Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz Dr. Akula #261 üzenetére

    "Nem ezen múlik az Uncharted, hanem..."

    PC-n semmilyen konkurenciája nincs az Unchartednek és igenis vannak kiéhezett PC játékosok, akik nagyon is várnak egy ilyenre, mert ilyen stílusú és minőségű játék PC-n egy darab sincs. Nem véletlenül ez az első számú példa minden ilyen társalgásban már évek óta.

    "Az MS épp most csinálja az átjárhatóságot konzol és pc között, mert..."

    A Microsoft PC felé nyitása nem a PC-nek köszönhető, hanem a PS4 fölényes dominanciájának. Idén a PS4 elérte, hogy kétszeresére növelte a számbeli előnyét, az év végi hajrában (hálaadás + karácsony) összejöhet a háromszoros is, ami már behozhatatlan. A PC nekik menekülőút.

    "Csak míg itt 720p, jó esetben 900p, addig pc-n mindezt 4K-ban."

    Szerintem a PC játékosok alig 1%-nak lehet olyan gépe, amivel rendesen natív 4K-ban tud játszani élvezhető sebességgel és van is hozzá normális megjelenítője. Mire ez a PC-s táborban is elterjed rendesen, addigra itt a következő konzol generáció.

    (#262) SchumiBácsi: Nem a távolság határozza meg, hogy hány fps a zavaró, hanem a kameramozgások sebessége. Egy pörgős FPS-ben (pl: Battlefield, Overwatch) gyorsan rángatod ide-oda a kamerát, így jobban zavar ha darabos a kép. Ezért konzolon is inkább visszavesznek a részletességből és felbontásból, de a 60 fps legyen meg. De a lassabb kameramozgású, átlagos konzol játéknál (pl. God of War) ez sokkal kevésbé probléma, oda simán elég tud lenni a 30 fps is. Az összes eddigi konzolgeneráció is ennyit tudott kisajtolni magából, mégis százmilliók érzik jól magukat vele.

Új hozzászólás Aktív témák