Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pakriksz

    őstag

    válasz Peat;) #87 üzenetére

    "Tízezer objektum egy minden elemében komplex játékban(nem oldalnézetes amiga játék)?"

    Konzolon lehet hogy nincs sok (de azért előfordul), de egy Arma-ban max-ra(sőt még kisebbnél is) húzott látótávnál több is. Bármelyik repülő SZIMULÁTOR-ban is, de nagyon sok open játékban lehetne húzni a látótávot (már ha nem fosná össze magát az api a sok rajzolási hívástól), és nem kicsit kevesebbet kéne a modellezőknek is szórakozni az alacsony drawcallra való modell optimalizálással. Nyilván a R* is nagyon szívesen vette volna ha nem kell az objektumsűrűséggel és a rajzolási hívások mennyiségével tetvészkedni a pc-s kiadásnál.
    Az elite dangerous-nak is nagyon jót tenne ha nem kéne külön instance-okat töltögetni, hanem bárhonnan meg tudna jeleníteni több százezer sziklát egy gyűrűrendszerben.

    Tényleg komolyan gondolom az ugrásszerű fejlődést (mert át is látom hogy miről van szó, na meg nem imádok egy olyan gyártót ami semmit nem tett hozzá az egészhez :D ), ott van látni lehetett már a mantle-vel, és és a dx12 tesztekkel is hogy végre vége lesz a cpu limitnek. Ez már önmagában is óriási dolog, a többi csak ráadás. És ez nem csak a nyílt játékokban jó, hanem másnál is, hiszen a cpu teljesítménye kb irrelevánsá válik, egyel kevesebb dolog amit gyakran kell frissítgetni (pontosabban 3-al, mert így az alaplap, és a ram cserélgetés egy része is elkerülhető)...

    a ryse pedig egy nulla. Grafikailag is, mindenben. pc-n és konzolon is. Nem tudom te mit néztél...

Új hozzászólás Aktív témák