Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #8 üzenetére

    Annyi gyakorlatilag mindegyikben van. Egy csomó idle ALU akad a rendszerben, elvégre a GPU heterogén processzor egy rakás elkülönülő részegységgel. És a szoftveres frontról nem is beszélünk még. Azért a mai, explicit API-t használó címekre is jellemző, hogy nem valami acélos a memóriamenedzsmentjük, vagy DX12 esetén MS RSL, Vulkan mellett pedig AMD VMA-t használnak. Utóbbiak nem rosszak, csak általános működésre vannak tervezve. A Microsoft és az AMD is inkább egy kezdésnek szánja őket, nem pedig arra, hogy teljesen ezekre építkezzen egy program. Utóbbi ugyan lehetséges, mert működni működik, de sebesség nem nagyon lesz. Hardveres menedzsmentre pedig nem érdemes építeni. Támogatja a Vega és vége, minden másra kell valami szoftveres megoldás. Ráadásul egészen elképesztő különbségek vannak az AMD, az Intel és az NV implementációi között, amikre még azt is mondják a gyártók, hogy bármikor megváltozhatnak. Ezután persze nem csodálom, hogy az MS RSL-hez és az AMD VMA-hoz futnak a fejlesztők. :D

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák