzéséhez pedig PC-n rengeteg adatot kéne ide-oda másolgatni.
Nem igazán a nyers erővel van itt a gond, hanem mert a PC felépítése alkalmatlan erre, ráadásul ott nincs egységes platform.
Persze a Sony vígan bemutathatja, hogy megy az PS4-en voxel cone tracing, egyszerűen ezért, mert célhardver, egy hardverre kell egy optimalizálni, ha kell egészen assembly-ig is letudnak menni, és nem utolsó sorban egységes memóriacímtér van, ami ehhez már szinte alap.
-
Jack@l
veterán
http://blog.icare3d.org/2012/06/unreal-engine-4-demo-with-real-time-gi.html
UI: ajánlom figyelmedbe a video descriptionjét:
https://www.youtube.com/watch?v=n3m1IGEQdgo -
Kristof93
senior tag
Csak a gpu-n problemas lenne megoldani, de ma mar szinte minden pc-ben ott az igp a diszkret vga mellett. DX12-vel ugyis felszabadul egy csomo cpu eroforras, ra lehetne bizni a gi-t az apura, majd az eredmenyt hozzaadja a gpu a vegso kepkockahoz.
AMD platformmal ez biztosan nem lenne problema. intel+nv/amd mar lehet nehezebb lenne.
-
Jack@l
veterán
Azt azért remélem vágod, hogy a terület nem igazán számít neki...
Nem fogok veled ezen vitázni, ha azt akarod hinni, hogy pc-n lehetetlen összehozni ezzel egy nagy játékot, úgyis azt fogod.
A vicces, hogy már 2011-ben ezzel demóztak. Az egész technológia csak szemfényvesztés, már jóval előrébb tartanak a voxel-cone -nál -
bbTamas77
aktív tag
Azért a végeredmény nem lett annyira ütős.
-
Jack@l
veterán
Utolsó bekezdés apu ajnározós részéhez:
Talán ez jobban szemlélteti az elavult pc-n hogyan is fut egy ilyen (meg magát a voxel cone tracinget is).
https://www.youtube.com/watch?v=EHaSzQTjlik
https://www.youtube.com/watch?v=4-KSMRjUqGU
GPU: 7870 -
M.A.Z.
aktív tag
válasz
bitblueduck #5 üzenetére
-
mzso
veterán
válasz
bitblueduck #5 üzenetére
Nem. Eddig sem ment HTML5-ben. Azt mondják az oldalnak kell engedélyeznie, de sok helyen elfelejtkeznek róla. (Itt is.)
-
mzso
veterán
A végén még valami hasznát veszi az integrált CPU/GPU-nak.
Végre valami GI terén. Ez az egy nagy lépcsőfok nagyon kell a játékok valószerű megjelenéséhez. Manapság igen keveset fejlődnek. Leginkább csak egyre részletesebb műanyagnak hat a fejlődés. -
Kristof93
senior tag
válasz
bitblueduck #5 üzenetére
Erre van szukseged: https://chrome.google.com/webstore/detail/disable-youtube-html5-pla/enmofgaijnbjpblfljopnpdogpldapoc/related?hl=en
-
bitblueduck
senior tag
Most már soha nem lehet kirakni a videókat teljes képernyőre chrome-ból a PH lapcsalád oldalain?
Win7 Ultimate sp1, x64
Chrome Version 36.0.1985.143 m -
Kristof93
senior tag
Nagyon igeretesnek tunik, remelem hogy komplexebb jeleneteknel is eleg gyors marad, nem csak ilyen minimalista latvanyvilaggal.
Uncharted 4-ben nem lenne rossz... Es pc-n sem, hatha crytek osszeszedi magat es megcsinalja. -
stratova
veterán
válasz
cipofuzo87 #1 üzenetére
Egyetértek. Ennek gyengébbre sikeredett techdemó érzete van. A GI tényleg jól néz ki, de a modellek és az animáció eléggé kezdetlegesnek hat, bár ha ötletes a játék még akár jó is lehet.
-
pakriksz
őstag
válasz
cipofuzo87 #1 üzenetére
ágyúval lő a robotra, nem rakéta az.
Egyébként nagyon durván néz ki, olyan mintha kifaragták volna az egészet műanyagból, és lekamerázták volna.
És maga a játék is eléggé betegnek tűnik -
cipofuzo87
tag
nagyon előremutató technológia, de maga a végeredmény nagyon gyenge minőségű, mondhatni, ezért kár volt elkezdeni a fejlesztést. Amikor a robotra megy a rakéta, akkor a rakéta lángcsóvája meg sem világítja a robotot, még akkor sem, amikor már a közvetlen közelében van. Pedig elméletileg erre jó a raytrace, de ehhez még raytrace sem kell.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ph Az ICE Team által kifejlesztett megoldás rendkívül jó minőségű globális illuminációt tesz lehetővé.
- Apple Watch Nike S6 44mm Space Gray LTE, ajándék új szíjakkal, üvegfóliával és ütésálló tokkal!
- BenQ MW523 3D DLP Projektor, 3000 ANSI lumen, 143 óra üzemidő + 2db 3D szemüveg + Ingyen posta
- 16" macbook pro m1pro.
- (új, bontatlan) Kingston 8GB DDR4 3200Mhz CL22 (Foxpost:+1400Ft)
- Új állapotú ASUS TUF Gaming A15 FA507NU - Ryzen 5 7535HS, 15.6FULL HD 144Hz, 1TB SSD, 32GB
- Gamer / irodai szék noblechairs ICON TX
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G6 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A70/Samsung Galaxy A71/Samsung Galaxy A72
- AKCIÓ! MSI Z690 i7 12700K 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Phanteks P600S Cooler Master 750W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest