Hirdetés

2019. augusztus 26., hétfő

Hozzászólások

(#1) cipofuzo87


cipofuzo87
(tag)

nagyon előremutató technológia, de maga a végeredmény nagyon gyenge minőségű, mondhatni, ezért kár volt elkezdeni a fejlesztést. Amikor a robotra megy a rakéta, akkor a rakéta lángcsóvája meg sem világítja a robotot, még akkor sem, amikor már a közvetlen közelében van. Pedig elméletileg erre jó a raytrace, de ehhez még raytrace sem kell.

(#2) pakriksz válasza cipofuzo87 (#1) üzenetére


pakriksz
(őstag)

ágyúval lő a robotra, nem rakéta az.

Egyébként nagyon durván néz ki, olyan mintha kifaragták volna az egészet műanyagból, és lekamerázták volna.
És maga a játék is eléggé betegnek tűnik :D

Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"

(#3) stratova válasza cipofuzo87 (#1) üzenetére


stratova
(veterán)

Egyetértek. Ennek gyengébbre sikeredett techdemó érzete van. A GI tényleg jól néz ki, de a modellek és az animáció eléggé kezdetlegesnek hat, bár ha ötletes a játék még akár jó is lehet.

[ Szerkesztve ]

KaBOOM? Yes Rico... KaBOOM!

(#4) Kristof93


Kristof93
(aktív tag)

Nagyon igeretesnek tunik, remelem hogy komplexebb jeleneteknel is eleg gyors marad, nem csak ilyen minimalista latvanyvilaggal.
Uncharted 4-ben nem lenne rossz... Es pc-n sem, hatha crytek osszeszedi magat es megcsinalja.

(#5) bitblueduck


bitblueduck
(aktív tag)

Most már soha nem lehet kirakni a videókat teljes képernyőre chrome-ból a PH lapcsalád oldalain?
Win7 Ultimate sp1, x64
Chrome Version 36.0.1985.143 m

An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.

(#6) Kristof93 válasza bitblueduck (#5) üzenetére


Kristof93
(aktív tag)

Erre van szukseged: https://chrome.google.com/webstore/detail/disable-youtube-html5-pla/enmofgaijnbjpblfljopnpdogpldapoc/related?hl=en

(#7) mzso


mzso
(addikt)

A végén még valami hasznát veszi az integrált CPU/GPU-nak. :))
Végre valami GI terén. Ez az egy nagy lépcsőfok nagyon kell a játékok valószerű megjelenéséhez. Manapság igen keveset fejlődnek. Leginkább csak egyre részletesebb műanyagnak hat a fejlődés.

(#8) mzso válasza bitblueduck (#5) üzenetére


mzso
(addikt)

Nem. Eddig sem ment HTML5-ben. Azt mondják az oldalnak kell engedélyeznie, de sok helyen elfelejtkeznek róla. (Itt is.)

(#9) M.A.Z. válasza bitblueduck (#5) üzenetére


M.A.Z.
(aktív tag)

(#10) Jack@l


Jack@l
(veterán)

Utolsó bekezdés apu ajnározós részéhez:
Talán ez jobban szemlélteti az elavult pc-n hogyan is fut egy ilyen (meg magát a voxel cone tracinget is).
https://www.youtube.com/watch?v=EHaSzQTjlik
https://www.youtube.com/watch?v=4-KSMRjUqGU
GPU: 7870

[ Szerkesztve ]

(#11) pakriksz válasza Jack@l (#10) üzenetére


pakriksz
(őstag)

olvastad te azt hogy nem lehet? A cikkben is bennevan, a közös memória azért jó, mert a részfeladatokat a legmegfelelőbb hardveregységen lehet végrehajtani... Nem azért mert csak így lehet, hanem azért mert így optimális...

Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"

(#12) bbTamas77


bbTamas77
(aktív tag)

Azért a végeredmény nem lett annyira ütős.

(#13) Jack@l válasza pakriksz (#11) üzenetére


Jack@l
(veterán)

"Mindemellett ennek a rendszernek a hardveres alapja a mély integráció, vagyis PC-n rendkívül kevés hardveren lenne üzemképes"

Erre a * reagáltam. Láthatólag egy közepes pc-n is vígan elfut jópár fényforrással.

[ Szerkesztve ]

(#14) pakriksz válasza Jack@l (#13) üzenetére


pakriksz
(őstag)

1 szoba persze. Csak kicsit nagyobb területen kéne ugyanezt összehozni, hogy techdemon kívül másra is használható legyen.

Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"

(#15) Jack@l válasza pakriksz (#14) üzenetére


Jack@l
(veterán)

Azt azért remélem vágod, hogy a terület nem igazán számít neki...
Nem fogok veled ezen vitázni, ha azt akarod hinni, hogy pc-n lehetetlen összehozni ezzel egy nagy játékot, úgyis azt fogod.
A vicces, hogy már 2011-ben ezzel demóztak. Az egész technológia csak szemfényvesztés, már jóval előrébb tartanak a voxel-cone -nál

[ Szerkesztve ]

(#16) Abu85 válasza Jack@l (#10) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Csak amint megmozdul valami vége. Ezért fuccsolt be az UE4-nek ez a projektje. Pedig évekig fejlesztették. Egyszerűén még nem lehetséges, dinamikus objektumukkal normálisan megoldania PC-n.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#17) pakriksz válasza Jack@l (#15) üzenetére


pakriksz
(őstag)

nem a terület számít, hanem hogy milyen bonyolult a scene... de valószínűleg egy normális játék nagyobb területénél nem lesz egyszerűbb, a jelenet, hanem éppen hogy bonyolultabb...

Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"

(#18) Jack@l válasza Abu85 (#16) üzenetére


Jack@l
(veterán)

Vagy nem...
De hátha elkerülte az a két video a figyelmed amit linketlem, remélem ez elég dinamikus.
https://www.youtube.com/watch?v=1pjupG1YPgE
Van belőle tölthető demo is.

(#19) Kristof93


Kristof93
(aktív tag)

Csak a gpu-n problemas lenne megoldani, de ma mar szinte minden pc-ben ott az igp a diszkret vga mellett. DX12-vel ugyis felszabadul egy csomo cpu eroforras, ra lehetne bizni a gi-t az apura, majd az eredmenyt hozzaadja a gpu a vegso kepkockahoz.

AMD platformmal ez biztosan nem lenne problema. intel+nv/amd mar lehet nehezebb lenne.

(#20) Abu85 válasza Jack@l (#18) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Ez semmi. Ennél jóval komplexebb jelenetek vannak. Az, hogy csak ennyit tud felmutatni egy PC bizonyíték arra, hogy erre alkalmatlan.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#21) Abu85 válasza Kristof93 (#19) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Igen, ez reális alternatíva, viszont ehhez új motorok kellenek, illetve az IGP nélküli processzort vásárló hardcore réteg nem örülne neki.

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#22) Jack@l válasza Abu85 (#20) üzenetére


Jack@l
(veterán)

Senki nem mondta, hogy ennyit tud. Viszont az se mondta senki, hogy az UE4 engine-ből nem e véletlenül a gyenge konzolok miatt vették ki ezt a feature-t...
Két éve még vígan demóztak pc-vel.

(#23) Jack@l


Jack@l
(veterán)

(#24) bbTamas77 válasza Jack@l (#22) üzenetére


bbTamas77
(aktív tag)

engine-ből nem e véletlenül a gyenge konzolok miatt vették ki ezt a feature-t

Nem gyengék a konzolok. Ehhez a funkcióhoz koherens memória kell, amelyben GPU és a GPU egységes címtérben tudják olvasni egymás adatait, ennek a leképzéséhez pedig PC-n rengeteg adatot kéne ide-oda másolgatni.

Nem igazán a nyers erővel van itt a gond, hanem mert a PC felépítése alkalmatlan erre, ráadásul ott nincs egységes platform.

Persze a Sony vígan bemutathatja, hogy megy az PS4-en voxel cone tracing, egyszerűen ezért, mert célhardver, egy hardverre kell egy optimalizálni, ha kell egészen assembly-ig is letudnak menni, és nem utolsó sorban egységes memóriacímtér van, ami ehhez már szinte alap.

(#25) Jack@l válasza bbTamas77 (#24) üzenetére


Jack@l
(veterán)

Nagyon ügyesen bemagoltad a mantrát, és gondolkodni vajon mikor fogsz rajta?
Ott a video, láthatod milyen szépen futott két éve egy gtx680-on a demo. PS4-ből meg kivették, mert
"Sparse Voxel Octree Global Illumination (from the PC demo) IS NOT running on the Playstation 4 hence lighting differences."

(#26) Abu85 válasza Jack@l (#22) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Mondta Sweeney, hogy nem volt stabil. Konzolra még tudta volna oldani, de az UE4 célpiaca a mobil és a PC. A konzol nem fókusz számukra.

Azzal amúgy tényleg nem lehet mit kezdeni, ha összeomlik az SVO és kikapcsol a megvilágítás. A Sony sem SVO-t használ. Nekik is ugyanaz lenne vele a gondjuk.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#27) exedoc


exedoc
(aktív tag)

PC-re ez nem fog menni. Amint megváltozik valami, fény mozog, objektum mozog, és eezek kölcsonhatását realtime-ba számolni kell, ergo dinamikus lesz, az PC-n egy komplexebb jelenetnél egyenlő egy jó nagy crash-el. Sajnos ez van.

[ Szerkesztve ]

(#28) daa-raa válasza Jack@l (#10) üzenetére


daa-raa
(titán)

Ez minden, csak nem dinamikus. Egy statikus jelenet esetén változik a megvilágítás. Dinamikus akkor lenne ha az objektumok is mozognának. Sem ezen, sem az UE4-es demo videoban nem mozog egyetlen objektum sem.

Vannak olyan fallal körülvett városok, melyeket nem szabad megostromolnod. - Szun-ce XL

(#29) Jack@l válasza daa-raa (#28) üzenetére


Jack@l
(veterán)

Nehéz a hívőknek almagyarázni, amihez fogal körömmel ragaszkodnak... :)
Volt benne mozgó gömbös verzió, sőt vagy 30 forgó, fénykibocsátós kockás demót is néztem a saját gépemen...
Ugye ez se dinamikus, hamár?
https://www.youtube.com/watch?v=Z1o_CCHhBTQ

Mért köt belém mindig mindehol a ph vörös osztaga?

(#30) bbTamas77 válasza Jack@l (#25) üzenetére


bbTamas77
(aktív tag)

Ez nem lesz PC-n elterjedve, bárhogy is ragaszkodsz foggal körömmel, egy demó vagy egy videó láttán.

[ Szerkesztve ]

(#31) jacint78


jacint78
(addikt)

Ennél alkalmatlanabb játékot vagy mi ez, nem is találhattak volna demózásra. Valami élethű terep kellett volna dzsungelben :D

type your text here..

(#32) stratova válasza Jack@l (#29) üzenetére


stratova
(veterán)

Szerintem mert mindig vörös hírbe kötsz bele :) Ebből a szép adok-kapokból lassan kijönne egy pulóver. Bár lássuk be néha haszna van, az OpenCL-es H265 linkért pl. köszönet.

[ Szerkesztve ]

KaBOOM? Yes Rico... KaBOOM!

(#33) sayinpety


sayinpety
(tag)

Lehet voxel cone tracing PCn. A Mantle teljesen alkalmas a cascaded 3D texturing implementalasara. A Sony csak round tripekkel noveli a sebesseget, a helyukben en is ezt tennem, am ezek nem szuksegesek. Ugyanakkor az enginet erre epitettek, PCre igy valoban nem lehet athozni.
Szerintem a D3D11re sem lehetetlen egy butabb voxel cone tracing. A tiled resources alkalmas ra, am sokkal rosszabb hatasfokkal mint a Mantle. PCn ket tenyezo akadalyozza a voxel cone tracinget jatekban. 1. Tul sok R&D kell es D3Dre nem koltenek a kiadok. 2. Nem tudjuk hogyan mukodnek az Nvidia hardwarek.
A techdemo mas mint egy jatek. Teljesen mas a testprofile. Ha nem tudjuk garantalni a mukodest, nem engedejezhetjuk az instabil effektet. D3D11ben nagyon nehez stabil es complex effekteket segitseg nelkul fejleszteni. Tul sok elrejtett tenyezo van, amit a profiler nem lat, tovabba csak az Intel, AMD hardwarek dokumentaltak es az Nvidia hardwarekre mar nem lehet jol optimalizalni. Ha Nvidiara letiltjuk az effektet, mi leszunk a hibasak, inkabb nem is fejlesztunk complex algoritmusokat PCre. A D3D12 sem valtoztat ezen. Tobb lehetosegunk lesz, am az Nvidia dokumentacioi igy is hianyoznak, ez a legnagyobb hatraltato tenyezo.

(#34) mzso válasza Jack@l (#29) üzenetére


mzso
(addikt)

"Nehéz a hívőknek almagyarázni, amihez fogal körömmel ragaszkodnak... "
Remek megállapítás magadról. Egyszerűen nem megy.

Majd szép és jó lesz ha lesz elég kakaó és kipofozzák architektúrákat és az algoritmust. Talán a következő konzolgeneráció idejére.

(#35) mzso válasza jacint78 (#31) üzenetére


mzso
(addikt)

Szerintem nem véletlen. Gyanítom bonyolultabb játékkal nem menne. viszont a fémes dolgok itt is szépen néznek ki, nem úgy mint egy hagyományos játékban ahol nem tudják visszaadni.

(#36) sz.balazs.95


sz.balazs.95
(veterán)

Pikmin, te vagy az? :D

Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.

(#37) daa-raa válasza Jack@l (#29) üzenetére


daa-raa
(titán)

Továbbra is csak 1-2 mozgó objektum van a jelenetben. Egy játékban mennnyi is szokott lenne? Több száz, több ezer?

Vannak olyan fallal körülvett városok, melyeket nem szabad megostromolnod. - Szun-ce XL

(#38) pakriksz válasza Jack@l (#29) üzenetére


pakriksz
(őstag)

nehéz bizony. Ez elmegy gpu-n, de játékra nem elég. Tudod szinte minden elmegy mindenen, nem újdonság ez.
Volt régen olyan hogy szoftverrender, na az csak CPU-n ment... csak hát jött a GPU és azon úgy ment hogy szebb/részletesebb grafika is belefért.
Tehát lehet kapálógéppel is motorozni, de jobb motorral :D

Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"

(#39) mzso


mzso
(addikt)

Már hónapok óta megjelent a játék. Volt róla írás itt a prohardveren? Én nem találok.

Van egy írás a megvilágítási modelljéről a gamasutra-n: http://www.gamasutra.com/view/news/286023/Graphics_Deep_Dive_Cascaded_voxel_cone_tracing_in_The_Tomorrow_Children.php
(Még nem olvastam el)

Ránézésre nem valami lenyűgöző. Valami ocsmány effekt van ráhúzva az egészre. Pl kb minden homályban van a képernyő kellős közepét leszámítva.

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.