Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
mzso
veterán
Már hónapok óta megjelent a játék. Volt róla írás itt a prohardveren? Én nem találok.
Van egy írás a megvilágítási modelljéről a gamasutra-n: http://www.gamasutra.com/view/news/286023/Graphics_Deep_Dive_Cascaded_voxel_cone_tracing_in_The_Tomorrow_Children.php
(Még nem olvastam el)Ránézésre nem valami lenyűgöző. Valami ocsmány effekt van ráhúzva az egészre. Pl kb minden homályban van a képernyő kellős közepét leszámítva.
-
pakriksz
őstag
nehéz bizony. Ez elmegy gpu-n, de játékra nem elég. Tudod szinte minden elmegy mindenen, nem újdonság ez.
Volt régen olyan hogy szoftverrender, na az csak CPU-n ment... csak hát jött a GPU és azon úgy ment hogy szebb/részletesebb grafika is belefért.
Tehát lehet kapálógéppel is motorozni, de jobb motorralTroll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
sz.balazs.95
veterán
Pikmin, te vagy az?
Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.
-
-
sayinpety
tag
Lehet voxel cone tracing PCn. A Mantle teljesen alkalmas a cascaded 3D texturing implementalasara. A Sony csak round tripekkel noveli a sebesseget, a helyukben en is ezt tennem, am ezek nem szuksegesek. Ugyanakkor az enginet erre epitettek, PCre igy valoban nem lehet athozni.
Szerintem a D3D11re sem lehetetlen egy butabb voxel cone tracing. A tiled resources alkalmas ra, am sokkal rosszabb hatasfokkal mint a Mantle. PCn ket tenyezo akadalyozza a voxel cone tracinget jatekban. 1. Tul sok R&D kell es D3Dre nem koltenek a kiadok. 2. Nem tudjuk hogyan mukodnek az Nvidia hardwarek.
A techdemo mas mint egy jatek. Teljesen mas a testprofile. Ha nem tudjuk garantalni a mukodest, nem engedejezhetjuk az instabil effektet. D3D11ben nagyon nehez stabil es complex effekteket segitseg nelkul fejleszteni. Tul sok elrejtett tenyezo van, amit a profiler nem lat, tovabba csak az Intel, AMD hardwarek dokumentaltak es az Nvidia hardwarekre mar nem lehet jol optimalizalni. Ha Nvidiara letiltjuk az effektet, mi leszunk a hibasak, inkabb nem is fejlesztunk complex algoritmusokat PCre. A D3D12 sem valtoztat ezen. Tobb lehetosegunk lesz, am az Nvidia dokumentacioi igy is hianyoznak, ez a legnagyobb hatraltato tenyezo. -
jacint78
addikt
Ennél alkalmatlanabb játékot vagy mi ez, nem is találhattak volna demózásra. Valami élethű terep kellett volna dzsungelben
type your text here..
-
Jack@l
veterán
válasz #65675776 #28 üzenetére
Nehéz a hívőknek almagyarázni, amihez fogal körömmel ragaszkodnak...
Volt benne mozgó gömbös verzió, sőt vagy 30 forgó, fénykibocsátós kockás demót is néztem a saját gépemen...
Ugye ez se dinamikus, hamár?
https://www.youtube.com/watch?v=Z1o_CCHhBTQMért köt belém mindig mindehol a ph vörös osztaga?
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
exedoc
senior tag
PC-re ez nem fog menni. Amint megváltozik valami, fény mozog, objektum mozog, és eezek kölcsonhatását realtime-ba számolni kell, ergo dinamikus lesz, az PC-n egy komplexebb jelenetnél egyenlő egy jó nagy crash-el. Sajnos ez van.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mondta Sweeney, hogy nem volt stabil. Konzolra még tudta volna oldani, de az UE4 célpiaca a mobil és a PC. A konzol nem fókusz számukra.
Azzal amúgy tényleg nem lehet mit kezdeni, ha összeomlik az SVO és kikapcsol a megvilágítás. A Sony sem SVO-t használ. Nekik is ugyanaz lenne vele a gondjuk.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
válasz bbTamas77 #24 üzenetére
Nagyon ügyesen bemagoltad a mantrát, és gondolkodni vajon mikor fogsz rajta?
Ott a video, láthatod milyen szépen futott két éve egy gtx680-on a demo. PS4-ből meg kivették, mert
"Sparse Voxel Octree Global Illumination (from the PC demo) IS NOT running on the Playstation 4 hence lighting differences."A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
bbTamas77
aktív tag
engine-ből nem e véletlenül a gyenge konzolok miatt vették ki ezt a feature-t
Nem gyengék a konzolok. Ehhez a funkcióhoz koherens memória kell, amelyben GPU és a GPU egységes címtérben tudják olvasni egymás adatait, ennek a leképzéséhez pedig PC-n rengeteg adatot kéne ide-oda másolgatni.
Nem igazán a nyers erővel van itt a gond, hanem mert a PC felépítése alkalmatlan erre, ráadásul ott nincs egységes platform.
Persze a Sony vígan bemutathatja, hogy megy az PS4-en voxel cone tracing, egyszerűen ezért, mert célhardver, egy hardverre kell egy optimalizálni, ha kell egészen assembly-ig is letudnak menni, és nem utolsó sorban egységes memóriacímtér van, ami ehhez már szinte alap.
-
Jack@l
veterán
http://blog.icare3d.org/2012/06/unreal-engine-4-demo-with-real-time-gi.html
UI: ajánlom figyelmedbe a video descriptionjét:
https://www.youtube.com/watch?v=n3m1IGEQdgo[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Senki nem mondta, hogy ennyit tud. Viszont az se mondta senki, hogy az UE4 engine-ből nem e véletlenül a gyenge konzolok miatt vették ki ezt a feature-t...
Két éve még vígan demóztak pc-vel.A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Kristof93
senior tag
Csak a gpu-n problemas lenne megoldani, de ma mar szinte minden pc-ben ott az igp a diszkret vga mellett. DX12-vel ugyis felszabadul egy csomo cpu eroforras, ra lehetne bizni a gi-t az apura, majd az eredmenyt hozzaadja a gpu a vegso kepkockahoz.
AMD platformmal ez biztosan nem lenne problema. intel+nv/amd mar lehet nehezebb lenne.
-
Jack@l
veterán
Vagy nem...
De hátha elkerülte az a két video a figyelmed amit linketlem, remélem ez elég dinamikus.
https://www.youtube.com/watch?v=1pjupG1YPgE
Van belőle tölthető demo is.A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
pakriksz
őstag
nem a terület számít, hanem hogy milyen bonyolult a scene... de valószínűleg egy normális játék nagyobb területénél nem lesz egyszerűbb, a jelenet, hanem éppen hogy bonyolultabb...
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Csak amint megmozdul valami vége. Ezért fuccsolt be az UE4-nek ez a projektje. Pedig évekig fejlesztették. Egyszerűén még nem lehetséges, dinamikus objektumukkal normálisan megoldania PC-n.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Azt azért remélem vágod, hogy a terület nem igazán számít neki...
Nem fogok veled ezen vitázni, ha azt akarod hinni, hogy pc-n lehetetlen összehozni ezzel egy nagy játékot, úgyis azt fogod.
A vicces, hogy már 2011-ben ezzel demóztak. Az egész technológia csak szemfényvesztés, már jóval előrébb tartanak a voxel-cone -nál[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
pakriksz
őstag
1 szoba persze. Csak kicsit nagyobb területen kéne ugyanezt összehozni, hogy techdemon kívül másra is használható legyen.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Jack@l
veterán
"Mindemellett ennek a rendszernek a hardveres alapja a mély integráció, vagyis PC-n rendkívül kevés hardveren lenne üzemképes"
Erre a * reagáltam. Láthatólag egy közepes pc-n is vígan elfut jópár fényforrással.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
bbTamas77
aktív tag
Azért a végeredmény nem lett annyira ütős.
-
pakriksz
őstag
olvastad te azt hogy nem lehet? A cikkben is bennevan, a közös memória azért jó, mert a részfeladatokat a legmegfelelőbb hardveregységen lehet végrehajtani... Nem azért mert csak így lehet, hanem azért mert így optimális...
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Jack@l
veterán
Utolsó bekezdés apu ajnározós részéhez:
Talán ez jobban szemlélteti az elavult pc-n hogyan is fut egy ilyen (meg magát a voxel cone tracinget is).
https://www.youtube.com/watch?v=EHaSzQTjlik
https://www.youtube.com/watch?v=4-KSMRjUqGU
GPU: 7870[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
M.A.Z.
aktív tag
válasz bitblueduck #5 üzenetére
-
mzso
veterán
válasz bitblueduck #5 üzenetére
Nem. Eddig sem ment HTML5-ben. Azt mondják az oldalnak kell engedélyeznie, de sok helyen elfelejtkeznek róla. (Itt is.)
-
mzso
veterán
A végén még valami hasznát veszi az integrált CPU/GPU-nak.
Végre valami GI terén. Ez az egy nagy lépcsőfok nagyon kell a játékok valószerű megjelenéséhez. Manapság igen keveset fejlődnek. Leginkább csak egyre részletesebb műanyagnak hat a fejlődés. -
Kristof93
senior tag
válasz bitblueduck #5 üzenetére
Erre van szukseged: https://chrome.google.com/webstore/detail/disable-youtube-html5-pla/enmofgaijnbjpblfljopnpdogpldapoc/related?hl=en
-
bitblueduck
senior tag
Most már soha nem lehet kirakni a videókat teljes képernyőre chrome-ból a PH lapcsalád oldalain?
Win7 Ultimate sp1, x64
Chrome Version 36.0.1985.143 mAn open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
-
Kristof93
senior tag
Nagyon igeretesnek tunik, remelem hogy komplexebb jeleneteknel is eleg gyors marad, nem csak ilyen minimalista latvanyvilaggal.
Uncharted 4-ben nem lenne rossz... Es pc-n sem, hatha crytek osszeszedi magat es megcsinalja. -
stratova
veterán
válasz cipofuzo87 #1 üzenetére
Egyetértek. Ennek gyengébbre sikeredett techdemó érzete van. A GI tényleg jól néz ki, de a modellek és az animáció eléggé kezdetlegesnek hat, bár ha ötletes a játék még akár jó is lehet.
[ Szerkesztve ]
-
pakriksz
őstag
válasz cipofuzo87 #1 üzenetére
ágyúval lő a robotra, nem rakéta az.
Egyébként nagyon durván néz ki, olyan mintha kifaragták volna az egészet műanyagból, és lekamerázták volna.
És maga a játék is eléggé betegnek tűnikTroll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
cipofuzo87
tag
nagyon előremutató technológia, de maga a végeredmény nagyon gyenge minőségű, mondhatni, ezért kár volt elkezdeni a fejlesztést. Amikor a robotra megy a rakéta, akkor a rakéta lángcsóvája meg sem világítja a robotot, még akkor sem, amikor már a közvetlen közelében van. Pedig elméletileg erre jó a raytrace, de ehhez még raytrace sem kell.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest