Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bbTamas77

    aktív tag

    válasz Jack@l #22 üzenetére

    engine-ből nem e véletlenül a gyenge konzolok miatt vették ki ezt a feature-t

    Nem gyengék a konzolok. Ehhez a funkcióhoz koherens memória kell, amelyben GPU és a GPU egységes címtérben tudják olvasni egymás adatait, ennek a leképzéséhez pedig PC-n rengeteg adatot kéne ide-oda másolgatni.

    Nem igazán a nyers erővel van itt a gond, hanem mert a PC felépítése alkalmatlan erre, ráadásul ott nincs egységes platform.

    Persze a Sony vígan bemutathatja, hogy megy az PS4-en voxel cone tracing, egyszerűen ezért, mert célhardver, egy hardverre kell egy optimalizálni, ha kell egészen assembly-ig is letudnak menni, és nem utolsó sorban egységes memóriacímtér van, ami ehhez már szinte alap.

Új hozzászólás Aktív témák